פשקוויל
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
פשקוויל
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
ראשי » פרסום חרדי » כפייה חילונית? “לא נצנזר נשים מפרסום ממשלתי לחרדים”

כפייה חילונית? “לא נצנזר נשים מפרסום ממשלתי לחרדים”

מוטי רובינשטיין 09/07/18 9:14 אין תגובות

לשכת הפרסום הממשלתית (לפ”מ) הודיעה כי תפסיק לצנזר נשים מקמפיינים ממשלתיים שהיא מעבירה לכלי תקשורת חרדיים. כך פרסם אתמול העיתונאי אור קשתי בעיתון ‘הארץ’. על פי הדיווח, ההודעה נמסרה בשבוע שעבר למרכז הרפורמי לדת ומדינה, שהתלונן לפני כשנה על שיתוף הפעולה הרשמי עם הדרת נשים ברדיו ‘קול ברמה’.

התקרית החלה בחודש אוגוסט 2017, לאחר שעו”ד אורלי ארז-לחובסקי מהמרכז הרפורמי שלחה מכתב תלונה למנכ”ל הזמני של לפ”מ, שלמה עדיאל, וכתבה כי הצנזורה מפלה לרעה קרייניות אשר אינן רשאיות להשתתף בפרסומים אלה.

בעקבות פנייה של עיתון ‘הארץ’, עדיאל השיב כי הוא דוחה את הטענות וציין שעם כל הצער בדבר, הוא לא יכול להכריח כלי תקשורת לפרסם תשדירים שאינם רוצים בהם.

על פי הדיווח של קשתי, בחודשים האחרונים דנו מנכ”ל לפ”מ, בועז סטמבלר, ועו”ד דינה זילבר, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה האחראית על המאבק המשפטי בהדרת נשים, בצינזור הנשים מהקמפיינים הממשלתיים, ובשבוע שעבר ניסח סטמבלר עמדה חדשה לגמרי: “לפ”מ ומשרד המשפטים תמימי דעים כי הדרת נשים מהמרחב הציבורי הינה תופעה פסולה וחמורה, וכי יש למנוע מצב בו מודרות נשים מהפרסום הממשלתי המיועד לאוכלוסייה החרדית”, כתב סטמבלר לארז-לחובסקי.

במכתב התחייב סטמבלר כי לפ”מ לא תערוך התאמות בפרסומים המיועדים לאוכלוסייה החרדית באופן שיהיה בהן כדי להפלות בין נשים וגברים, והוסיף כי אם כלי תקשורת יסרב לפרסם את המודעה או התשדיר המיועדים לפרסום – לא יבוצע הפרסום בכלי תקשורת זה.

גורם בלפ”מ איתו שוחחנו אמר כי מדובר בהחלטה של משרד המשפטים ואין ללפ”מ זכות וטו בנושא. תגובה רשמית טרם התקבלה.

ממשרד המשפטים נמסר: “העמדה העקרונית שהוצגה במכתבו של מר סטמבלר נכתבה בתיאום עם המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט ציבורי-מינהלי) ומשקפת את העמדה העקרונית המסורתית של משרד המשפטים. באשר לסוגיה הפרטנית של פרסום ממשלתי בעיתונות החרדית ויישום העקרונות הכלליים שהוצגו במכתבו של מר סטמבלר עליה, נציין כי הנושא נמצא בבחינה בימים אלה בתיאום עם לשכת הפרסום הממשלתית, וזאת במטרה לגבש מתווה מתאים למדיה זו”.

נמשיך לעקוב ולעדכן אחר ההתפתחויות.

בועז סטמבלר לפמ

מוטי רובינשטיין |להציג את כל הפוסטים של מוטי רובינשטיין


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

מה אתם מחפשים?
סיקור קמפיין מבית ‘דץ ועמיחי’: השקה לחנות השעונים היוקרתית
פרסום חרדי

סיקור קמפיין מבית ‘דץ ועמיחי’: השקה לחנות השעונים היוקרתית

שיפי חריטן חוזרת ל’לובי נשי’: “אני באה עם משהו חדש”
ברנז'ה

שיפי חריטן חוזרת ל’לובי נשי’: “אני באה עם משהו חדש”

סיקור מצולם: יותר מאלף נשים באירוע “עושות עסק 5” של עיתון משפחה
אירועים

סיקור מצולם: יותר מאלף נשים באירוע “עושות עסק 5” של עיתון משפחה

תזוזות בענף: ברוך פולק מונה למנהל השיווק של ‘נתיב החסד’
ברנז'ה

תזוזות בענף: ברוך פולק מונה למנהל השיווק של ‘נתיב החסד’

אורן אלימלך, יענקי ביכלר ואבי לרנר ינהלו את קמפיין הבחירות של ש”ס
ברנז'ה

אורן אלימלך, יענקי ביכלר ואבי לרנר ינהלו את קמפיין הבחירות של ש”ס

יש מצֶב: קפה טורקי עלית מעמיק את האסטרטגיה השיווקית במגזר החרדי
פרסום חרדי

יש מצֶב: קפה טורקי עלית מעמיק את האסטרטגיה השיווקית במגזר החרדי

מיקי ברזל מגיב לפרישתו של גרודקה: “אנחנו במגעים עם הבכירים ביותר”
ברנז'ה

מיקי ברזל מגיב לפרישתו של גרודקה: “אנחנו במגעים עם הבכירים ביותר”

ככה משווקים נדל”ן: מי אמר בני ברק ולא קיבל?
פרסום ושיווק יתד נאמן

ככה משווקים נדל”ן: מי אמר בני ברק ולא קיבל?

פאשקעוויל – פרסום חרדי

אתר פאשקעוויל מסקר את ענף הפרסום החרדי מאז 2008 ומנגיש את העולמות המקבילים (תקשורת, מדיה, ברנז’ה, שיווק, יחסי ציבור, דיגיטל ועוד) לקהל הרחב. כותבי ועורכי האתר מגישים מדי יום תוכן מגוון, מעניין, עדכני ואמין. ניתן ליצור קשר בכל עניין באמצעות טופס יצירת קשר (ממש כאן בצד). המשך גלישה מהנה 🙂

ספרו לנו משהו מעניין!
תגיות
אייל גור אינטרנט איתן דובקין אפיקים בולטון פוטנציאל בחדרי חרדים בקהילה בראשית גל אורן BSD דמיון הבצפר המבשר המודיע חיים גיל חיים קליגר חרדים טריו יוסי צלניקר יפעת בקרת פרסום יתד נאמן כיכר השבת לומדה מדיה מוטי רובינשטיין מימד מנטה מקאן אריקסון מקאן מגזרים מרכז העניינים משפחה משרדי פרסום ספי בר חי עניין בפרסום פאשקעוויל פרוג פרינט פרסום פרסומת קול ברמה קו עיתונות קו עיתונות דתית קריאייטיב תוצאות אפקטיביות תחרות תנובה
בזכות Elementor Page Builder ו Pojo הצלחנו לבנות את האתר לבד:)
אהבתם?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן