מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מועמד לראשות העיר בנתיבות פרסם מודעות תמיכה של הרשימה החרדית המאוחדת ונאלץ להסיר את הפרסומים לאחר הכחשה גורפת
NETIVOT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהלך מוזר: מודעות תמיכה של רשימת שס”ג במועמד משה בנימין פרץ לראשות העיר נתיבות כיסו לאחרונה את לוחות המודעות בעיר, והפתיעו את ראשי הרשימה, מאחר שיו”ר ש”ס אריה דרעי הודיע לפני שבועות אחדים על תמיכתה של ש”ס במועמדותו של ראש העיר יחיאל זוהר.

לצד פתק שס”ג שצורף למודעות התמיכה, הכילו המודעות גם מסרים שנראו כאילו יצאו ממטה הבחירות של הרשימה החרדית המאוחדת: “בלי תנאים בלי הבדלים, כולנו תושבים”; “מצביעים מהלב בדרך התורה” ו”שסג חזקה רק עם משה בנימין פרץ”.

סיפור זה הובא בסוף השבוע שעבר על ידי חיים פרידלנדר בעיתון ‘בקהילה’, שם תיאר כי אנשי המפלגה החרדית התנערו מהקמפיין וטענו כי מדובר במעשה זיוף ומרמה מצד פרץ. בשס”ג אף פנו למועמד ודרשו ממנו חד משמעית כי יפסיק את הקמפיין העושה שימוש באותיות המפלגה ומציג מצג שווא של תמיכה חרדית במועמדותו. למרות הבקשות וההפצרות, הקמפיין המשיך. בלית ברירה, פרסמו אנשי שס”ג מודעות תמיכה ביחיאל זוהר, תחת הסלוגן “בהכרת הטוב”.

בתגובה לעיתון ‘בקהילה’ אמר פרץ: “הציבור החרדי בשטח רוצה את משה בנימין פרץ, ראש הקהילה אומרים יחיאל זוהר, אבל לא תהיה לזה משמעות, האמירה שלהם תישאר על הבמות”. לטענה כי הוא מזייף את תמיכת שס”ג במודעות הגיב: “אני חושב שאין בזה כל בעיה, כי לא רשמתי ששס”ג תומכת בי, שמתי במודעות את הפתק שלהם, אין להם בעלות בנושא הזה. קיבלתי פניות מראשי המפלגה, וביקשתי ממטה ש”ס החרדי שלי שיעצור את הקמפיין, עד שאקבל חוות דעת משפטית מהעו”ד שלי”.

נתיבות: הקמפיין המזויף שהקפיץ את ראשי שס"ג 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן