פשקוויל
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
פשקוויל
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
ראשי » פרסום חרדי » נתיבות: הקמפיין המזויף שהקפיץ את ראשי שס”ג

נתיבות: הקמפיין המזויף שהקפיץ את ראשי שס”ג

מוטי רובינשטיין 08/08/18 9:34 אין תגובות

מהלך מוזר: מודעות תמיכה של רשימת שס”ג במועמד משה בנימין פרץ לראשות העיר נתיבות כיסו לאחרונה את לוחות המודעות בעיר, והפתיעו את ראשי הרשימה, מאחר שיו”ר ש”ס אריה דרעי הודיע לפני שבועות אחדים על תמיכתה של ש”ס במועמדותו של ראש העיר יחיאל זוהר.

לצד פתק שס”ג שצורף למודעות התמיכה, הכילו המודעות גם מסרים שנראו כאילו יצאו ממטה הבחירות של הרשימה החרדית המאוחדת: “בלי תנאים בלי הבדלים, כולנו תושבים”; “מצביעים מהלב בדרך התורה” ו”שסג חזקה רק עם משה בנימין פרץ”.

סיפור זה הובא בסוף השבוע שעבר על ידי חיים פרידלנדר בעיתון ‘בקהילה’, שם תיאר כי אנשי המפלגה החרדית התנערו מהקמפיין וטענו כי מדובר במעשה זיוף ומרמה מצד פרץ. בשס”ג אף פנו למועמד ודרשו ממנו חד משמעית כי יפסיק את הקמפיין העושה שימוש באותיות המפלגה ומציג מצג שווא של תמיכה חרדית במועמדותו. למרות הבקשות וההפצרות, הקמפיין המשיך. בלית ברירה, פרסמו אנשי שס”ג מודעות תמיכה ביחיאל זוהר, תחת הסלוגן “בהכרת הטוב”.

בתגובה לעיתון ‘בקהילה’ אמר פרץ: “הציבור החרדי בשטח רוצה את משה בנימין פרץ, ראש הקהילה אומרים יחיאל זוהר, אבל לא תהיה לזה משמעות, האמירה שלהם תישאר על הבמות”. לטענה כי הוא מזייף את תמיכת שס”ג במודעות הגיב: “אני חושב שאין בזה כל בעיה, כי לא רשמתי ששס”ג תומכת בי, שמתי במודעות את הפתק שלהם, אין להם בעלות בנושא הזה. קיבלתי פניות מראשי המפלגה, וביקשתי ממטה ש”ס החרדי שלי שיעצור את הקמפיין, עד שאקבל חוות דעת משפטית מהעו”ד שלי”.

יחיאל זוהר משה בנימין פרץ נתיבות שסג

מוטי רובינשטיין |להציג את כל הפוסטים של מוטי רובינשטיין


« פוסט קודם

השארת תגובה

ביטול

מה אתם מחפשים?
סיקור קמפיין מבית ‘דץ ועמיחי’: השקה לחנות השעונים היוקרתית
פרסום חרדי

סיקור קמפיין מבית ‘דץ ועמיחי’: השקה לחנות השעונים היוקרתית

שיפי חריטן חוזרת ל’לובי נשי’: “אני באה עם משהו חדש”
ברנז'ה

שיפי חריטן חוזרת ל’לובי נשי’: “אני באה עם משהו חדש”

סיקור מצולם: יותר מאלף נשים באירוע “עושות עסק 5” של עיתון משפחה
אירועים

סיקור מצולם: יותר מאלף נשים באירוע “עושות עסק 5” של עיתון משפחה

תזוזות בענף: ברוך פולק מונה למנהל השיווק של ‘נתיב החסד’
ברנז'ה

תזוזות בענף: ברוך פולק מונה למנהל השיווק של ‘נתיב החסד’

אורן אלימלך, יענקי ביכלר ואבי לרנר ינהלו את קמפיין הבחירות של ש”ס
ברנז'ה

אורן אלימלך, יענקי ביכלר ואבי לרנר ינהלו את קמפיין הבחירות של ש”ס

יש מצֶב: קפה טורקי עלית מעמיק את האסטרטגיה השיווקית במגזר החרדי
פרסום חרדי

יש מצֶב: קפה טורקי עלית מעמיק את האסטרטגיה השיווקית במגזר החרדי

מיקי ברזל מגיב לפרישתו של גרודקה: “אנחנו במגעים עם הבכירים ביותר”
ברנז'ה

מיקי ברזל מגיב לפרישתו של גרודקה: “אנחנו במגעים עם הבכירים ביותר”

ככה משווקים נדל”ן: מי אמר בני ברק ולא קיבל?
פרסום ושיווק יתד נאמן

ככה משווקים נדל”ן: מי אמר בני ברק ולא קיבל?

פאשקעוויל – פרסום חרדי

אתר פאשקעוויל מסקר את ענף הפרסום החרדי מאז 2008 ומנגיש את העולמות המקבילים (תקשורת, מדיה, ברנז’ה, שיווק, יחסי ציבור, דיגיטל ועוד) לקהל הרחב. כותבי ועורכי האתר מגישים מדי יום תוכן מגוון, מעניין, עדכני ואמין. ניתן ליצור קשר בכל עניין באמצעות טופס יצירת קשר (ממש כאן בצד). המשך גלישה מהנה 🙂

ספרו לנו משהו מעניין!
תגיות
אייל גור אינטרנט איתן דובקין אפיקים בולטון פוטנציאל בחדרי חרדים בקהילה בראשית גל אורן BSD דמיון הבצפר המבשר המודיע חיים גיל חיים קליגר חרדים טריו יוסי צלניקר יפעת בקרת פרסום יתד נאמן כיכר השבת לומדה מדיה מוטי רובינשטיין מימד מנטה מקאן אריקסון מקאן מגזרים מרכז העניינים משפחה משרדי פרסום ספי בר חי עניין בפרסום פאשקעוויל פרוג פרינט פרסום פרסומת קול ברמה קו עיתונות קו עיתונות דתית קריאייטיב תוצאות אפקטיביות תחרות תנובה
בזכות Elementor Page Builder ו Pojo הצלחנו לבנות את האתר לבד:)
אהבתם?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן