גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
כרזה מוזרה הופצה בשבוע שעבר ברשת, בה נראה חבר מועצת העיר אבי אמסלם מבטיח לחלק צ’יפס לתושבי העיר. מי עומד מאחוריה?
אבי אמסלם
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מה הקשר בין צ’יפס לבחירות לרשויות המקומיות? פוסטר בחירות שהופץ ברשת הציג את סגן ראש עיריית אשדוד, אבי אמסלם (ש”ס), מחובק עם נער צעיר, שמחזיק בידו חבילת צ’יפסים מטוגנים, לצד סלוגן: “אבי אמסלם החבר שלי בעירייה”. בתחתית הפוסטר נכתב ונחתם בכתב יד “אחי, בשבילך הכול, אבי אמסלם”. בהודעה שהופצה יחד עם הפוסטר, נכתב: “במסגרת הקמפיין יחלקו אמסלם ופעילי ש”ס לתושבים החילונים בעיר מנות צ’יפס ושלטי בחירות”.

אשדוד: מה עומד מאחורי הקמפיין המוזר של אבי אמסלם והצ'יפסים 1

הפוסטר כאמור הופץ בצורה לא רשמית ונראה במבט ראשון כמו “פייק-ניוז”. התהייה מתחזקת לנוכח הקשרו התלוש של הצ’יפס לבחירות ולסיסמה, שנועדה לשכנע את ציבור הבוחרים, שאמסלם הוא מעבר לנבחר ציבור. הוא גם חבר. בראיון לתקשורת המקומית הכחיש אמסלם קשר בינו לקמפיין: “אני לא אהפוך עצמי לבדיחה. בפורים מישהו שם חולצה ‘אבי ראש העיר’. לא יצא מטעמי ולא ממשרד שלי שקשור לתנועה”. עם זאת הוסיף, כי הוא אוהב את הקמפיין וכי הסלוגן מייצג אותו: “בהחלט אני חבר של אנשים, מחובר לאנשים, אוהב את השטח ואת האנשים”.

אבי, מי מוביל את הקמפיין של ש”ס לקראת הבחירות ברשויות המקומיות?

“אין לי מושג מי הולך להוביל את הקמפיין של ש”ס ברשויות המקומיות”.

מי עומד מאחורי המודעה עם הצ’יפס?

“בעניין הסטיקר של אבי אמסלם החבר שלי בעירייה, הופתעתי כמו שכולם הופתעו מהסטיקר לא יודע מי עומד מאחורי הדבר המדהים הזה”.

לפאשקעוויל נודע כי משרד פרסום מקומי עומד מאחורי הכרזה שהופצה והוא צפוי ללוות את הקמפיין של אמסלם לקראת הבחירות הקרובות. הסיבה להפצה, ככל הנראה, היא לקבל פידבק מהשטח לסלוגן שנבחר. והצ’יפס? אולי כדי ללכוד את עין המבקרים ולעורר שיח ציבורי בעיר.

אבי, יש לך קשר עם משרד הפרסום “אותנטי”?

“אני מנהל את מערכת הבחירות של ש”ס בעיר אשדוד. כמובן שאני מתייעץ ומנהל משא ומתן עם משרדים ויועצים שונים, ביניהם קיימתי פגישה לא מחייבת עם משרד ‘אותנטי’. מקווה שעד סוף שבוע הבא אגיע להחלטה בעניין, וכמובן שאשמח לפרסם את מי שיסייע בהובלת הקמפיין”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן