מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מנכ”ל ‘קול ברמה’, אריאל דרעי: “אנו הולכים לקראת מספר שינויים גדולים; זאת רק יריית הפתיחה”
KOL BARAMA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

העיתונאים ישראל כהן ויענקי קצבורג מצטרפים לרדיו 'קול ברמה' 1

פותחים את חגיגות העשור במהלך של התחדשות: בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’ גייסו לאחרונה שני כוכבי רכש חדשים: ישראל כהן ויענקי קצבורג.

כהן מגיע לקול ברמה לאחר שמונה שנים בהן שימש ככתב חרדי-פוליטי באתר ‘כיכר השבת’, שם סיקר את חצרות הרבנים השונות ואת ההיבטים הפוליטיים שלהן, דוגמת כינוסי מועצות גדולי התורה בעניינים פוליטיים, כמו גם הקלטות והצהרות של חברי כנסת חרדים שנאמרו בין היתר בביקורים אצל רבנים מסוימים והפכו לשיחת היום בציבור החרדי ואף בתקשורת הכללית.

כהן מופיע בתוכניות הטלוויזיה השונות בהן הציבור הכללי נחשף בזכותו לאחורי הקלעים של הפוליטיקה החרדית וחצרות הרבנים, בין התכניות: ‘הצנרת’, ‘רצועת הבוקר של קשת’ ו’לונדון את קירשנבאום’ שם הוא מופיע כפאנליסט וכפרשן חרדי. בנוסף, כותב טור שבועי בעיתון ‘הארץ’.

כעת, כהן צפוי לשמש כפרשן פוליטי וכראש דסק החרדים של תחנת השידור החרדית-ספרדית, שמיום הקמתה מנהלת מאבק צמוד מול תחנת הרדיו הדתית-חרדית ‘קול חי’ על אחוזי ההאזנה של המגזר. בשנים האחרונות ‘קול חי’ מובילה אלא ש’קול ברמה’ מזנבת בה בשיטתיות, זאת למרות אמירות ביקורתיות שנשמעו כלפי ‘קול ברמה’ מצד רבנים מובילים בציבור החרדי-ספרדי, דוגמת נשיא מועצת חכמי התורה של ש”ס חכם שלום כהן והראשון לציון הרב יצחק יוסף, שיצא בחריפות נגד הרדיו באחד משיעוריו שלמרבה האירוניה שודר בשידור חי ב’קול ברמה’.

כמו כן, נציגי ואנשי מפלגת ש”ס כמעט ולא מתראיינים לתחנת הרדיו שנחשבה עוינת לש”ס במערכת הבחירות הסוערת של 2015, אז נטען כי ‘קול ברמה’ נתנה גיבוי למפלגתו של אלי ישי – ‘יחד’ – שכמעט עברה את אחוז החסימה.

בנוסף לכהן, היום פורסם כי גם איש התקשורת יענקי קצבורג יצטרף ל’קול ברמה’ כחבר בדסק החרדים. קצבורג ישמש גם כעורך באתר ‘אקטואליק’, שבעליו הוא צבי עמר, המחזיק בבעלות ‘קול ברמה’. קצבורג מוכר בענף בשל קו הנייעס ומוקד ההודעות “הסקופים” שבניהולו, הקובע סדר יום ציבורי במגזר החרדי. בנוסף, בחודשים האחרונים שימש ככתב ברשת החינמונים ‘קו עיתונות’, שם פרסם מגוון כתבות פנים חרדיות וסיקר את עולם הישיבות וחצרות האדמו”רים.

הצטרפותם של שני העיתונאים החדשים לשורות ‘קול ברמה’ יכולה לסמן על שלב חדש במסלול עליו צועדת תחנת ‘קול ברמה’, התחנה שכאמור כמעט מוחרמת ע”י חברי הכנסת של ש”ס. ישראל כהן ויענקי קצבורג נחשבים כמקורבים לאנשי ש”ס ולחברי המפלגה. כעת כאמור יהיה מעניין לראות האם החרם הש”ס על ‘קול ברמה’ יישאר או יישבר.

עיתונאי לשעבר ב’קול ברמה’ מעריך בשיחה עם פאשקעוויל כי היחס של מפלגת ש”ס כלפי קול ברמה יישאר כפי שהיה. לדבריו, הסכסוך גדול יותר מכתב כזה או אחר שנכנס למערכת וכי לא נראה שיהיה שינוי משמעותי ביחסים בין תחנת הרדיו שהוקמה בידי מרן לבין המפלגה שפועלת בשמו.

בהודעה שפורסמה מטעם אתר ‘אקטואליק’ נכתב: “יענקי קצבורג הוכיח בשנות עבודתו בתחום התקשורת חתירה בלתי נלאית אחר גילוי חדשות וחשיפות מיוחדות, ואנו גאים בהצטרפותו למערכת ולצוות המצוין”.

צביקה כהן, מנהל הפקה ודובר ‘קול ברמה’, אומר בשיחה עם פאשקעוויל, כי רדיו ‘קול ברמה’ עולה שלב בתחום האקטואליה והחדשות, “בפרט לפני הבחירות המוניציפאליות ושנת הבחירות באופן כללי. ישראל כהן הוכיח עצמו כאחד שיודע לעבוד והוא מביא חומר מקורי וראשוני. ישראל עשה זאת בהצלחה בכיכר השבת והצטרף כעת כפרשן פוליטי של התחנה ובדסק החרדים. אנחנו שמחים, גאים ומאושרים על הרכש. כנ”ל לגבי יענקי קצבורג, שהצטרף כעורך באתר ‘אקטואליק’ ויהיה חבר בדסק החרדים והחדשות של רדיו קול ברמה”.

מנכ”ל ‘קול ברמה’, אריאל דרעי: “אנו הולכים לקראת מספר שינויים גדולים, לקראת שנת העשור של הרדיו. אנו הולכים לקלוט מספר עובדים חדשים, איכותיים ומוכרים בתחום התקשורת. ללא ספק הייתה זו רק יריית הפתיחה”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן