כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
המלחמה עולה שלב: סניף חדש של ‘אושר עד’ בראשון לציון מאיים על הרשתות הפועלות במקום. ‘חצי חינם’ לא נשארה חייבת והחלה לפרסם במגזר החרדי
אושר עד ראשון לציון
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בימים אלו של חגי תשרי, אחוזי הצריכה מזנקים בצורה משמעותית וזה בדיוק הזמן בו ענף הקמעונאות נכנס לסחרור ונלחם על כל קונה.

השנה, התחרות באזור ראשון לציון מעמיקה לנוכח כניסת רשת אושר עד לעיר. הסניף החדש שנפתח בתחילת החודש הוא הסניף ה-17 בישראל וגם הגדול ביותר. החנות החדשה משתרעת על שטח של 8,000 מ”ר ולצידה 500 מקומות חנייה בשני מפלסים. הסניף החדש מיועד לשרת את תושבי העיר וכן את תושבי בת ים וחולון.

רשת חצי חינם, המחזיקה סניפים רבים באזור ראשון לציון וחולון, לא נשארה חייבת והחלה לפרסם בקרב קהל היעד המרכזי של אושר עד: המגזר החרדי. הקמפיין הראשון התפרסם לאחרונה בשבועונים החרדים והוא עומד להתרחב בקרוב למחוזות נוספים.

משרד הפרסום שקיבל את תקציב הפרסום הוא קישורים360, בבעלות רחלי גרינוולד. “חצי חינם החליטה להתמקד גם בציבור החרדי והדתי”, מספרת לנו גרינוולד ומוסיפה: “פתחנו בקמפיין הכולל מודעות, יחסי ציבור, מודעות בבתי כנסת ותשדירים ברדיו. זה שחקן חדש שנכנס לשוק הקמעונאי במגזר החרדי”.

בשבוע שעבר פרסם העיתונאי יעקב אייכלר כי חרדים שהסתובבו בסניף של חצי חינם ברחוב הלחי בראשון לציון סולקו לאחר שמנהל הסניף חשד כי הם הגיעו לבדוק מחירים מטעם אושר עד. כאשר ביקש תגובה רשמית, התשובה הייתה “אין תגובה”.

הסיפור הרגיש מוכיח על אווירה מתוחה בין הרשתות ועל קרב קשה שמתנהל מעל ומתחת לפני השטח על כיסו של הצרכן החרדי לקראת החגים.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן