WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
פאשקעוויל מגיש סיקור תמציתי של אירוע ההשקה הגדול לתוכנית ‘לובי ליוצרות’ שנערך אתמול במתחם החדשנות אמפרסנד
AMPERSAND1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כ-200 נשים השתתפו אתמול באירוע מיוחד שנערך במתחם החדשנות ‘אמפרסנד’ בשיתוף ‘סיעור מוחות’, במסגרתו נחשפה התוכנית השאפתנית “לובי ליוצרות”, שתעניק ליוצרות חרדיות מתחם עבודה מיוחד שבו תוכלנה לקבל סדנאות מקצועיות קבועות, ליווי אישי של מנטורים מובילים במגוון ענפים בתעשיית העיצוב והטבות נוספות.

הערב נפתח בדברי ברכה של מנור טבשי, מנהלת השיווק של מתחם ‘אמפרסנד’, שהציגה בראשי פרקים את התוכנית המיוחדת. מנור הזמינה את מנכ”ל המתחם ובעל החזון, משה פרידמן, שהציג את הרעיון לפרטיו. בדבריו סיפר כיצד עלה הרעיון, על האתגרים שעמדו בפניו ועל הפתרונות שמצא בסופו של דבר כדי להוציא את הרעיון מן הכוח אל הפועל. “בחרנו בשותפים הטובים ביותר, המקצועיים ביותר, אלו שלא מתפשרים לא על מקצועיות ולא על רוחניות”, אמר פרידמן לקול מחיאות כפיים סוערות של המשתתפות.

אחריו הוזמנה לבמה מנהלת ‘סיעור מוחות’, הרבנית מרים שרביט, כדי לשאת מילות ברכה והסבר קצר על שיתוף הפעולה בין בית הספר בבעלותה לבין מתחם החדשנות ‘אמפרסנד’ – שהגה, יזם והעמיד את התוכנית לטובת בוגרות בית הספר. “הרבנית זה תואר חדש שקיבלתי כאן”, אמרה שרביט בחיוך כאשר התבקשה לעלות לבמה.

חדש באמפרסנד: "לובי ליוצרות" תסייע לעובדות חרדיות להרוויח יותר כסף 1

לאחר הפתיחה הקצרה והמתבקשת, במהלכה שולבו התכנים השיווקיים של האירוע, החלו ההרצאות המעניינות של הערב. התכנים שנבחרו משקפים את החזון של התוכנית והתמקדו בעיקר בניסיון להשיב לשאלת השאלות: איך להפוך ליוצרת שתרוויח הרבה יותר כסף.

אלי בוגדן, ראש צוות בקרת תוכן בחברת FIVERR, העביר את ההרצאה הראשונה והציג את האפשרות שיש לכל מעצבת להתפתח מעסק קטן לעסק ענק, באמצעות התרחבות לשוק הבינלאומי, וכן כיצד הרעיון של החברה – לא למכור מוצר אלא לתמחר שירות – כבש את העולם ויצר את “קהילת המיליונרים של פייבר”.

אחריו עלה לבמה המעצב והסטארטאפיסט יוני לוקסנברג, מנכ”ל אלמנטור, אשר ריתק את הקהל עם מגוון טיפים מעשיים לניהול תהליכי עבודה נכונים, יצירת סיפוק ורווחיות באמצעות משולש הזהב העסקי וכן על הבדלים מהותיים בעיצוב בין עולם הפרינט לעולמות הדיגיטל.

אביגיל שקוביצקי, רואת חשבון ויועצת עסקית, ריתקה את הקהל (ואת שאר המרצים) עם ארגז כלים מעשיים ליצירת רווחיות עסקית וכן הציגה את הדרכים הנכונות והבטוחות להתקדמות העסק. “תמיד תאמרו ללקוח מה השירותים שאתם יכולים להעניק, ולאחר מכן את מה שאתם לא. תחשבו תמיד כיצד לבצע פעולות מהר יותר וחכם יותר. תציעו ללקוח את המחיר בצורה מסודרת ובדרך שקולה”. זה רק על קצה המזלג, מי שלא הייתה – הפסידה.

חדש באמפרסנד: "לובי ליוצרות" תסייע לעובדות חרדיות להרוויח יותר כסף 2

אברהם מאי, מנהל השיווק לשעבר של חברת המוניות הגדולה ביותר בעולם GETT שאל מהן התכונות הנדרשות לאיש שיווק הטוב ביותר בעולם? מהן המטרות הראשונות של איש שיווק? וכן מהן הדרכים הטובות ביותר ליצירת שיווק זכיר ואפקטיבי? תחת הכותרת “אמן, מדען ופסיכולוג”, הוא ניסה להשיב על כל השאלות.

הדר בר, מעצבת ומנהלת קריאייטיב במשרד הפרסום OPEN, חתמה את סבב ההרצאות בהרצאה מעשירה על תהליכי עבודה נכונים במיתוג, על הדרכים הטובות ביותר ליצירת אסטרטגיה ייחודית וכן להתמודדות עם אתגרים בתהליכי עבודה.

כמו שאר האירועים המקצועיים הנערכים מעת לעת לקבוצות מקצועיות שונות במתחם החדשנות ‘אמפרסנד’, גם הפעם המשתתפות נהנו ממפגש חווייתי עם קולגות, חברות, אנשי מקצוע בכירים וכיבוד עשיר.

צילומים: ברכה ביטן

חדש באמפרסנד: "לובי ליוצרות" תסייע לעובדות חרדיות להרוויח יותר כסף 3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן