כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
עידן גרסון עשה את כל הדרך לירושלים כדי לקבל תג מכובד ולהשתתף באירוע הגדול של בנק פאגי. איך הוא חזר משם? קראו בעצמכם
PAGI
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאת: עידן גרסון

הדרך לירושלים מעולם לא הייתה כה מסקרנת. ערב עיון של בנק פאגי – “מה שקורה עכשיו” – הצליח לכנס סביב שולחנות ערוכים מאות אנשים שהגיעו בעיקר משום שהבטיחו להם ארוחה בשרית מפנקת והרצאה של העיתונאי יאיר שרקי על מה שקורה עכשיו.

המפיקים הטביעו את חותם האיכות שלהם עוד בשלב ההזמנות, שהגיעו עם שליח מהיר בצירוף מתנה חביבה: עניבה אופנתית בצבעי המותג. רעיון שהיה מושלם לולי היינו לוקחים בחשבון את מצביעי דייטש-ברקוביץ’ שעונבים עניבה (ועוד צהובה) רק בפורים.

לאחר הזדהות וקבלת תג ממותג המשווה לאירוע אופי מכובד ורציני, נכנסנו לבר קבלת הפנים. המון פנים חדשות, ספק מינגלינג על הבר ספק לחץ לא מתון של אנשים שהתארגנו על כרטיס כדי ללחוץ יד לכל מקורב/ידוען/עיתונאי חצר. קיים אתגר גדול בהפקת ערב מקצועי לגברים חרדים בלבד סביב שולחנות ערוכים (ועוד בליל שישי) ובד בבד שמירה על התדמית היוקרתית ברמה שהמארגנים מצפים.

בקבלת הפנים פגשתי את אברהם רוזנשטיין ממחלקת היח”צ של ‘אפיקים’, שקיבל את האורחים במאור פנים ודאג שהכול יתקתק כמו שעון. אפרופו יתקתק, מוטיבים של שעון בלטו לאורך כל האירוע – החל בבר קבלת הפנים ובהמשך באולם הכנסים עצמו, על השולחנות ועל הבמה נראו עיטורים בולטים בצורת שעון. כאמור: מה שקורה עכשיו.

"מה שקורה עכשיו": רשמים מהאירוע של בנק פאגי 1

לאחר תפילת ערבית חגיגית (חששתי שאולם קבלת הפנים יהפוך למיני איצקוביץ’. לשמחתי ולמזלם, היה רק מנין אחד), ירדנו לאולם הכנסים המפואר. ידידיה מאיר, מנחה הערב, פתח בדברי ברכה והזכיר את מורשתו של ד”ר יעקב וינרוט ז”ל אודות החשיבות לסייע לציבור החרדי העובד בגשמיות כדי לשמר על הרוחנית.

הרב צבי ברוורמן, ראב”ד ביתר עילית, החכים את המשתתפים במשא תורני בנושא מעשר כספים, בהתחשב בחוקי המיסוי והתפתחות הטכנולוגיה. בין מנת הפתיחה לעיקרית, הציג ינון שוויקה – סמנכ”ל וראש מערך בנק פאג”י – את תכניות הבנק ביחס למצב הכלכלי במשק, וזאת בהגשה ברורה ונהירה גם עבור שונאי מספרים ומתמטיקה כמוני.

אפשר לומר שמסמר הערב היה יאיר שרקי, כתב “חברת החדשות” בהרצאתו “חרדים על המסך”, שיצרה שיח פתוח בהשתתפות הקהל, על מערכת היחסים בין חרדים לחילונים, השפעות הזמן, התקשורת והטכנולוגיה על השיח. שרקי ניסה להשיב לשאלה (הקשה, יש לומר) מיהו חרדי, וכן לאמוד את יחסי הכוחות בתוך הציבור החרדי.

לדעתי, ההרצאה של שרקי הייתה הזדמנות מצוינת לסגור את האירוע עם טעם טוב. הציבור כבר היה עייף ודי מסופק. במקום אקורד סיום עם טעם של עוד, העמיסו עלינו הרצאה של הרב אייל אונגר, ראש ‘מרכז הישגים’, שכשלעצמו היה מצוין ונתן בקצרה טיפים שימושיים על הדרך בה ניתן לצלוח קשיים בעבודה ובכלל בחיים והעניק כלים לדלג מעל הקושי. לא בטוח שזה היה מיותר, אבל התזמון לא היה מושלם.

עשיתי את דרכי למרכז מלא בתובנות, כרטיסי ביקור והנאה אחת גדולה. שאלה אחת נשארה פתוחה ועדיין לא הצלחתי להבין: מה הייתה המטרה של האירוע?

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן