מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
פרסום גל אורן על ההתאמה לציבור החרדי שהולידה את השיווק החוויתי. כששעון נדנדה ועיפרון נפגשים. משלשה יוצאת תנובה
YOPLAIT (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

איור אחד שווה יותר ממאה סלוגנים, וקמפיין תנובה, המתקשר את המוצר החדש לילדים “יופלה טיוב” יעיד. כשמדובר בקהל יעד ילדותי כבר הוכח שהאיורים לא רק מדברים (בעד עצמם) אלא גם מוכרים. וזו הסיבה שלא נס ליחם והם ממשיכים להוות כלי אפקטיבי למהלכים שיווקיים שונים ולמיתוג, שתופס בכל הגילאים והאוכלוסיות.

הפעם התעלתה תנובה על עצמה ומציגה לראווה שיווק בכיף, כפשוטו. עם הסלוגן המתמצת את הקו הקריאטיבי של “כיף ליהנות על הדרך” ושלושה איורים מתחלפים הממקסמים את המסר של מוצר המתיישב בטבעיות על סדר היום הילדותי בזמני הכיף והפנאי ועד הזמנים היותר תובעניים של הלימודים ושיעורי הבית. איורים שמשלימים היטב את מראהו המלבני והצר של המוצר ונראים כאילו נתפרו בדיוק עליו.

בפרסום גל אורן מסבירים למדור כי הקמפיין הייחודי, שהינו ראשון מסוגו הפונה לקהל הילדים, תוכנן במשך שבועות עם חשיבה מעמיקה שאופיינית לחברת תנובה ואסטרטגיה שנתפרה לגיל הצעיר תוך ניסיון להתחבר לעולמות הילדים בדרכים שונות, שהועלו בשלב סיעור המוחות והניבו את התוצאה המרשימה. הקמפיין המופיע גם בציבור הכללי עבר התאמה לצורכי המגזר ושפת האיורים נבנתה כשפה תקשורתית ייחודית רק עבורו כחלק ממאמצים ליצר פתרון קריאטיבי, שיעמוד בכל הקריטריונים ויותאם בעיקר לילדים.

“חיפשנו קו שמצד אחד יתחבר לילדים, שהם קהל היעד של המוצר, ומצד שני ידבר גם להורים שהם בעלי הדעה וההחלטה לגבי הרכישה ובכלל” – מסבירים במחלקת הקריאייטיב של גל אורן. “ילדים מאוד מתחברים לאיורים, בפרט שהיא הועברה דרך סיטואציות קלילות המעבירות את המסר עד כמה מדובר במוצר נוח לשימוש בלי פרוצדורה מיוחדת או צורך בכפית. שנשלף ונאכל בגינה, בבית ותוך כדי עשייה אחרת. במודעות המחשנו את הקשר שנוצר ‘על הדרך’ עם חווית האכילה הכיפית במיוחד. בסופו של דבר המוצר אמור להוות תחליף לנשנושים שונים והמטרה הייתה להעביר את הבשורה למוצר הקליל באמצעות ביטוי קליל, שלא יכביד יתר על המידה”.

התגובות בשטח אכן מעידות שהקמפיין לא רק תפס את העין, הוא גם פתח את הראש לילדים, שאתגרו עצמם בסיטואציות נוספות בהן המוצר יכול להתלבש לתוך האיור. כאמור, ההצלחה הגדולה היא בעובדה שגם קהל המבוגרים, ולא רק אלו שמרגישים עצמם ילדים, התחבר למסרים והפנים את האופציה החדשה על המדפים, שתהווה מעתה חלופה מהנה ומזינה להם ולילדים.

קמפיין (ראשון מסוגו) שמכוון לילדים: שפת האיורים של יופלה טיוב 1 קמפיין (ראשון מסוגו) שמכוון לילדים: שפת האיורים של יופלה טיוב 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן