כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
שרהלה פוגל ממשרד הפרסום אג’נדה פוגל מספרת על קמפיין התדמית של מן ועל התובנה שהולידה את האסטרטגיה המנצחת
MAN
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קמפיין בניחוח נוסטלגי כה מתקתק לא פגשנו מזמן, שמחזיר אותנו אחורה לימי הילדות העליזים ומחבר הורים לילדיהם וסבים לנכדיהם עם זיכרונות שהשתמרו עד ימינו ממש כאילו עצר הזמן מלכת. תודו שהיה טעם מיוחד למודעות בצבעים הישנים והטובים עם הפשטות המאירה, שחיברה את ההווה לעבר בחסות מותג ותיק אחד שלא נס לחו כבר 65 שנה ומאז גלגולו, עם המפעל הראשון בבני ברק ועד המעבר למפעל המשודרג ברמלה, הוא מצליח לייצר נאמנות צרכנית שאין דומה לה ואף להוביל את השווקים הצעירים המודרניים כמו בתחילת דרכו בשנות החמישים.

רק לפני שנה סיקר המדור את הקמפיין ההיסטורי מסוגו לציבור החרדי, שהעלה המותג לראשונה בתולדותיו בהחלטה שיווקית ייעודית למגזר בו הוא מדורג במקום הראשון בקטגוריה. הקמפיין הנוכחי, השני במספר, ממשיך באותה רוח משפחתית עם החריזה המהדהדת שהחלה אז ועובר פאזה. מקמפיין שהתרכז במבצע משפחתי מיוחד לקמפיין שכולו תדמית עם חיבור נוסטלגי של הימים ההם לזמן הזה.

“הרעיון נולד מלמידה יסודית שערכנו על המותג ושהעלתה את הפן הייחודי של ‘מן’ כאחת החברות היחידות בעלות ערך של נוסטלגיה שצרכנים מתרפקים על זיכרונות המותג שלה בערגה. לכל צרכן היה זיכרון מתקתק כזה של הופל המיתולוגי הכחול שקיבל בימי ילדותו בתהילים של שבת, מהוופלים עם מילוי השוקולד בחבילה הארוכה (2 המוצרים שהכי מזוהים עם מן) שסבתא נהגה לחלק כשהגיעה לביקורים, ושהיה החטיף המרכזי שכיכב בחגיגות יום ההולדת. בימים שמגוון החטיפים היה דל יחסית, ופל מן היה אחד מאבני היסוד של רגעי הפינוק שגדלו עליו.

“החלטנו לשחזר את החוויות הטובות של פעם עבור הדור הצעיר, כדי לאפשר לו לחוות אותם בעצמו במוצר שרק משביח עם הזמן ושומר עד היום על איכויות של טעם ורכיבים משובחים מדרגה ראשונה. זו גם מהות הסלוגן שמקפל את האסטרטגיה כולה. בסדרת המודעות שעלתה מופיעות שלוש סיטואציות נעימות של פעם שוופל מן היה חלק בלתי נפרד מהן, מהטיול השנתי של הילד עד ביקור אצל הדודה וחגיגת יום ההולדת. ההפקה שלהן הייתה חוויה מתוקה בפני עצמה לאנשי הקריאייטיב באג’נדה שקיבלו הזדמנות לשלוף חפצי ענתיקה מפעם ולהתחבר לילדות של עצמם, מה שסייע בהעברת התחושות הללו, שבאות לביטוי במודעות עצמן”.

למדור מגלה שרהלה פוגל שבתחילת המערכה נשא הקריאייטיב אופי שונה לגמרי שפחות שם בפרונט את התמונה והסתפק באלמנט אחד (נרות שבת קטנים של פעם מסיטואציה של אבא של שבת או סביבון מערב לביבות בחנוכה וליד ציטוט של זיכרון מתוק) שהותיר יותר מקום לדמיון עם סלוגנים אחרים כמו: ‘הכל לא כמו פעם חוץ מהטעם’ או ‘יש דברים שאהבנו פעם, יש דברים שנאהב תמיד’ וגם: ‘היינו ילדים וזה לא היה מזמן’. אלא שבסופו של דבר הוחלט להגיש את המסר בדרך שממחישה באופן ברור וחד את הסיטואציות מהעבר והתגובות מעידות שהבחירה הייתה מדויקת”.

קמפיין בטעם נוסטלגי: ופלים מן מאז ועד היום 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן