גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
בימים האחרונים נפוצו שמועות שונות על אודות עיתון ‘בקהילה’. רותי גפני יצאה לבדוק וחזרה עם חדשות טובות
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אמש התבשרנו על שינוי דרמטי במערכת עיתון ‘בקהילה’: מוסף החדשות מתפצל מהחבילה המוכרת ומעתה יימכר בנפרד תחת המיתוג ‘חדשות בקהילה’ תמורת 5 שקלים בלבד.

במרוצת השנים האחרונות, עיתון ‘בקהילה’ רשם התפתחויות ושינויים רבים במערכת. מוספים חדשים נוספו לחבילה, הלוגו שודרג, העיצוב עבר ריענון ניכר, עיתונאים חדשים הצטרפו, הושקה מהדורת ‘בקהילה אישי’ (גרסה רזה ונוחה יותר לבחורי ישיבות), התמחור השתנה, עובדים ותיקים פרשו וחדשים נכנסו במקומם. השינוי הנוכחי עליו התבשרנו בחינניות באמצעות סרטון מושקע בכיכובו של עורך העיתון, שלמה קוק, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של העיתון הוותיק.

“עיתון בקהילה נוסד לפני 22 שנה על בסיס החדשות שהוא מוצר הדגל שלו”, אומר שלמה קוק בשיחה עם פאשקעוויל. “במהלך השנים נוספו חלקים ומוספים מצוינים, אבל מוצר הדגל, מה שהציבור הכיר מאז ומתמיד – הוא מוסף החדשות”.

לדברי קוק, השינוי הנוכחי נעשה לטובת הקוראים החפצים לקרוא אך ורק את הכותבים המיוחדים והפרשנים הבכירים במגזר החרדי ולא מתעניינים בשאר המוספים המצורפים לחבילה. מהיום, ‘חדשות בקהילה’ ימכר במחיר קבוע של 5 שקלים בלבד וחבילת המגזינים והמוספים (5 חלקים) תימכר ב-14 שקלים. אלפי המנויים ימשיכו לקבל את החבילה המלאה הכוללת את ‘חדשות בקהילה’ החדש, לצד שאר המגזינים והמוספים המעניינים.

אז מה חדש בעיתון ‘חדשות בקהילה’?

שלמה קוק: “בעצם מחדשים את מוצר הדגל עם כל הדברים הטובים שבו. העיתון עבר מתיחת פנים הן בעיצובו והן בתכניו. כעת הקוראים יוכלו למצוא תכנים וטורים חדשים פרי עטם של העיתונאים והכותבים הטובים ביותר שיש. במהלך השבועות הקרובים נמשיך לשדרג ולפתח את המוצר החדש, המהווה בשורה משמעותית לקהל הקוראים”.

לאחרונה היו דיבורים על שינויי בעלות של העיתון. במה מדובר?

“הדיבורים נבעו”, אומר קוק, “מכך שהוחלט להפריד את המערכות לשתי מחלקות שונות בהנהלה נפרדת. “עיתון ‘חדשות בקהילה’ ימשיך להיות מנוהל על ידי המו”ל הרב אריה לייב פפר, והחבילה הכוללת את שאר המוספים תנוהל מעתה כחטיבה עצמאית על ידי מנהל השיווק של העיתון, מוטי רייס, אשר ידאג לה וימשיך לפתח ולשדרג אותה, כזכיין חיצוני. הבידול יהיה מוחלט למרות שנמשיך להתנהל תחת אותו המותג וחלקים מהתוכן גם תחת אותה מערכת. גם תחום הפרסום והתמחור שלו יהיו נפרדים ושונים בתכלית בין אחד לשני”.

נשמע מבטיח, אני מבטיחה לקרוא. בהצלחה!

ומה אתם חושבים על העיתון החדש של בקהילה? ספרו לנו כאן בתגובות 🙂

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. הרי המהלך של ‘בקהילה אישי’ כשל אחרי חודשים ספורים,
    אז למה חושבים בהנהלת העיתון שהמהלך הזה יעבוד?
    הם ממש דוחקים את מי שקונה את העיתון ולא מעוניין לעשות מנוי לפינה.
    מהלך תמוה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן