כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
איציק גרין ממשרד הפרסום ‘בורדו’, ישראל מאיר ויוני אייזנשטיין שניהלו את קמפיין הבחירות המקומי בפתח תקווה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

נקראו אל הדגל: אלה אנשי הפרסום שילוו את הקמפיין של דגל התורה 1

קמפיין הבחירות של המפלגה המאוחדת ‘יהדות התורה’ יצא לדרך בסוף השבוע שעבר לאחר שפורסמה מודעה תחת הכותרת “יצאנו לדרך”. תקציב הפרסום צפוי להתפצל – כצפוי – למספר אנשי פרסום שהחלו לעבוד בשיתוף פעולה לטובת הקמפיין הנוכחי.

משרד הפרסום ‘בולטון פוטנציאל’ מנהל את תקציב הפרסום של ‘אגודת ישראל’, בעוד שתקציב הפרסום של דגל התורה ינוהל על ידי אנשי מפתח מתוך המערכת ויהיו שותפים בו מספר אנשי מקצוע בראשות מנהל הקמפיין ישראל מאיר, איציק גרין ומשרדו ‘בורדו’ ויוני אייזנשטיין.

איציק גרין יהיה מופקד על הקריאייטיב, מיתוג ועיצוב הקמפיין וכן יקח חלק בתהליך האסטרטגי לצד גורמים נוספים במטה ההסברה הרחב שהתגבש. ישראל מאיר ויוני אייזנשטיין הופקדו על מערך הדיגיטל והפקת סרטוני תעמולה. השניים ניהלו את קמפיין הבחירות המקומי של דגל התורה בפתח תקווה.

דגל התורה טרם החליטה על הסלוגן המשותף שילווה את מערכת הבחירות. אמש נערכה פגישה משותפת של אנשי דגל התורה עם אנשי הקמפיין של אגודת ישראל, במסגרתה הועלו מספר סלוגנים אפשריים.

איציק גרין, מנכ”ל ‘בורדו’ מסר בתגובה: “אחרי ההצלחות הגדולות בקמפיינים מגוונים שהפקנו לאחרונה – הן בבחירות המוניציפליות והן בתחומים נוספים כגון הקמפיין הענק של מוסדות עטרת שלמה – נבחרנו לקחת חלק משמעותי בהובלת קמפיין הבחירות של ‘דגל התורה’ בראשות מנהל הקמפיין ישראל מאיר ובראשות מנהל מטה ההסברה שבתאי מרקוביץ ובשותפות מלאה עם שאר החברים בהעברת המסרים וחידוד המסרים לקהל המצביעים. אנחנו מקווים בס”ד שנצליח להוביל גם הפעם את ‘יהדות התורה’ בהצלחה גדולה ולהביא לפחות 8 מנדטים לכנסת הקרובה”.

יוני אייזנשטיין: “אני שמח להצטרף לצוות מגוון ומצליח שיידע לתת מענה למגוון המצביעים של יהדות התורה. וכן, יש יותר מגוון אחד”.

ישראל מאיר: “אני שמח לחבור לצוות מקצועי שיעשה הכול כדי להביא את ההישגים והערכים שיהדות התורה פועלת למענם לידיעת קהל הבוחרים הקיים והפוטנציאלי. ישנם הרבה הישגים, הרבה ערכים והרבה עבודה”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. לא מבין את אנשי דגל התורה. הם לא מבינים את גודל האחריות? הם לא מבינים את גודל המערכה?
    (תוכן מצונזר)
    תפילות לבורא עולם שאנשים יתאפסו על עצמם בדגל התורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן