WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מה קורה בגזרת הדיגיטל של דגל התורה?
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

דף הפייסבוק של יהדות התורה חזר לאוויר אחרי תקופת קיפאון ארוכה מאוד, מאז הבחירות הקודמות, אז הדף הופעל על ידי “אוהדי יהדות התורה”, בעת שח”כ יעקב אשר עמד בראש מערך ההסברה וחשב כי מהלך זה יביא קהלים ומצביעים חדשים למפלגה.

הפעם, כך התבשרנו בהודעות רשמיות שיצאו ממטה יהדות התורה, חלק מהקמפיין צפוי להתנהל בדיגיטל. הפעילות הדיגיטלית החלה בהשקת קבוצת דוברות רשמית בערוץ טלגרם, משם זה המשיך לסרטונים ערוכים במקצועיות על ההישגים של גפני, מקלב ואשר – והשיא נרשם אתמול בפתיחה המחודשת של דף הפייסבוק הרשמי של המפלגה.

הדבר עורר ביקורת בקרב מצביעי המפלגה הסבורים כי יש להתנזר לגמרי מכל פלטפורמה אינטרנטית המנוגדת לדעתם של גדולי ישראל. תגובה מיידית אף נכתבה על ידי יו”ר משמרת הקודש והחינוך הרב מרדכי בלוי: “זה הרגע נמסר לי מיו”ר דגל התורה ח”כ הרב משה גפני כי פתיחת חשבון פייסבוק לא על דעת דגל התורה. הרב גפני הורה להוריד את החשבון במיתוג הנוכחי. ברוך שמסר עולמו לשומרים”.

הודעות לחוד ומעשים לחוד: שעה ארוכה לאחר הוראתו לכאורה של ח”כ גפני להסיר את הדף, מנהלי הדף – המזוהים כאוהדים ותיקים של המפלגה – עמלו על שיפוצו ופרסום תכנים חדשים ורלוונטיים, ובתוכם סרטון של ח”כ גפני מסביר מדוע הוא חושב שלפיד לא מתאים לתפקידי מפתח בממשלה.

לא זאת אף זאת: יד ימינו של ח”כ משה גפני הזמין את חבריו בפייסבוק להצטרף לדף הרשמי של יהדות התורה.

יש פייסבוק או אין פייסבוק? כמה מילים על הקמפיין של דגל התורה 1

מוטי רובינשטיין (גילוי נאות: מנהל האתר) פרסם לאחרונה סרטונים הומוריסטיים בהם הוא מבקר את המוסר הכפול של המפלגה הליטאית שבוחרת מצד אחד לפנות לקהל החרדי בפייסבוק ומאידך להתנער מהפעילות ולהסביר שהיא לא נעשית על דעתה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן