WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מיד עם היוודע הבשורה על אודות חזרתה של שיפי חריטן למקום אותו עזבה לפני שנה בדיוק, אפרת פינקל התקשרה כדי לפרגן ולשאול כמה שאלות מעניינות
IMG-20190207-WA0035
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פשקווילאי אמיתי ידע לומר שבדיוק לפני שנה (ב ד י ו ק. אם אתם לא פשקווילאים אמיתיים, תבדקו) דיווחנו כאן על פרישתה הדרמטית של שיפי חריטן ממערכת ‘לובי נשי’ של ‘בחדרי חרדים’. כעת, עם היוודע דבר השמועה על חזרתה המפתיעה למערכת, נחפזנו להבין את ההלוך-חזור המסקרן הזה ולדלות קצת אינפורמציה מוקדמת וסודות מן החדר.

שיפי, בחייך. שימשת בתפקיד כשלוש שנים, פרשת בקול רעש אדיר וחזק, וכעת את חוזרת. מה?

אגיד לך את האמת. זה באמת מצחיק וזו הייתה אחת ההתלבטויות שלי, אפילו מבחינה תדמיתית, כאילו מה את חוזרת? יש קטע כזה שאתה אומר לעצמך שאם היית באיזה מקום ואתה חוזר, אתה כביכול חוזר אחורה. אבל יש פה שני הבדלים: א. אני חוזרת אחרי שנה שבה הקמתי עסק עצמאי והתפתחתי המון וב. גם הפוזיציה שאני חוזרת אליה היא ממקום אחר לגמרי. אני לא חוזרת כשכירה במשרה מלאה, אלא לוקחת את הניהול של הלובי כאשת תקשורת עצמאית. זה גם הישג וגם שינוי.

זה הגיע ממש בלי כוונה, אפילו לא חשבתי שזה יקרה. אבל למדתי בעסק שלי להתגלגל. אני לא רודפת אחרי אף אחד, מי שמכיר את העבודה שלי ויודע איזה ערך אני יכולה לתת לו, פשוט מגיע.

במשך השנה האחרונה שמרתי על קשר ממש טוב עם ‘בחדרי’ וסיפקתי להם תכנים מאחורי הקלעים. בסך הכל היה לנו כיף ביחד, זה לא שהיה רע, הגיע איזשהו שלב שהייתי צריכה לעזוב כדי להתפתח באופן עצמאי וזה היה נכון וטוב. כעת נערכו שם מספר שינויים: אביגיל קושלבסקי העורכת עזבה והתחלפה ההנהלה. בהנהלה החדשה ראו את התכנים שסיפקתי והמשיכו לעבוד איתי, וכעת לאור השינויים באו והציעו לי את התפקיד. בתחילה רצו שאהיה עורכת באתר הכללי. זה מצחיק, היו לי כמה הצעות מכמה אתרים שונים, בכל מקום משרה אחרת, אבל פה זה פשוט זרם וכשדיברנו שוב על לובי נשי הרגשתי איזו שמחה בלב. זה מקום שהרמתי מאפס, יש לי אליו המון אהבה וזה הרגיש כיף. כל דבר שאמרתי, כל רעיון שזרקתי, הם קיבלו בכזו זרימה, שזה היה כיף גדול והרגיש נכון.

בשיחה עם פשקוויל לפני שנה סיפרת כי לא הצלחת להביא את ‘לובי נשי’ למצב של וואו היסטרי שיצא מגדרו והפך לאתר בומבסטי בזכות עצמו, אלא נשאר נישה בתוך ‘בחדרי’. את מאמינה שכעת תצליחי לעשות את מה שלא הצלחת אז?

זה בדיוק היופי. בשנה הזו שהייתי בחוץ למדתי המון, הקמתי עסק עצמאי והתפתחתי בו. אולי לא כל אחד יתחבר למה שאני אומרת, אבל אפילו מצד האנרגיות וההתחדשות, אני באה עם משהו חדש, אווירה ותכניות חדשות ואנשי צוות שבאמת תומכים ברעיונות שאני מביאה ורוצים אותם. אני מאמינה שיהיה לי גיבוי וסיוע כדי להגשים את החלומות שלי. המטרה היא באמת להפוך את זה למה שחלמתי, מקווה שבאמת אצליח.

איך התגובות?

זהו, שלפי התגובות שאני מקבלת, אני מרגישה שהחלום פשוט חייב לקרות. אסור לי לאכזב. כולם ממש מפרגנים, אני מקבלת תגובות מקולגות בדימוס, משרדים וחברות שהכירו את העבודה שלי שם בעבר, וזה כיף גדול. לא הבנתי באיזה קטע הם מוציאים את הידיעה ביום חמישי, אני מפוצצת בהודעות בווצאפ. כולם מפרגנים ואני נורא רוצה להגיב לכולם. זה מרגיש קצת כאילו יצאתי לטיול אחרי צבא לשנה, ואני חוזרת הביתה רעננה עם כוחות חדשים ובמקום אישי אחר לגמרי.

הקמת מותג תקשורת מצליח, מה חסר לך שהחלטת לחזור?

הקמתי מותג תקשורת שב”ה ממשיך להצליח, ואני מדגישה שאני חוזרת ללובי נשי כלקוח בעסק הפרטי שלי, זה עוד פרויקט בתוך כל מה שהמשרד שלי עושה. ולהיפך, זה מה שמראה את העוצמה של המשרד, שהוא יכול לקחת את הניהול של לובי נשי לצד כל הלקוחות האחרים ולהבטיח בעז”ה שאף אחד לא ייפגע. אני אוהבת אתגרים, אני שוחה בעולמות של תוכן, וזה מרגיש לי טבעי לשלב את זה.

עם פרישתך אמרת שהעצמאות חשובה לך יותר מכל. את לא חוששת לאבד אותה כעת?

הציעו לי משרה מלאה וסירבתי לה. בגלל שבכל זאת הם רצו אותי ואני אותם, ניסינו להבין באיזו קונסטלציה נוכל לעבוד יחד ומה הם יכולים להציע לי בתור עצמאית. לכן החלטתי לקחת דווקא את לובי נשי, כי אוכל לעשות זאת מהמקום של העצמאות בלי להיכנס לשום תבנית.

תסגרי לי ת’כתבה רגע

אני מאד אוהבת אותך והאמת שזה כבוד שאת כותבת עליי ובטח נעשה פעם משהו יחד.

מסכימה להיות רצינית?

בשבוע הבא, לראשונה מזה שנים, אני יוצאת לחופשה קצרה של שלושה ימים. חשוב לי לעדכן את הקהל שמחכה בקוצר רוח לחומרים החדשים שייקח נשימה קצרה, כי העבודה תתחיל רק ב-15.02 בעז”ה. יש למה לחכות.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן