גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
על הומור בפרסום ועל תמונה אחת מחייכת שעושה את כל הקמפיין
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

משנכנס אדר הקמפיינים המחויכים, איך לא, מקבלים עדיפות גבוהה במדור ומודעה מקסימה אחת של סנו מקסימה בהחלט ראויה לפתוח את הגל הזה, שגם אנשי שיווק מודים שנעשה בו שימוש חסכוני מידי שלא לומר קמצני. פרינט מחויך אחד, שמנשבות ממנו רוחות הומוריסטיות מהנות, שווה יותר מעשרות פרינטים מכבידים, בייחוד בנושאים שהצחוק משמש לכל הדעות כזרז מכירות המניע לפעולה מהירה.

זה פחות או יותר מה שעומד מאחורי המודעה האחרונה בסדרה של קמפיין סנו, הפורץ אל תוך הלבבות מתוך שמחה שתיזכר לטובה גם במהלך מטלה, שלאו דווקא מביאה אליה. המפגש הראשון עם המודעה מצליח אולי לבלבל את הקורא (ובעיקר הקוראת) השואלים עצמם מה לשמחה מעושה זו דווקא בעניין סוחט כל כך כמו כביסה, שהדבר האחרון שמתחשק לעשות כשעומדים מול הרריה הוא לחייך.

“כביסה זה באמת לא העיסוק הכי מהנה בעולם ודווקא משום כך החלטנו לתקשר אותו בנימה מחויכת שתשנה את האווירה”, משתף אותנו דוד אביטל, מנהל קריאייטיב במשרד הפרסום ‘אפיקים’, בעומק החשיבה שמאחורי המודעה. “חיפשנו משהו שלא ידמה לדברים האחרים. לא סתם תמונה בנאלית של ילד מחייך מול המצלמה . זה לא היה פשוט כפי שזה נראה ועברנו על לא מעט תמונות עד שמצאנו את שני הילדים המשועשעים החולקים חולצה שגדולה עליהם ומגדילה מבחינתנו את הראש הקריאייטיבי. שבענו מהרצינות ומהכבדות שיש במודעות וגייסנו את החיוך, ששינה את האווירה מקצה לקצה והפך אותה קלילה ונעימה”.

הומור הוא כלי פרסומי שמוכיח עצמו?

הומור הוא אמצעי לפתיחת לבבות, שהוכח מבחינה מחקרית ככלי עזר יעיל בפרסום. יש תיאוריה שקרויה love mark שכתב קווין רוברטס, מנכ”ל סאצי העולמי, אחד ממשרדי הפרסום הגדולים בעולם, על איך כשמאהיבים את הפרסומת על הלקוח אוטומטית נוצר גם חיבור למותג ואחת הדרכים לכך היא דרך הומור הפותח את הלב של האנשים.

שלושה פרמטרים עיקריים חוזרים על עצמם בכל פרסומת טובה: הגשמת חלומות, תועלת אמתית (התכלס למשל: 50% הנחה על המוצר) והומור שנחשב לאחת השיטות הטובות ביותר להאהיב את המותג על הצרכן. מבחינתנו, אם אנשים יתחברו להומור הם יתחברו גם לסנו, שפותח להם את הראש ואת הלב ובמקרה שלנו מסייע לכבס בכיף.

מה עומד מאחורי המודעה של סנו? מנהל הקריאייטיב דוד אביטל מסביר 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. יחסית לציבור החרדי הקמפיין ״בסדר״ . אמנם בולט לעין רמתו הנמוכה של יותר המודעה בצבעים או יוצר נכון בריבוי ובלבול הצבעים במקומות ומשפטים מסויימים.
    מחכה לימים שגם בציבור החרדי נראה מודעה ראויה לשתי באמת

  2. לצערי כשהם לאחר הסבר מלומד על פשר הקריאייטיב לא הבנתי,
    מומלץ לרדת אל העם ולמכור בשפה ברורה את המסר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן