דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מניהול לקוחות בפרסום VIP, הוא עובר לתפקיד מנהל שיווק של מלכות וקסברגר. “מטרתי היא לבנות מערכת מקצועית גדולה ומסודרת בדרכי שיווק חדשניות”
pesach parkof
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

את דרכי בתחום הפרסום והשיווק התחלתי כגרפיקאי עצמאי לפני למעלה מ-10 שנים. במשך השנים צברתי ניסיון בתחום הניהול, פרסום ושיווק. כאשר במהלך השנים הייתי בין היתר סמנכ”ל בחברת הנדל”ן פארקוויו פורטפוליו, מנהל שיווק בעיתון שחרית, ובעלים של משרד הפרסום והמיתוג ‘נקודה’. בכובע המקצועי השני שלי, בתחום החינוך לנוער בסיכון, כמאתר רחוב עם התמחות בסמים ואלכוהול בשכונות החרדיות.

לפרסום VIP נכנסתי לפני שנה וחצי כסופרווייזר, כאשר מטרתי הייתה ללמוד איך מערכת הפרסום מתנהלת מבפנים, וללמוד כיצד עוסקים בתחום עם תקציבי שיווק גדולים הרבה יותר ממה שהייתי עוסק כעצמאי. ואכן היית לי את הזכות לעבוד כתף אל כתף עם אנשי מקצוע טובים ולשרת את הלקוחות בתחום ויחד עם שלמה היימן ורובי כהן לפתח את המשרד כאשר בשנה וחצי שהייתי שם, פעילות המשרד הכפילה את עצמה. אין לי ספק שעוד תשמעו על פרסום VIP רבות.

כעת זכיתי להיכנס למלכות וקסברגר כמנהל שיווק, כאשר מטרתי היא לבנות מערכת מקצועית גדולה ומסודרת בדרכי שיווק חדשניות כיאה לרשת שלא אגזים ואומר שאין היום בית בישראל שאין בו לפחות חמישה מוצרים של מלכות וקסברגר, תוך פריצה לשווקים חדשים, ובע”ה פריסת סניפים בארץ ובעולם.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן