מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כשיהודה אדלר מחפש דברים באינטרנט, הוא מגיע למחוזות מוזרים כמו בית הקברות של גוגל, נחשף למערכת שיודעת לצייר משפך המרות יעיל ומתרגל קיצורי מקלדת חדשים. מוזמנים לקרוא את הפרק הראשון בסדרה
YEHUDA ADLER
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יהודה, אז מה אתה עושה בחיים? יושב על הספה ומחכה להשראה? לא באמת. לעבוד ביצירתיות זה אומר לצרוך אותה כל הזמן ולייצר אותה כל הזמן, גם אם זה לדברים שלא קשורים לעבודה. זה אומר להיות יצירתי בחינוך הילדים, בחיי הנישואים ובכל דבר.

בשנים האחרונות אני אוסף כל מיני דברים מרתקים שמצאתי בכל מיני פינות באינטרנט ושומר לעצמי ברשימות לינקים אין סופיות. לאחרונה החלטתי לעשות עם זה משהו: לשתף אתכם בכל הדברים המעניינים האלה. מעכשיו, אשתדל מדי שבוע (שמתי לעצמי משימה כזאת במערכת ניהול המשימות שלי) לשתף אתכם בחמישה דברים שמצאתי בזמן שחיפשתי דברים אחרים.

זה יכול להיות משפט, אירוע מעניין, כלי חשוב או סתם משהו שמעניין אותי. יש דבר אחד בטוח לגבי אנשים ואינטרנט: הם תמיד יפתיעו אותך.

אז בואו נקפוץ ישר פנימה.

משפך המרות + אנליטיקס = פאנליטיקס

לכלי הזה קוראים פאנליטיקס – מלשון משפך המרות והוא מיועד בעיקר לאנשי הדיגיטל שבינינו, אבל אני משתמש בו גם כדי להגדיר תהליכים בתוך העסק שלי בצורה ויזואלית, למצגות אסטרטגיה וכדו’ (זה עוזר ללקוחת להבין דברים בצורה ויזואלית). מה שאהבתי מאוד בכלי הזה, שבשונה מכלי מיפוי אחרים, הוא מציב לך את רוב הכלים הדיגיטליים בצורה של דראג אנד דרופ (סטייל אלמנטור) ובעקבות זה שכל הפונקציות נמצאות באותו מקום, תוך כדי בנייה יקפצו לכם רעיונות איך לסגור את המשפך יותר חזק. למרות שהוא באנגלית, הוא אינטואיטיבי לגמרי וחינמי – ואנחנו אוהבים חינם.

מפה ומשם: דברים שמצאתי בזמן שחיפשתי #1 1

בית הקברות של גוגל

חברת הגלידות העולמית בן אנד ג’ריז עשו מהלך מדהים ובנו בית קברות ליד המפעל שלהם בוורמונט ארה”ב עבור הגלידות שירדו מפס היצור ואנשים (ומעריצים) מגיעים לשם “לבקר” את הטעמים האהובים עליהם שכבר אינם בין המדפים (הטעם הכי אהוב הוא חמאת בוטנים וריבה). אז הנה אתר שמשמש כבית קברות לכל הכלים שגוגל המציאה והוציאה משימוש. מישהו זוכר את גוגל פלוס?

מפה ומשם: דברים שמצאתי בזמן שחיפשתי #1 2

אין כמו קיצורי מקלדת

אחד הדברים שלקחתי על עצמי הוא ללמוד קיצורי דרך במקלדת (לערך בויקיפדיה). אתם לא תאמינו כמה העבודה שלכם תהיה יותר מהירה, במיוחד אם העבודה היא לכתוב במחשב. התחלתי ללמוד את זה כשראיתי איך המאסטר מנדי פרומר עורך טקסטים בלי לגעת בעכבר.

  • Ctrl+A: בחר הכל
  • Ctrl+C או Ctrl+Insert: העתק
  • Ctrl+P: הדפס
  • Ctrl+V או Shift+Insert: הדבק
  • Ctrl+X: גזור
  • Ctrl+S: שמור
  • Ctrl+W: סגור כרטיסיית אינטרנט
  • Alt+Tab: העבר את המוקד לחלון הבא
  • Windows button+Tab: העבר את המוקד לחלון הבא
  • Windows button+D או Windows button+M: מזער הכול
  • Windows button+F: פתח חלון חיפוש
  • Windows button+R: הפעלה
  • Alt+F4: סגור את החלון הנוכחי

ואין כמו פוקוס

רוצים להגביר את הפוקוס שלכם? לחצו F11 והמסך שעליו אתם עובדים יתרחב גם לשוליים וככה תהיו ממוקדים רק בו.

אחת הסיסמאות הפופולריות שנחשפה: סיסמה

המרכז הלאומי לאבטחת סייבר בבריטניה (NCSC) חשף את 100 אלף הסיסמאות הנפוצות ביותר שנפרצו בידי נוכלים במדינה, בראשן “123456” שבה השתמשו 23.2 מיליון בריטים שגילו כי חשבונם נפרץ. אחריה נמצאות הסיסמה המתוחכמת 123456789 (7.7 מיליון משתמשים) והאותיות הראשונות בצד השמאלי של המקלדת, qwerty (שהכשילו 3.8 מיליון), ובהמשך — עם 3.6 מיליון בריטים שנפלו בפח בגללה — מתנוססת הסיסמה “סיסמה” (password).

לכתבה המלאה באתר הארץ

מפה ומשם: דברים שמצאתי בזמן שחיפשתי #1 3

מקווה שנהניתם. מוזמנים להגיב.

לאתר של יהודה לחצו כאן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן