דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
זוכרים את התוכנית שהקים רפי ברמן יחד עם ‘ביזמקס’ וג’וינט ישראל תבת? מסתבר שהמחזור הראשון מסתיים ובמקביל נפתח הרישום למחזור השני. שווה להצטרף? יצאנו לבדוק
giphy[1]
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אני זוכר היטב את ההתרגשות על פניו של רפי ברמן, לפני קצת יותר מחצי שנה, כשסיפר לי על הג’וב החדש שסידר לעצמו: ניהול חממה מקצועית ליוצרים חרדים. “זה תמיד היה החלום שלי”, הוא אמר לי אז, ואני התרגשתי יחד איתו, כתבתי ופרסמתי כאן בהרחבה.

באותם ימים, בעיניים נוצצות, סיפר לי ברמן: “השקת הפרוייקט החדש שאני לוקח חלק בניהולו מיועד לגברים חרדים העוסקים במקצועות העיצוב והמדיה. המשתתפים יעבדו כקהילה שתקדם שיתופי פעולה בין החברים”.

כשביקשתי ממנו לפרט מעט על התוכנית, הוא סיפר כי BizUP היא חממה ראשונה מסוגה שפועלת בזכות שיתוף פעולה עם ג’וינט-תבת ומשרד הכלכלה והיא תשמש כקהילת יוצרים מתחומי המדיה והעיצוב, כאשר המטרה היא לספק למשתתפים ליווי מקצועי ואישי וכלים מעשיים, על מנת שהפעילות שלהם כעצמאיים תהפוך להיות טובה ונכונה יותר.

הסתבר אז שביז-אפ היא חלק מהפעילות הענפה שמתקיימת בביזמקס – מרכז היזמות והחדשנות החרדי שהוקם בירושלים לפני שנתיים ע”י ק.מ.ח – קידום מקצועי חרדי, קרן אחים והרשות לפיתוח ירושלים במטרה לעודד צמיחה ותעסוקה לגברים חרדים בירושלים באמצעות יזמות.

מילים יפות, תוכנית מרשימה וחלום ראוי, אבל מה באמת קרה שם? בימים אלו התבשרתי כי המחזור הראשון עומד להסתיים ובמקביל נפתח הרישום למחזור השני. כבר בתחילת הדרך הנושא הזה סיקרן אותי, אז החלטתי לבדוק מה היו התוצאות של הניסוי המעניין הזה. האם שווה להצטרף למחזור הבא?

ביז מה? הכירו את התוכנית שמקפיצה את אנשי העיצוב והמדיה 1

ובכן, כמה טלפונים לפה ולשם הבהירו לי את תמונת המצב הנוכחית. הכירו את אליהו דינוביץ, המנהל את תוכנית ‘ביזאפ’.

היי, אליהו, מי אתה? מה אתה? איפה רפי?

“רפי ברמן הקים את החממה המיוחדת כאיש מקצוע שמכיר את עולמות התוכן והוא נשאר בצוות ההיגוי של ביזאפ. הוא מעביר הרצאות ופוגש משתתפים במסגרת פגישות ייעוץ אישיות. אני נכנסתי לתוכנית לאחר שהטיפול בתוכנית דרש הרבה עבודה אדמיניסטרטיבית. המחזור השני שנפתח עכשיו יהיה זהה במתכונתו למחזור הראשון שמסתיים בימים אלו בהצלחה”.

מה זה בהצלחה? פרט ונמק

“פשוט מאוד: אתה יכול להיות סופר מקצועי בתחום שלך, להיות אומן גדול, אבל לא יהיו לך לקוחות. מה שהתוכנית הזאת נותנת זה כלים להצליח כעצמאי”.

וזה עובד?

“בוא נשמע מה יש לבוגרי המחזור הראשון לומר”.

בוא נשמע

משה גולדברג: “נכנסתי לתכנית במהלך היציאה שלי לדרך עצמאית, כמומחה שמתכנן ומייעץ מקוואות בארץ ובעולם. התכנית עזרה לי להגדיר את המומחיות שלי, לדעת איך למתג את עצמי, כיצד לפנות לבעלי עסקים, לבנות הצעות מחיר ובעיקר להרגיש בנוח עם עצמי לדרוש תשלום ראוי עבור מה שאני עושה”.

דוד יעקובוביץ, אומן תלת מימד: “כשבאתי לביזאפ הייתי אומן מצוין ועשיתי עבודה מעולה אבל לא ידעתי שום דבר על עולם העסקים”.

ישראל אוירבך, מעצב הדמיות אדריכליות: “לאחר שנחשפתי לתוכנית של ביזאפ, גיליתי שמה שהרווחתי עד היום כשכיר בשלושה חודשים, אני מרוויח היום כעצמאי בחודש”.

יוסי גולדשטיין, קופירייטר ויועץ פרסום: “כדי להבין מה זה להיות עצמאי באמת, אתה חייב לבוא לביזאפ, ללמוד את הבסיס, להתמקד בחשיבה שלך במה שאתה באמת אוהב, במה שאתה באמת רוצה, ולהגיע לתוצאות מדהימות”.

שמעון שטרנפלד, אדריכל במות: “בעיקר מה שמאוד נהניתי זה עבודת הצוות המשותפת. לא רק לומדים אלא ממש מיישמים”.

דינוביץ, נשמע טוב. תאר בקצרה מה היה במחזור הראשון?

“המחזור הראשון היה מחולק לשניים: בחלק הראשון המשתתפים קיבלו אימון מקצועי, מה שנקרא קאוצ’ינג עסקי, על ידי מנחה מבית הספר תות של אלון גל. במקביל הם עבדו בחממה, נפגשו עם בעלי מקצוע שונים להשלמות, הרצאות מקצועיות, מיטאפים וכיוצא באלה”.

ובחלק השני?

“בחלק השני המשתתפים החלו לקבל פגישות אישיות עם מאמנים, יועצים עסקיים וכו’. זה כבר לא אימון אלא ייעוץ עסקי פרופר. במקביל, איציק קרומבי מנכ”ל ביזמקס סייע להם להכין את ‘נאום המעליות’ המושלם כך שכל איש מקצוע יודע להציג את עצמו ולספר מה הוא עושה בצורה תמציתית וקולעת. הם נהנו מפגישות נטוורקינג ועכשיו בסיום המחזור יהיה להם סיורים מודרכים בגוגל, אלמנטור ומשרד פרסום חרדי גדול”.

נשמע פנטסטי. יש פרטים טכניים נוספים שאתה רוצה לפרסם?

ההרשמה למחזור ב’ של התכנית תתקיים במתחם ‘ביזמקס’ ותימשך שישה חודשים (סיון-חשון).

מספר המקומות מוגבל?

כן.

איך נרשמים?

בקישור הזה

תודה!

“אפשר נ.ב.?”

בוודאי…

“חשוב לי לומר לקורא המתלבט: אם יש לך התלבטות כלשהי ואתה לא בטוח שזה מתאים לך, צור איתנו קשר, תשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליך כדי לתת לך את השירות הכי טוב – מכל הלב”.

הנה קישור לקורא המתלבט

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן