כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
אחרי חצי שנה של הכשרה עסקית, משתתפי התוכנית יצאו לשטח כדי להכיר מקרוב את החברות המובילות בתעשיית המדיה והעיצוב. סיקור מצולם
BIZUP (4)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אחרי חצי שנה של הכשרה עסקית, כלים מעשיים, מיט-אפים והרצאות מרתקות, יצאו משתתפי חממת ביז-אפ לשטח, כדי להכיר מקרוב את החברות המובילות בתעשיית המדיה והעיצוב בישראל ובעולם ויחד עם מייסד התוכנית רפי ברמן הם ביקרו במשרדי אלמנטור, גוגל וגל אורן.

הסיור התחיל בביקור במתחם גוגל בתל-אביב, עם הרצאה על חשיבותן של קהילות מקצועיות ועל תרומתן ליזמים עצמאיים גם בתחומי המדיה והעיצוב.

בוגרי חממת ביזאפ יצאו לסיור במשרדי גוגל, אלמנטור וגל אורן 1

בהמשך ביקרו במשרדי אלמנטור, חברה שהוקמה על ידי היזמים החרדים אריאל קליקשטיין ויוני לוקסנברג, ומספקת מערכת לעיצוב אתרי וורדפרס. קליקשטיין שוחח עם היוצרים על יזמות, על עיצוב, על תחום הפרסום ועל הממשק שבין התחומים בעידן הדיגיטל.

בוגרי חממת ביזאפ יצאו לסיור במשרדי גוגל, אלמנטור וגל אורן 2

הסיור הסתיים במשרד הפרסום החרדי הגדול, גל אורן. רפי ברמן, בוגר גל אורן שמשמש היום כחלק מצוות ההיגוי של החממה, הסביר למשתתפים על המחלקות השונות של המשרד, ואיך מיישמים במשרד הפרסום את הידע המעשי והמקצועי שרכשו כיוצרים בתחומי המדיה והעיצוב.

בוגרי חממת ביזאפ יצאו לסיור במשרדי גוגל, אלמנטור וגל אורן 3

במהלך הסיור התעורר דיון מרתק עם מנהל הלקוחות יאיר שרעבי על אסטרטגיה, קריאייטיב, רכש מדיה, נבכי עולם הפרסום, ומקומם של יוצרים עצמאיים אל מול משרדי הפרסום הגדולים.

בוגרי חממת ביזאפ יצאו לסיור במשרדי גוגל, אלמנטור וגל אורן 4

חממת ביז-אפ פועלת במתחם ביזמקס בירושלים, בשיתוף קרן אחים גלובל, קרן קמ”ח, הרשות לפיתוח ירושלים וג’וינט תבת, במטרה להפוך יוצרים חרדים מתחומי המדיה והעיצוב לעצמאיים טובים יותר. בימים אלה מסיים המחזור הראשון את פעילותו, ונערך הרישום לקראת המיונים ופתיחת המחזור השני.

לפרטים נוספים והרשמה לחץ כאן

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן