מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
לאורך הדיון העירו השופטים הנדל וברון לקולך כי בבקשתם להגדיל את הסכום הם מראים כי אין להם קושי שהדבר יביא לסגירת תחנת הרדיו. בפנים: טוויט-לייב מהדיון בבג”ץ
KOL BARAMA (3)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השופטים ניל הנדל, ענת ברון וג’ורג’ קרא החליטו לא לקבל את דרישת ארגון ‘קולך’ והתנועה הרפורמית לחייב את רדיו קול ברמה בכ-20 מליון שקל אותם דרשו בערעור.

לאורך הדיון העירו השופטים הנדל וברון לקולך כי בבקשתם להגדיל את הסכום הם מראים כי אין להם קושי שהדבר יביא לסגירת תחנת הרדיו. השופטת ברון הדגישה כי הדרישה להעלאת גובה הקנס כפי שביקשו מגלה חוסר אכפתיות למצב בו יכולה קול ברמה להיפגע ולהיסגר, מה שיוביל לפגיעה אנושה בציבור הנשים החרדיות אשר קול ברמה משמש עבורן כלי תקשורת מרכזי.

ברון הוסיפה כי במקרה כזה זכות הנשים גם כן תיפגע משום שהן לא יוכלו לקבל שירות ולהאזין לתחנה אותה ואף לא לעלות בה לשידור. השופטת ברון אף העירה לב”כ ארגון קולך כי כתב הערעור מלמד שהמטרה העיקרית שלו היא להגדיל את שכר הטרחה והגמול.

עו”ד מוטי ארד שייצג את קול ברמה טען כי הקנס שהתקבל בהליך הקודם הוא גבוה מאד ביחס לקבוצת הנשים שכביכול נפגעה. לדבריו המערערים הציגו נתוני שווא וניפחו את היקף הפגיעה, דבר שאם יתקבל כבקשתם יוביל לפגיעה אנושה בתחנה.

היהודים ניצחו: העליון דחה את ערעור קולך נגד קול ברמה 1

כאמור, השופטים הודיעו כי הם דוחים את ערעור קולך והודיעו כי סכום הקנס לא ישתנה.

עו”ד אריאל דרעי מנכ”ל קול ברמה אמר כי “המאבק היום היה לא רק של קול ברמה אלא של כל הציבור החרדי והדתי לשמירת עצמאותו ואורח חייו. ארגון קולך ניסה בכל כוחו להביא לסגירת קול ברמה ובסייעתא דשמיא ובזכות האהדה הרבה של המאזינים והעובדים המטרה הזאת נכשלה”.

היהודים ניצחו: העליון דחה את ערעור קולך נגד קול ברמה 2

טוויט לייב מבית המשפט העליון

אהרן רבינוביץ, כתב לענייני חרדים וכתב לפלילים ומשפט בירושלים של ‘הארץ’, נכח בדיון וצייץ לייב מבית המשפט העליון.

עוד מעט יחל הדיון בתיק של ארגון קולך מול קול ברמה. כרגע בחוץ דין ודברים בין אריאל דרעי מנכ”ל התחנה ונשות קולך.

תזכורת: בית המשפט המחוזי קבע כי קול ברמה לא השמיעה נשים כלל בין השנים 2009-2011 ופסק פיצוי של מיליון שקלים. התחנה כבר שילמה כ800 אלף שקל ומאז כמובן נותן במה לנשים.

ארגון קולך דורש פיצוי גבוה יותר אך השופטים הנדל וברון לא עושים להם חיים קלים. הנדל: זה פסק דין מכונן, חשוב מאוד ותקדימי אבל מיליון שקל זה סכום משמעותי. מיליון שקל על שנתיים וחצי זה סכום די מרתיע. למה אנחנו צריכים להתערב בזה?

השופטת ענת ברון: ההישג של פסק הדין משמעותי ביותר ופורץ דרך. לא מדובר במגה גוף כלכלי עם כיס עמוק אלא בתחנת רדיו. נדמה לי שהרצון שהפיצוי יהיה גבוה בהרבה יפגע בכך. ההישג היה להשמיע את הקול הנשי ואתם כותבים שלא נורא אם תחנת הרדיו תיפגע והקול הנשי לא ישמע העיקר הפיצוי.

ברון: נראה שאתם עורכי הדין מנסים להשיג שכר טרחה גבוה יותר. אנחנו רוצים שהתחנה תמשיך לשדר – עם הקול הנשי, והעניין הזה כבר הוסדר. הנדל לעורך הדין של קולך: אתה מדבר כבר 25 דקות ונראה שאתה משכנע בעיקר את עצמך. יש פה הקשר מאוד מסוים וצריך להבין את זה. זה לא תנובה ולא המדינה.

ברון: זה לא תיק כלכלי ולבית המשפט יש מרחב שיקול דעת נרחב מאוד. החשיבות המרכזית היא שהתחנה תמשיך דווקט בעקבות ההישג המרשים והחשוב. מציעה לך למקד את הטיעונים בשכר הטרחה.

פרקליט קול ברמה טוען כי הקבוצה שנפגעה מההדרה קטנה יותר אך נראה כי השופטים לא מתרשמים מכך. כרגע השופטים יצאו להפסקה קצרה ותיכף יחזרו להחלטה.

היהודים ניצחו: העליון דחה את ערעור קולך נגד קול ברמה 3

השופטים ממליצים לצדדים למשוך את הערעורים. מעדכנים שמוכנים לעשות שינוי קטן בנוגע לשכר הטרחה.

טוב, את סוף הסיפור אתם כבר יודעים.

צילומים: יח”צ + אהרן רבינוביץ

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן