גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מחולל תמונות ממותג שהופץ בשבוע האחרון במסגרת קמפיין למתחם משרדים עשה את העבודה כמו שצריך: דניאל פורמן סיפר לנו על המהלך
workup
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מחולל תמונות ממותג שהופץ בשבוע האחרון במסגרת קמפיין למתחם המשרדים של וורקאפ עשה את העבודה כמו שצריך. אנשים שיתפו בסטטוסים שלהם ובקבוצות את ההברקות שלהם עם המיתוג של מתחם המשרדים תחת הכותרת עסק בלי משרד זה כמו…

מי שעומד מאחורי קמפיין הסטטוסים הוא משרד הפרסום ‘שחור ולבן’ המלווה את חברת וורקאפ.

דניאל פורמן, מנהל הקריאייטיב במשרד, סיפר לנו על המהלך הדיגיטלי: “התובנה שאיתה יצאנו לדרך היא שכל עסק חייב משרד כדי להתפתח. גם עסק קטן ובינוני. רק כך הוא יוכל ליצור שיתופי פעולה, לעשות חיבורים עסקיים ולהרחיב את מעגל הלקוחות ו’וורקאפ’ זה המקום הכי נכון בשבילו לעשות את זה”.

לדברי פורמן, “במקום להאכיל בכפית, החלטנו לתת לאנשים ליזום רעיונות בעצמם ולהשלים את המשפט ‘עסק בלי משרד זה כמו…’. אחד כתב ‘כמו לילי שישי בלי טשולנט’, אחר כתב ‘כמו יום ראשון בלי עייפות’, בעל עיתון כתב ‘כמו פרסום בלי פרסום אצלנו’ והייתה מישהי שכתבה ‘כמו בוקר בלי הליכה’. נו באמת, לא קניתי. אנחנו בעיצומו של הקמפיין וכדאי לחכות להפתעות נוספות”.

יעקב פריימן, מנהל מחלקת יח”צ בשחור ולבן סבור שהקמפיין “תפס” והרשת חוגגת עליו. “בוא נגיד שעסק בלי משרד זה כמו הקמפיין הזה בלי שהרשת תחגוג עליו”, אומר פריימן ומוסיף: “אפילו שמנו לב שכמה חברות אחרות אהבו את הרעיון ומיהרו להעתיק. חברת משכנתאות מוכרת טענה כי ‘עסק בלי מזומנים זה כמו דג בלי מים’ (האמת שגם זה נכון…), וארגון התנדבות ביקש מחבריו לשמוע מהם עד כמה הוא משמעותי להם, ‘כמו’…”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן