כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שנה אחרי שחשף זאת בהרצאה שהעביר בוועידת ‘פאשקעוויל’, סמנכ”ל השיווק של פייסבוק הודיע כי פייסבוק החלה לפרסם בווטסאפ
PASHKEVIL AMPER (50)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עידו דותן, סמנכ”ל השיווק של פייסבוק ישראל, חשף לאחרונה בהרצאה שהעביר ביום העיון “תכנון מדיה בעידן של אתגרים” של איגוד השיווק הישראלי, כי פייסבוק החלה להתנסות בפרסום בווטסאפ גם בישראל.

משה בנימין פרסם אתמול באתר אייס את תמצית דבריו של דותן ונדמה כי מדובר באותה הרצאה שהעביר לפני שנה בדיוק באירוע הגדול של ‘פאשקעוויל’ שנערך במתחם ‘אמפרסנד’, אולם ההבדל נעוץ בכך שאשתקד הוא הודיע כי פייסבוק מתכננת להתחיל לפרסם בווטסאפ וכעת הוא הכריז כי הניסוי כבר החל. המנטרה של דותן הייתה ועודנה: “צריכים להתאים את הפרסום למקומות שבהם האנשים שלנו רוצים להיות”.

מתוך כתבתו של משה בנימין: המעבר לסטוריז שבעקבותיו נעים גם תקציבי הפרסום בוידאו מובייל של המפרסמים מוגדר על ידי דותן כ”פנומנלי”. על פי נתונים שחשף, בכל יום משתמשים בסטוריז של פייסבוק, של אינסטגרם ושל וואטסאפ חצי מיליארד איש (בכל אחת מהפלטפורמות). בוואטסאפ, הוא מסביר, היקף השימוש אפילו גדול יותר וישראל חריגה בנוף במקרה זה בשימוש הנמוך מאוד שלה בסטוריז, פרט לקהל החרדי שאימץ את הסטורי בוואטסאפ ומשתמש בו רבות.

דותן גילה על אודות השימוש המופרז של המגזר החרדי בסטוריז של ווטסאפ באירוע של פאשקעוויל כאשר חלק מהמשתתפים בהרצאה ניגשו אליו ולימדו אותו פרק בהלכות סטטוסים במגזר החרדי.

צפו בהרצאה המלאה של עידו דותן, החל מדקה 41:24

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן