מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
לאה פריד הלכה לבדוק מי מוביל בפרסום בקטגוריית החופשות וחזרה עם רשימה מפורטת, כולל הערות על פריסת המדיה של כל מפרסם. תיהנו!
sea
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הקיץ כבר כאן וזה הזמן הטוב ביותר עבור חברות התיירות להציע את מרכולתן. חופשות קסומות בחו”ל, שבתות נופש מוזיקליות, נופשים משפחתיים מלאי חוויות וקייטנות נשים מרגיעות בבחינת “וקווי ה’ יחליפו כוח”.

אספנו לכם כאן את חמש חברות התיירות המובילות בפרסום בחודש יוני, תוך סקירה נרחבת של החברות המפרסמות והעיתונים בהם בחרו חברות התיירות לפרסם.

1. מלון כינורות / שחור ולבן

מלון כינורות בטבריה המפרסם באמצעות משרד הפרסום “שחור ולבן” נמצא בראש רשימת המפרסמים לחודש יוני. הוא בולט בשני פרסומים עיקריים: נופש נשים, אותו הם בוחרים לפרסם בעיקר בעיתוני נשים, והפרסום הכללי אשר פונה לקהל הרחב ומציע חופשת בין הזמנים מוזיקלית לכל המשפחה. את הפרסום הנ”ל הם מפרסמים בעיקר במקומונים של מרכז העניינים וביומונים המובילים.

undefined

undefined

2. שינפלד תיירות / פרסום עצמי

במקום השני נמצאת חברת התיירות שינפלד המציעה חופשה משפחתית ועשירה במלון שרטון גולף ברומא. את הפרסום המסיבי שלה היא בוחרת לעשות אך ורק במקומונים של קו עיתונות וכמעט שאינה מפרסמת בשאר העיתונים.

סקירת קטגוריה - תיירות ונופש: 5 החופשות המובילות בעיתונות החרדית 1

3. אפקטיב / בולטון פוטנציאל

את המקום השלישי תופסת חברת התיירות “אפקטיב” המפרסמת באמצעות משרד הפרסום “בולטון פוטנציאל” את חופשות הקיץ שלה במלון לאונרדו קלאב בים המלח. הפרסומים מתחלקים בין הצעות נופש לסופי שבוע – לחבילות נופש באמצע השבוע. נראה כי “בולטון פוטנציאל” בוחר לפרסם דווקא בעיתונים הגדולים ונמנע מפרסום במקומונים. זו מגמה הנראית לעין היטב גם בפרסומים לחברות תיירות נוספות ועל כך בסעיף הבא.

undefined

undefined

4. ורשנר / בולטון פוטנציאל

“ורשנר” היא חברת התיירות הבאה בתור שבחרה בחודש יוני בפרסום מאסיבי. היא מציעה חופשות קיץ במתכונים שונים במשולש הגבולות האלפיני, צרפת איטליה ושוויץ ומחלקת את הפרסום לשלוש מודעות שונות: “חמשת הכוכבים”, “חופשה גבוהה” ו”שבת מתנה”. גם כאן האחראי לקמפיין הוא משרד הפרסום “בולטון פונטנציאל” שבוחר לפרסם את המודעות בעיקר ביתד נאמן ובמשפחה.

undefined

undefinedundefined

5. אפיקים / פרסום עצמי

אחרונה חביבה חברת “אפיקים” אשר מפרסמת חופשה חלומית בהרים הקרפטיים. כאן הפרסום הוא פחות מאסיבי. את העמודים השלמים בוחרת חברת “אפיקים” לפרסם בעיתון משפחה בלבד ואילו במרכז העניינים בוחרת חברת התיירות לפרסם דווקא את הפרסומים בעלי חצאי העמוד.

סקירת קטגוריה - תיירות ונופש: 5 החופשות המובילות בעיתונות החרדית 2

נראה כי חברות התיירות מפעילות את התותחים האחרונים עם כניסתו של החופש הגדול ומקווים שהקהילה הספונטנית תראה את כוחה ופרסומים אלה יוכיחו את עצמם.

בברכת קיץ בריא וחופשה נעימה

כל הנתונים נלקחו ממערכת “פאשקעוויל מדיה” לניטור פרסומות בעיתונות החרדית

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן