כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
זה כבר מסורת של 9 שנים: לקראת התקופה המלחיצה ביותר (לפני הגשת עבודות הגמר) כולן יוצאות לטיול לילי מדהים. אז מה הולך להיות שם?
siur mochot (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לקראת התקופה המלחיצה ביותר בשנה עבור תלמידות בית הספר לתקשורת ‘סיעור מוחות’, רגע לפני הגשת עבודות הגמר, הנהלת בית הספר בחרה להוציא לטיול מפנק את התלמידות החרוצות כאשר גם הבוגרות תצטרפנה לחוויה הקסומה והמשחררת.

מעבר למקצועיות הבלתי מתפשרת, בבית הספר ‘סיעור מוחות’ ישנה אווירה חמה ומשפחתית והאחווה הנשית והחברית מורגשת בכל פינה. לא לחינם התלמידות והבוגרות כל כך מחוברות למקום ובוחרות במשך כמה שנים להצטרף לטיול, פעם אחר פעם. “אנחנו מארגנות את הטיול הזה כבר תשע שנים ברציפות והן מחכות לזה מאוד, וכשזה מגיע הן מסדרות הכל כך שתוכלנה להצטרף וליהנות”, מספרת מרים שרביט, מנהלת סיעור מוחות, שגם בטיול לוקחת אחריות אישית על התוכנית והאיכות שלו.

כאשר ‘סיעור מוחות’ מחליט לצאת מחוץ לקופסה, בצורה הייחודית רק לו, הוא מייצר חוויה משחררת ומגבשת לתלמידות ומנצל זאת למפגש בוגרות. גם השנה, הנהלת ‘סיעור מוחות’ החליטה להוציא את הטיול דווקא בליל שישי כאשר אין עבודה ביום שאחרי ובכך להקל על הנשים העובדות וכן, בין השאר גם כדי לעודד שבת אצל השוויגער.

את הטיול הן תתחלנה במסלול הליכה לילי לאור ירח ואורות בחווארי מצדה, עם צמידים זוהרים על הידיים, באווירה משפחתית ומחברת ובליווי מדריכת טיולים. לקראת אמצע המסלול תחכה להן הפקה מוזיקלית ענקית בלב המדבר, עם אורות וריקודים בניצוחן של האחיות כליפא שהפכו עם השנים לזמרות הבית הבלתי מעורערות של ‘סיעור מוחות’. במקום תחכה לתלמידות ארוחת ערב עשירה ומפנקת סביב שולחנות ערוכים בקפידה.

בפעם התשיעית ברציפות: כ-200 תלמידות ובוגרות סיעור מוחות תצאנה לטיול לילי מגבש 1

אחרי ארוחת הלילה העשירה תוכלנה הבנות ליהנות מחזיון אור-קולי חדש ומרהיב במצדה האגדית ומיד לאחר מכן תגענה לחוף ים המלח ברגעים הקסומים ביום, עת זורחת השמש, שם יחכו להן ג’יפים שייקחו אותן למסלולים אתגריים בני 45 דקות לכל תלמידה. ולא, זה עוד לא נגמר. כאשר תסיימנה את אתגר הג’יפים תוכלנה התלמידות ליהנות מבר מתוקים וקפה מפנק על חוף ים המלח ולנשום אל ראותיהן את האווירה, הנוף והיופי הקסום הזה.

בפעם התשיעית ברציפות: כ-200 תלמידות ובוגרות סיעור מוחות תצאנה לטיול לילי מגבש 2

לטיול תצטרפנה כ-200 תלמידות ובוגרות כאשר בכל שנה כמות המשתתפות גדלה ועולה. אין ספק שהחוויה שווה מאוד ולו רק כדי לקבל את הכוח הדרוש בשיאו של הלחץ, רגע לפני הגשת עבודות סוף השנה.

טיול דומה היה לתלמידות ‘סיעור מוחות’ לפני 4 שנים. גם שם הן ביקרו במצדה ונהנו בין השאר מצעידה לילית חווייתית ומהמופע האור קולי. אחת התלמידות כתבה מחוויותיה בטיול:

“כשאת נושקת את גיל 40 ומתגלגלת אלייך הצעה משונה לטיול בית ספר לילי עם חבורת נערות ונשים צעירות, לאחר שבוע מטורף של עבודה, כשיש לך עוד להכין שבת… ברור לך שאת אומרת לא! ופתאום נורא בא לך סתם כך לצאת לטייל! דווקא כי זה יום חמישי ואפילו שעדיין לא הכנת שבת..וכבר לא בא לך לפספס. כשזה קשור ל”סיעור מוחות” אז “ברור שכן”. וככה, הצטרפתי לטיול בית ספר לפי כל הכללים – מים, כיסוי ראש, פירות ואפילו ממתקים שלא מוותרים עליהם גם כשאת בת עשרה ל-40. אני מודה שעל כל אישה שגיליתי בגילי, אנחת רווחה פשטה בליבי. אני לא היחידה שמוצאת את עצמה ביום חמישי בטיול לילי”.

בפעם התשיעית ברציפות: כ-200 תלמידות ובוגרות סיעור מוחות תצאנה לטיול לילי מגבש 3

תלמידה נוספת משתפת בחוויה שלה ומכניסה לאווירה בשפתה הספרותית:

“זה התחיל במסלול סודי שאף אחת לא יודעת לאן הולכים? וכמה זמן? מה קודם? ולאן אחר כך? בחירת המסלול התבררה כמוצלחת. הליכה רגלית, מעט מתאמצת והרבה מאוד זוהרת. בעיקר בזכות הצמידים והאורות המנצנצים שחולקו בתירוץ של התמצאות, ושימשו בעיקר כתמריץ לתחרות. התחלנו ללכת כשלפנינו סלעים חשופים צועדות בשבילים מלאי הוד קדומים, פראיים ובראשיתיים. ללא שום זלזל או עלעל לרפואה והריק הזה מלא ביופי נדיר ועוצר נשימה.

“הליכה של ארבעים דקות מסתיימת באמצע שום מקום עם שולחנות ערוכים ואוכל משובח מהלב הרחב והפרפקציוניזם המושלם של מרים (מנהלת בית הספר). וב”סיעור מוחות” כמו ב”סיעור מוחות” היצירתיות, המקצועיות ועידוד החשיבה, מקבלים את קדמת הבמה.

“במשחק מרתק נושא פרסים, ותחרות (כמעט) אישית בין הקורסים חידות, שאלות, לחצנים, ו-3 מקומות ראשונים (שחלמו על מלגה והסתפקו בדובי מתנה). השעה מתאחרת והמוחות כבר עייפים, זה בדיוק הזמן להדליק את החושים. בהופעה מרגשת ומקפיצה, האחיות כליפא על הבמה. שירים וריקודים נצנצים וזוהרים מסתיימים במעגל גדול של אחוות תלמידות ומורות ככה נראית משפחת סיעור מוחות!”.

אין ספק שהשעות הקטנות של הלילה, המשפחתיות שמאפיינת את תלמידות ובוגרות בית הספר, הנופים המרהיבים וההפקה המושקעת עושים חשק לקחת חלק בחוויה הזו.

לינק להרשמה (לתלמידות, בוגרות סיעור מוחות, עוקבות, ידידות ואוהדות של הצהוב הצהוב הזה) 🙂

בפעם התשיעית ברציפות: כ-200 תלמידות ובוגרות סיעור מוחות תצאנה לטיול לילי מגבש 4 בפעם התשיעית ברציפות: כ-200 תלמידות ובוגרות סיעור מוחות תצאנה לטיול לילי מגבש 5 בפעם התשיעית ברציפות: כ-200 תלמידות ובוגרות סיעור מוחות תצאנה לטיול לילי מגבש 6

בפעם התשיעית ברציפות: כ-200 תלמידות ובוגרות סיעור מוחות תצאנה לטיול לילי מגבש 7 בפעם התשיעית ברציפות: כ-200 תלמידות ובוגרות סיעור מוחות תצאנה לטיול לילי מגבש 8

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן