WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
דיילים מטעם משרד הפרסום מימד חילקו טילונים מפנקים לאנשים שזה עתה סיימו לאכול טשולנט והמהלך המבריק זיכה אותם בפרס מכובד. כל הפרטים
EFFIE 2019
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

באירוע החגיגי של תחרות האפי Effie Awards שנערך אתמול, זכה משרד הפרסום ‘מימד’ בפעם השניה ברציפות בפרס הזהב היוקרתי ובפרס ארד בקטגוריית מגזרים. פרס הזהב, במקום הראשון בקטגוריה על מהלך השקת קורנטו פרווה של גלידות שטראוס, ופרס ארד על מהלך השיווק ‘מכניסים טוב הביתה’ של מחלבת טרה.

פרס הזהב הוענק לפרסום ‘מימד’ בזכות קמפיין ההשקה המבריק של טילוני קורנטו בגרסת הפרווה החדשנית – תחת הכותרת ‘ליהנות כל הזמן’ המציע לראשונה אופציה לקינוח ברמה גבוהה גם לאחר ארוחה בשרית.

קמפיין ההשקה כלל פעילות מעניינת שלא נראתה כמוה, כאשר צעירים שהגיעו ליהנות מצ’ולנט בשרי טוב בליל שישי במיטב הטשולנטיות, זכו לקבל בהפתעה טילוני קורנטו פרווה, שניתן לאכול בכל עת ללא הצורך לחכות שש שעות בין בשר לחלב. “אנחנו תמיד יודעים שאנחנו מוותרים על טעם ואיכות בסוף סעודת השבת בגלל שקורנטו זו גלידה חלבית”, מסבירה לנו מנוחה שטרן סמנכ”ל קריאייטיב במימד. “המהלך המבריק הביא לתגובות נלהבות בציבור ואין ספק שזו הייתה דרך מצוינת להחדיר את המוצר”.

בפעם השניה ברציפות: משרד הפרסום מימד זכה במקום הראשון בקטגוריית מגזרים בתחרות האפי 1

הקמפיין הביא לגידול דרמטי בנתח השוק של קורנטו בקטגוריית הטילונים, כמו כן גם לשיח במגזר החרדי ולהתנסויות במוצר ובכך זיכה את פרסום מימד בפרס הזהב היוקרתי.

מהלך השיווק החכם של קורנטו פרווה הוא השני שזיכה את ‘פרסום מימד’ בפרס היוקרתי, כאשר הראשון היה מהלך של חברת טרה בשנה שעברה, שזכה אף הוא במקום הראשון בקטגוריית מגזרים. המהלך עסק בהשקת הכשרות המהודרת בד”ץ העדה החרדית אשר הביאה לגידול ענק במכירות.

הפרס השני לשנה זו, פרס ארד, קיבלה חברת הפרסום מימד על קמפיין ‘מכניסים טוב הביתה’ שהתבסס על היכולת של תזונה טובה ושיפור איכות החיים, כמו כן הוא הדגיש את האווירה המשפחתית והאכילה בצוותא. כשאוכלים טוב מרגישים טוב יותר, מוצרי טרה מאפשרים לכל אחד להכניס הביתה תזונה טובה עם מוצרי חלב טעימים ואיכותיים.

המהלך המתמשך חולק לכמה שלבים והתפרס על פני השנה בהתאם להזדמנויות הצריכה כמו חגים, חופשות ועוד, כאשר בסיומו רשמה טרה צמיחה חסרת תקדים ויצרה שינוי אדיר בשוק מוצרי החלב במגזר החרדי.

“זה אירוע מאוד מרגש”, משתפת מנוחה, “הפרס הזה נותן הכרה בזה שאת עושה דברים בצורה מקורית ונכונה, וכמובן שזה מראה על רמה גבוהה של מקצועיות המשרד”.

לקוח: יוניליוור | משרד פרסום: מימד | הפקה בשטח: בולדוזר

צילום תמונה ראשית: שאולי לנדנר

בפעם השניה ברציפות: משרד הפרסום מימד זכה במקום הראשון בקטגוריית מגזרים בתחרות האפי 2 בפעם השניה ברציפות: משרד הפרסום מימד זכה במקום הראשון בקטגוריית מגזרים בתחרות האפי 3

בפעם השניה ברציפות: משרד הפרסום מימד זכה במקום הראשון בקטגוריית מגזרים בתחרות האפי 4 בפעם השניה ברציפות: משרד הפרסום מימד זכה במקום הראשון בקטגוריית מגזרים בתחרות האפי 5 בפעם השניה ברציפות: משרד הפרסום מימד זכה במקום הראשון בקטגוריית מגזרים בתחרות האפי 6 בפעם השניה ברציפות: משרד הפרסום מימד זכה במקום הראשון בקטגוריית מגזרים בתחרות האפי 7

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן