WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
פרלשטיין בן 21 בלבד אך בעל רזומה עשיר בתחום התקשורת והפוליטיקה. התקשרנו אליו כדי לברך והוא סיפר לנו כמה דברים מעניינים על דרכו אל הג’וב החדש
perelshtein
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

איש התקשורת רפי פרלשטיין נכנס היום לתפקידו החדש כדובר של חברת הכנסת עומר ינקלביץ ממפלגת כחול לבן. התקשרנו כדי לאחל ברכות, כמיטב המסורת שלנו, וגם מזל טוב גדול לרגל אירוסיו.

פרלשטיין בן 21 בלבד אך בעל רזומה עשיר בתחום התקשורת והפוליטיקה. את דרכו החל בגיל 16כמפיק ברדיו גלי ישראל, לאחר מכן כעורך תוכניות ובהמשך גם ניהל את מחלקת החדשות והגיש תוכנית יומית ברדיו קול ברמה. לפני כשנה, החל לסקר את הבחירות המקומיות מטעם ידיעות ירושלים, שם התפרסם והפך לאושיית תקשורת.

“חברת הכנסת ינקלביץ פנתה אליי והציעה לי את המשרה ומיד השבתי בחיוב”, מספר לנו פרלשטיין על ההחלטה שקיבל לעבור לתחום הדוברות. “המעבר הזה הפתיע את כולם, כי היו בטוחים שאמשיך בתחום התקשורת והיח”צ. היו לי הצעות מכלי תקשורת ארציים ובאמת הדרך מכאן, אילו רק רציתי, הייתה מאוד קצרה. אבל בגלל התפקיד האינטנסיבי בו עבדתי כשסיקרתי את הבחירות בירושלים, שם נאלצתי להתעמת עם כל מיני גורמים, קיבלנו החלטה יחד – ארוסתי ואני – שאשאר בתקשורת אבל כמה שפחות תחת אור הזרקורים”.

בתפקידו החדש הוא צפוי להעביר מסרים מטעם חברת הכנסת לתקשורת ופחות לעסוק ביח”צ ופעילות פרטית. “אני מאוד מאמין בה”, מספר רפי על קשריו עם ינקלביץ. “עומר היא משהי אחרת, אני מכיר אותה הרבה לפני שהיא הפכה להיות חברת כנסת מהפעילות החברתית שלה ואנחנו בקשרי ידידות כבר למעלה משנה. אני מאמין בדרכה ובמה שהיא מייצגת והגעתי למקום הזה מתוך אמונה גדולה בעשייה שלה”.

לשאלתנו מה דעתו על המהומה התקשורתית שהייתה בנוגע ללימודים האקדמיים בהפרדה, הוא עונה: “בפגישת העבודה הראשונה שלי עם עומר היא אמרה לי משפט קצר וחד, ‘אני רוצה לעשות טוב’. היא חזרה ואמרה שהיא לא מעוניינת לריב עם אף אחד. היא בעיקר מתרכזת בעשייה חיובית וכל חילוקי הדעות שיגיעו היא תפתור על הצד הטוב ביותר. אני שמטבעי אימפולסיבי ונוטה להיכנס לעימותים, החלטתי פשוט ללמוד ממנה”.

איזה יופי. מזל טוב וברכות עד בלי די.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן