כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
בשבוע שעבר יצא לדרך המחזור השני של החממה. במפגש הפתיחה השתתפו נציגי הגופים השותפים בהפעלת התכנית: הג’וינט, קרן אחים גלובל, קרן קמ”ח והרשות לפיתוח ירושלים
איציק קרומבי מנכל ביזמקס עם היוצרים החרדים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאיירים גרפיים, פרסומאים, מעצבי פנים, אמני הדמיות, הם חלק ממשתתפי המחזור השני של חממת ‘ביזאפ’. חלקם עצמאיים טריים, חלקם מנסים את מזלם כעצמאיים כבר תקופה ארוכה וחלקם בעלי ניסיון כשכירים בתחומם שנים רבות. המכנה המשותף לכולם: חרדים מוכשרים מתחומי המדיה והעיצוב שרוצים ללמוד להוציא את המיטב מהכישרון שלהם ולהצליח גם בפן העסקי.

לאחר הצלחת המחזור הראשון, עם גידול משמעותי בהכנסות של המשתתפים, יצא לדרך בשבוע שעבר המחזור השני של החממה. במפגש הפתיחה השתתפו נציגי הגופים השותפים בהפעלת התכנית הג’וינט, קרן אחים גלובל, קרן קמ”ח והרשות לפיתוח ירושלים, שחברו יחד במטרה לקדם יוצרים עצמאיים ולהוביל אותם לניהול עסק מצליח ומכניס.

את משתתפי התכנית, קידם גדעון קופרמן מנכ”ל בראשית וחבר וועדת ההיגוי של ביזמקס – מתחם היזמות והעסקים לחרדים שבמסגרתו פועלת החממה. בדברי הפתיחה, הסביר קופרמן למשתתפים על ההזדמנויות העסקיות הרבות שמציע העולם העסקי החדש לפרילנסרים שיתאימו את עצמם וירכשו את הכלים והידע להתנהלות עסקית וכלכלית נבונה. “את הכישרון והידע המקצועי כבר יש לכם ורכשתם בעצמכם, התכנית נועדה להפוך אתכם ליזמים ואנשי עסקים טובים יותר”, אמר קופרמן.

לאחר דברי ברכה ומפגש היכרות ראשוני עם צוות החממה, הסביר מנהל פעילות החממה אליהו דינוביץ את התהליך שיעברו המשתתפים בחודשים הקרובים שיכלול אימון עסקי לצד סדנאות ומפגשי מנטורינג שיעניקו לחברים כלים לפריצת דרך עסקית. הייעוץ העסקי בתכנית יכלול ייעוץ פרטני למיתוג ומיצוב עצמי, טיפול בלקוחות, ניהול העסק ועוד.

את יום הפעילות הראשון של החממה, סיכם עו”ד אברהם יוסטמן סמנכ”ל קרן ק.מ.ח שפירט את הפעילות העניפה של קרן קמ”ח המסייעת לאלפי חרדים להשתלב ולהתפרנס בכבוד. “לאחר שנים של פעילות בתחום המלגות ללימודי מקצוע, הגענו להבנה שמעבר ללימודים המקצועיים יש צורך להכשיר גם לשלב המעשי שבו בעלי המקצוע יודעים איך לתרגם את הכישרון והידע המקצועי שלהם לפרנסה מכובדת. תכנית ביז-אפ שהושקעו בה משאבים רבים, היא גולת הכותרת של פעילות קרן ק.מ.ח בסיוע ליזמים חרדים להצליח בעולם העסקים”.

להפוך כישרון לפרנסה: המחזור החדש של חממת היוצרים החרדית יצא לדרך 1 להפוך כישרון לפרנסה: המחזור החדש של חממת היוצרים החרדית יצא לדרך 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן