WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
קבוצת גיל גרופ ממשיכה להתרחב ולבסס את מקומה בין חברות התקשורת המובילות במגזר החרדי. סקירה
GIL GROUP (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

משהו טוב קורה ב’גיל גרופ’. בשנה האחרונה מתחוללים שינויים משמעותיים בלב אחד ממשרדי הפרסום והמדיה המוכרים במגזר החרדי. בשנה האחרונה, מצבת כוח האדם במשרד התרחב משמעותית ובכל ארבע החטיבות של החברה, פרסום, דפוס, פרסום חוצות ומתנות, נקלטו עובדים חדשים בנוסף לכוח הקיים, המונה עתה עשרות עובדים. 

כחלק מצעדי התרחבות החברה, חטיבת ‘גיל פרינט’ תעבור לקומה חדשה, השלישית במספר מבין הקומות בהן שוכנים משרדי החברה. הרחבת שטחי המשרד יאפשר לחטיבת הדפוס להרחיב את פעילותה ולספק שירות לעוד לקוחות מרוצים. 

לאחרונה נקטה החברה בצעד נוסף ומשמעותי כחלק מצעדי ההתרחבות החברה, עם השקת חטיבה חדשה בשם ‘גיל גיפט’. בהתאם לכך, המחלקה שפעלה עד היום בתחום המתנות הממותגות לעסק בתוך חטיבת ‘גיל פרינט’, הופכת לחטיבה נפרדת ועצמאית, לצד יתר החטיבות ב’גיל גרופ’. בין השירותים הקיימים ב’גיל גיפט’, מתנות ממותגות בהתאמה אישית וחשיבה קונספטואלית לעסקים, עבור לקוחות ועובדים, וכן מיתוג חלל בעסקים ומוסדות, מיתוג אירועים, כנסים ותערוכות.

במקביל, הושק אתר חדש ואטרקטיבי הכולל קטלוג עם יותר מ-1,000 מוצרים ומתנות למוסדות וארגונים. באתר, המתאפיין בממשק נוח וקל לתפעול, ניתן למצוא מגוון עצום של מתנות ממותגות, כגון כלי בית, מוצרי גינה, מוצרי משרד, מוצרי מחשב, מוצרים לתערוכות, מוצרי נופש ומחנאות, אביזרים לנייד, אביזרים לרכב, מוצרים ירוקים, ביגוד, טקסטיל, מתנות לאישה ולגבר ובעצם כמעט כל מה שעולה על הדמיון. המוצרים הממותגים מיועדים למוסדות, ארגונים, ועסקים, עבור עובדים, ספקים, לקוחות ותורמים. 

גם בחטיבות האחרות לא שוקטים על השמרים. כך למשל, לחטיבת ‘גיל פרסום’, המרכזת את כל נושא הפרסום, אסטרטגיה, מיתוג, קופירייטינג, עיצוב, פילוח מדיה וכל מה שנוגע לתחום הפרסום, נוספו שתי מנהלות תיקי לקוחות, זאת לאור התרחבות מעגל הלקוחות. בין הלקוחות שנוספו בשנה האחרונה ואשר בחרו לתת את אמונם בגיל פרסום: ‘המכללה למינהל – הקמפוס החרדי’, חברת ‘פריקור ישראל’, ו’ארנפלד אקדמיק’.  

ב’גיל פרינט’, האחראית על תחום הפקות דפוס, בוצעו לאחרונה הפקות גדולות ומורכבות, לצד הפקות דפוס קבועות. בין הלקוחות המובילים של חטיבת גיל שביצעו פרויקטים בסדרי גודל משמעותיים: אוסם, עיתון קונים בעיר ועוד.

גם בחטיבת ‘גיל סטריט’ לא שוקטים על השמרים. חטיבת פרסום החוצות של גיל גרופ, המעניקה שירותי מודעות רחוב, שילוט רחוב, דיוור ישיר, וכל מה שנוגע לפרסום חוצות, ביצעה קפיצה גדולה בשנה האחרונה, עם קליטתם של עובדים חדשים, במקביל להתרחבות מעגל הלקוחות. בין היתר, הצטרפו שתי ערים חדשות לשירות להפעלת מערך לוחות המודעות ברחבי העיר, לאחר שזכו במכרז מטעם הרשויות המקומיות.

לצד פעילות החטיבות השונות, אי אפשר שלא להזכיר את האתר הכללי של ‘גיל גרופ’. האתר, שההשקעה בו ניכרת מיד עם הכניסה בשעריו, מחולק לפי מפתח של ארבע חטיבות. בכל חטיבה מפת התמצאות נוחה ופירוט של השירותים השונים שמעניקה החטיבה, גלריית עבודות מרשימה, הממחישה את מכלול העבודות של החטיבה וכן שלל מאמרים מקצועיים בתחום הפרסום, הדפוס ופרסום חוצות, העשויים להיות לתועלת לכל עסק.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן