מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מודעה מהממת המתפרסמת בימים אלו הביאה אותנו לדבר עם מנוחה שטרן, מנהלת קריאייטיב במשרד, כדי שתספר לנו מה עומד מאחורי האסטרטגיה
GB (3)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני מספר חודשים, משרד הפרסום מימד קיבל את תקציב הפרסום של מותג ההלבשה החסידי GB. מודעה מהממת המתפרסמת בימים אלו הביאה אותנו לדבר עם מנוחה שטרן, מנהלת קריאייטיב במשרד, כדי שתספר לנו מה עומד מאחורי האסטרטגיה.

“מה שמאפיין את המודעות בקמפיין ובכלל בלבוש החסידי זה לא עניין של אופנה”, מסבירה מנוחה, “אנשים מתייחסים ללבוש החסידי כחלק מעבודת הקודש של החג או השבת. כמו שתבחר אתרוג מהודר, כך תבחר את החליפה המהודרת והיפה ביותר, ממש כמו הידור מצווה”.

מתוך התובנה הזאת בחרה GB לשים דגש מיוחד בקמפיינים על שבתות ועל מועדי ישראל. שם, ללא ספק, חסיד אמיתי ישקיע את מיטב משאביו כדי להשיג את החליפה המהודרת ביותר. הסלוגן השולט בסדרת המודעות הוא “ככה מכבדים”, “ככה מתעלים”, “ככה מקדשים” והרעיון ברור: אם אתה אדם מכובד ורואה את עצמך כמתעלה בעבודת ה’ ומקדש אותה בצורה הטובה ביותר – עשה זאת כשאתה לבוש בהידור הרב ביותר עם בגד מבית GB.

חברת GB הוקמה בארה”ב ע”י שני אחים שהחליטו לתת רף אחר בכל הקשור לארון הבגדים החסידי, עם השנים הם פתחו סניפים בלונדון ובשני מוקדים מרכזיים בארץ – בבני ברק ובירושלים. הפרסום נעשה בעבר באמצעות כמה משרדי פרסום – קטנים וגדולים – אך לפני כחצי שנה החליטו לפרסם באמצעות משרד הפרסום מימד.

“הם מצאו את מה שהיו זקוקים לו בעיקר”, מסבירה מנוחה, “משרד שירים את המותג לגבהים כשמראש הוא טוב אך לא מוכר מספיק. אנחנו משרד הידוע בנסיקת מותגים מבראשית, זו ההתמחות שלנו. למימד היסטוריה ארוכה של החדרת מותגים והרגלים חדשים בתוך הקהילה. אם זה הקורנפלקס של תלמה שבעבר היה מוצר הנחשב למותרות בקהילה והפך להרגל בזכות הקמפיין המוצלח שלהם, ואם זה סימילאק שנכנס לשוק תחליפי החלב כשבעבר חברת מטרנה שלטה על רובו”.

הנה המודעות האחרונות מתוך הסדרה המתפרסמת במעגל השנה:

מנוחה שטרן: "מה שמאפיין את המודעות בקמפיין זה לא עניין של אופנה" 1 מנוחה שטרן: "מה שמאפיין את המודעות בקמפיין זה לא עניין של אופנה" 2 מנוחה שטרן: "מה שמאפיין את המודעות בקמפיין זה לא עניין של אופנה" 3מנוחה שטרן: "מה שמאפיין את המודעות בקמפיין זה לא עניין של אופנה" 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן