מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
אנחנו כאן כדי להציג בפניכם 15 פרסומות שעשו לנו את זה במיוחד וגם לספר על הקמפיין המעולה של משרד הפרסום החרדי פידבק של בינה פלדשטיין
אושרעד_optimized
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השבוע התקיימה ועידת MAD 2019 של גלובס, ועידת השיווק, הפרסום, הדיגיטל והתקשורת הגדולה. השנה הוועידה עמדה בסימן דת, מותגים, אמונה ומה שביניהם.

כמדי שנה, באירוע מחולק מגזין פירמה מורחב ובו דירוג מדד המותגים הגדולים בישראל. משרדי הפרסום מנצלים את ההזדמנות כדי לפרסם שם קריאייטיב בועט, נדיר וחד פעמי כשהמטרה אינה למכור אלא לשקף את ערכי המותג בצורה קריאייטיבית במיוחד. משכך, משרדי הפרסום עושים ככל יכולתם כדי להוכיח את כישורי הדמיון שלהם ומשתדלים להנפיק את המודעה השנונה והמבריקה ביותר. לנו, הקוראים, לא נותר אלא להתפעל מעבודות יוקרתיות וליהנות מהחגיגה הצבעונית והמתוחכמת.

אנחנו כאן כדי להציג בפניכם 15 פרסומות שעשו לנו את זה במיוחד וגם לספר על הקמפיין המעולה של משרד הפרסום החרדי פידבק של בינה פלדשטיין, שניצל את את ההזדמנות ואת נושא הוועידה כדי לשלב במגזין היוקרתי מודעה עצמית מדויקת. במודעה יש קריאייטיב מעניין במיוחד בהתחשב בעובדה שהשנה נושא הכנס היה בסימן “מצרכנים למאמינים”.

על אפל מברכים בורא פרי העץ, על מקדונלד’ס המוציא לחם מן הארץ ועל קוקה קולה תצטרכו לברך שהכול נהיה בדברו. תכל’ס, מקדונלד’ס זכו לשתי גרסאות – המוציא במגזין ובורא פרי האדמה בגרסה שהופצה בווטסאפ. למה?שאלנו את בינה והיא סיפרה לנו שהצ’יפס הוא מוצר שהמאפיין את המותג. תכל’ס, רק אחרי שנחשפנו לגרסה המקורית כשברכת המותג המוציא לחם מן הארץ – באמת שבענו.

אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 1

אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 2

והנה עוד כמה מודעות ממש אבל ממש מגניבות: המותג של אושר עד כל כך חזק שאין צורך אפילו להזכיר את המילים אושר עד. הלוגו יכול לעבור שינוי ולשלב בתוכו מילים אחרות לגמרי ואנשים עדיין יבינו מי המפרסם. ככה זה כשאתה מספק שירות ל-2 מיליון ישראלים בחודש.

אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 3 אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 4 אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 5 אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 6 אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 7 אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 8 אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 9 אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 10 אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 11 אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 12 אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 13 אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 14 אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 15 אוהבים קריאייטיב פגז? הנה 15 מודעות מגניבות מתוך מדד המותגים של גלובס 16

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן