מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
נשים חרדיות עובדות? אירוע ‘מובילות קידום’ הוא ההזדמנות שלכן לעבור לקדמת עולם התעסוקה
KIVUN_optimized
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כאשר אסתר (שם בדוי) הגיעה לפני למעלה משנה למחלקת ‘קידום’ של מרכז כיוון, זה היה אחרי שהיא כבר הרגישה תקועה מבחינה מקצועית כבר תקופה די ארוכה. “אני לא מרוצה מהיחס במקום העבודה, מהתנאים וגם מהשכר”, סיפרה אז לרבקה יונה מנהלת תכנית קידום ואף שיתפה אותה ברצון שלה להשתלב בעבודה בשירות המדינה.

כיום, אחרי שהשתתפה בתכנית קידום, היא כבר עובדת כחשבת שכר במשרד ממשלתי מכובד, עם סביבת עבודה נעימה ותנאים נוחים של עובדי מדינה. אסתר היא אחת מתוך כמעט 200 נשים חרדיות שהשתתפו בתכנית קידום בשלוש שנות פעילותה והגדילו את הכנסתן בממוצע של 25%. התכנית פועלת בשיתוף פעולה עם ג’וינט תבת במטרה לקדם ולשפר את מצבם התעסוקתי של אנשים עובדים בשכר נמוך, להביא אותם לייעול תוצאות ולניצול מקסימלי של אפשרויות הקידום בתעסוקה, בהיבט הכלכלי, המקצועי, תנאי העבודה ושביעות הרצון מהעבודה.

את סיפורה, מספרת אסתר לקראת אירוע ‘מובילות קידום’ שייערך בשבוע הבא, במטרה לחשוף את פעילות תכנית קידום בפני מאות נשים חרדיות עובדות שיכולות למצות את הפוטנציאל התעסוקתי והמקצועי שלהן, ולעבור לקדמת עולם התעסוקה.

האירוע שיתקיים במרכז כיוון, ברחוב הצבי 15 בירושלים (בניין בזק), ייערך בשיתוף פרוייקט ‘מובילות’ ויעניק למשתתפות חוויה עוצמתית עם תוכן עשיר ומקצועי. את המשא המרכזי של האירוע תישא העיתונאית והמרצה סיוון רהב מאיר, שתדבר עם המשתתפות על אמהות, קריירה, משפחה וערכים. בנוסף יתקיימו באירוע סדנאות מעשיות לשדרוג אישי והתקדמות לתעסוקה איכותית בנושאים: ניהול משא ומתן אפקטיבי, אסרטיביות וניהול עצמי, עולם העבודה החדש ועוד.

לדברי רבקה יונה מנהלת מחלקת קידום במרכז כיוון: “יש הרבה שיודעים לתת עצות כיצד להתקדם בעבודה, הרעיון של תכנית קידום הוא ללוות את המשתתפת יד ביד עד למיצוי מלא של הפוטנציאל המקצועי והתעסוקתי שלה. אירוע ‘מובילות קידום’, יהיה גדוש בתוכן מקצועי ומרתק שנועד לפתוח את הדלת לנשים חרדיות עובדות כדי שיעברו לקדמת עולם התעסוקה”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן