דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
עידן, הנלחמת בימים אלו על פרי כפיה ומגייסת את כל הכוחות הדרושים לכך, טוענת כי גורמים במפלגת ש”ס אחראים למסע הפירוק, וההתנכלות מצידם ברורה
yom leyom
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחרונה פורסם באתר ‘ניוז1’ כי הדפוס שמדפיס את השבועון ‘יום ליום’ הגיש בקשה לפירוק העיתון בעקבות חוב של כ-720,000 שקל. בין השאר נכתב כי החברה מצויה בהליך מואץ של התדרדרות עד שהיא נקלעה לחדלות פירעון ואינה מסוגלת כלל לפרוע חובותיה. “החוב נדחה שוב ושוב על ידי עידן כאשר במהלך הזמן החלו  צ’קים של החברה לחזור בשל היעדר כיסוי”, נכתב.

עידן, הנלחמת בימים אלו על פרי כפיה ומגייסת את כל הכוחות הדרושים לכך, טוענת כי גורמים במפלגת ש”ס אחראים למסע הפירוק, וההתנכלות מצידם ברורה. “יש להם מה להסתיר”, היא טוענת ומוסיפה: “דרעי הוא הנושא באחריות לקריסתו של העיתון, הכי פשוט מבחינתם אם העיתון ייסגר”.

בסוף השבוע שעבר פורסמה כתבת השער זועקת באותיות כאובות ואדומות: “מה עשו לך אבא?”. בתחילת המאמר תמצאו הקבלה מזעזעת המתארת את חורבן ירושלים בתיאור הקשה ממגילת איכה: “יְדֵי נָשִׁים רַחֲמָנִיּוֹת בִּשְּׁלוּ יַלְדֵיהֶן הָיוּ לְבָרוֹת לָמוֹ בְּשֶׁבֶר בַּת עַמִּי”.- לנעשה לעיתון יום ליום על פי אמות המידה וראות עיניו של כותב המאמר. שם מתוארת סיטואציה כמעט בלתי אפשרית לקריאה בה פעוט מוכה רעב שמשיג לאחיו הקטן פירור לחם, מגלה על צלחתו את אצבעותיו אותם ייעדה אמו לארוחת הצהריים.

הסיבה, לטענת עידן, לסיקור התיאור הנורא בהקבלה לימינו, היא הצורך שלנו כיהודים מאמינים להעלות למודעות את חורבן הבית בימי בין המצרים. הפרשנות המובנת מאליה של הקורא כי חורבן הבית של היום הוא חורבן ביתה האישי (הלא הוא העיתון) “זו פרשנות אישית ועל אחריות הקורא בלבד”, אומרת עידן. הצדק, לדעתה, צריך לצאת לאור בכל מחיר ואם מאמר מערכת פרובוקטיבי יגרום לאי מי לדעת על הנעשה מאחורי הקלעים הרי היא עשתה את שלה.

יצוין כי בניגוד לשמועות, העיתון ירד לדפוס למרות כל האתגרים וחולק למנויים. האם הוא ימשיך לצאת לאור? “הכל בידי שמיים”, אומרת עידן בשיחה עם פאשקעוויל. “הקב”ה לפעמים מוליך אותנו בדרכים שאנחנו לא מתכננים כמו מה שש”ס עשו לי, אבל אנחנו מאמינים שהצדק יעשה”.

מטעם ש”ס טרם התקבלה תגובה והיא תתפרסם לכשתתקבל.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן