גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
הסדנאות המקצועיות של ‘סיעור מוחות’ לקיץ הסתיימו בהצלחה מסחררת עם מאות משתתפות שהגיעו מכל רחבי הארץ כדי להתעדכן ולקבל כלים מקצועיים בתחומים שונים
SIUR MOHOT 1 (4)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הסדנאות המקצועיות של ‘סיעור מוחות’ לקיץ “סיעורונים” הסתיימו בהצלחה מסחררת עם יותר מ-450 משתתפות שהגיעו מכל רחבי הארץ כדי להתעדכן ולקבל כלים מקצועיים בתחומים שונים. 

לדברי מרים שרביט, מנהלת סיעור מוחות, הייתה שביעות רצון אדירה מצד התלמידות, הבוגרות והמון סטודנטיות חדשות שהגיעו ויצאו מוקסמות. “היו סדנאות שהכרטיסים אזלו תוך ימים ספורים, ובכל זאת התייצבו נשים שלא הסכימו לוותר והצטרפו לסדנה” אומרת שרביט. 

הסדנאות ברובן התמקדו במגוון רחב של נושאים כדי להתאים לכל סוגי הקהלים והמקצועות השונים: דיגיטל, פרינט, שיווק, פרסום, מולטימדיה ועוד. ואכן, משרדי פרסום מובילים וארגונים שלחו עובדות להתמקצע ולקבל כלים חדשים בתחום בו הן עובדות.

מיעילות הסיעורונים והביקוש הגבוה לסדנאות הקצרות, ניתן ללמוד מתגובות שמתקבלות במשרד מדי יום. “שלחתי לכל אחד מהסיעורונים נציגות מהמשרד”, כתבה מנהלת משרד פרסום מהגדולים במגזר, “היה יעיל, מרענן, כיף, ומומלץ בחום לכל המעסיקות! תעשו כל עונה סיעורונים במגוון תחומים זה דבר מתבקש ונצרך”.

מאירה ויסלובסקי, מנהלת פרסום ופרויקטים בסיעור מוחות, מספרת: “אחת הסדנאות למשל נתנה כלים כיצד ניתן לבנות מוצר בתוך פחות מיום בתוכנת XD – התוכנה הפופולרית של איפיון ועיצוב מבית Adobe. תוכנה הנותנת כלים למעצבי דיגיטל שרגילים לעבוד בפוטושופ ורוצים להשתדרג ולקצר את תהליך העבודה באופן משמעותי”.

הצלחה מסחררת לסיעורונים: 450 משתתפות בסדנאות קיץ מקצועיות 1

הרצאה מרתקת נוספת הייתה מבית HP INDIGO שכללה בין השאר את הסיפור שעומד מאחורי הקמפיין של קוקה-קולה שיצרה ליין שלם של בקבוקים בעיצובים שונים ONE OF A KIND. בסדנה, נחשפו המשתתפות לתגלית מדהימה וחדשנית בעולם הדפוס והבינו איך זה מתאפשר מבחינה טכנולוגית לייצר עיצוב שונה במספר עותקים רב, באמצעות האפליקציה שפותחה שדרכה ניתן לייצר מוצרים שונים אחד מהשני. “זה טרנדי מאד, גם באופנה”, אומרת מאירה, “הציגו שם את בקבוקי הבירה שעוצבו במיוחד לאירווזיון, בו עיצבו מלאי אדיר של בקבוקי בירה ובכל אחד מהם כיתוב ועיצוב שונה”. 

הצלחה מסחררת לסיעורונים: 450 משתתפות בסדנאות קיץ מקצועיות 2

כל מגישי הסדנאות היו אנשי מקצוע ממדרגה ראשונה כמו יעל פדהצור, מנהלת PR גלובלי של ‘סודה סטרים’, שנתנה הצצה לסודות השיווק של סודה סטרים שעשתה אקזיט והפכה לחברת ענק בינלאומית.

גם יהונתן קינן המוכשר, המנהל את הסטודיו של חטיבת הדיגיטל של ‘כאן’, הכיר למשתתפות בין השאר את הדרך ליצור גרפים עבור אינפוגרפיקות מתקדמות.

אחת המרצות הנחשקות בסדרת הסדנאות היתה מרים שרביט, מנהלת ‘סיעור מוחות’, שדיברה על חשיבה יצירתית וחשיבה המצאתית והסבירה כיצד החשיבה עוזרת לנו לא רק מבחינה קריאייטיבית אלא משפיעה על חיי היום יום. “ההרצאה הייתה מרתקת ומחכימה, נשים הגיעו אלינו אחר כך וביקשו סדנאות המשך”, מספרת מאירה. “הסדנאות האלה הוכתרו כהצלחה מסחררת ואנחנו מתכוונים להעביר סדנאות נוספות בקרוב”.

הצלחה מסחררת לסיעורונים: 450 משתתפות בסדנאות קיץ מקצועיות 3

“הסיעורונים” הפכו עם השנים לתת-מוצר אותו מספק בית הספר ‘סיעור מוחות’. “קהל הבוגרות והסטודנטיות מחכות לסיעורונים כל שנה וכך הן לומדות, מתמקצעות ומשתכללות עוד. מוצר חשוב זה הינו מוצר מנצח משום שאנשי מקצוע תמיד רוצים ללמוד עוד, להשתדרג ואין דרך טובה מזו הקצרה והקולעת”, מסכמת מאירה.

הצלחה מסחררת לסיעורונים: 450 משתתפות בסדנאות קיץ מקצועיות 4 הצלחה מסחררת לסיעורונים: 450 משתתפות בסדנאות קיץ מקצועיות 5 הצלחה מסחררת לסיעורונים: 450 משתתפות בסדנאות קיץ מקצועיות 6

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן