מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
בשבוע שעבר נפגש הזוג וולף עם רבני העיר במטרה להגיע לקונספט פרסום אפשרי, נענו לדרישות הרבנים ובכל זאת המודעה לא אושרה. כל הפרטים
DEBI
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הרב דניאל גולדשטמידט, רב קהילת אשכנז במודיעין עילית, הפיץ הודעה לבעלי מקומונים בעיר בה נכתב כי באסיפת רבנים שהתקיימה בעניין פרסום בעיתונים, בהשתתפות המרא דאתרא הגר”מ קסלר, רבי שלמה זלמן אולמן, רבי ישראל זיכרמן, רבי אפרים רוטשילד, והרב דניאל גולדשמידט, הוחלט כי אין לפרסם שום מודעה של קוסמטיקה יותר מ-1/4 עמוד וכן מודעות של דבי וולף לא מאושרות כלל.

“זה חבל, אחד היתרונות הבולטים במכון שלנו זה העובדה שהוא מכון חרדי שמעסיק עובדות חרדיות וברגע שהפרסום בעיר ירד תהיה חשיפה פחותה למכון ונשים תאלצנה להסתפק באלה החילוניים”, אומרת דבי וולף בשיחה עם פאשקעוויל. מטרת המכון שלה, לדבריה, זה בין השאר לספק שירות מהדרין לאוכלוסיית הנשים החרדית.

בשבוע שעבר נפגש הזוג וולף עם רבני העיר במטרה להגיע לקונספט פרסום אפשרי, שם ביקשו הרבנים שהמילים “מתארגנת קבוצה” ירדו מהמודעה. “זה מה שהפריע להם, אני מבין אותם”, אומר יצחק, בעלה של דבי ומי שמלווה אותה בעסקיה. “הם לא רוצים שילדים ישאלו שאלות, ואנחנו יכולים להבין את זה ולא מעוניינים לצאת במלחמה”.

מודעות הפרסום של המכון עד כה, ללא פרובוקציות מיותרות, מתפרסמות בכל העיתונים החרדים, בחלקם אף מתפרסמות כמודעות כריכה. “יש עיתונים שיש להם בעיה עם מילים מסוימות כמו בהמודיע למשל, שביקשו שנוריד את המילה ‘יופי’, אין לנו בעיה ואנחנו משנים לפי העניין בשמחה”, אומר יצחק וולף.

יצחק ודבי וולף לא נבהלים וממשיכים לנסות ולגשר על הפערים בעזרת פגישות נוספות עם הרבנים, בתקווה להגיע לפשרה כזו שלא תמנע מתושבות העיר את האפשרות להיחשף למכון חרדי למהדרין.

"מודעות של דבי וולף לא מאושרות": דבי ויצחק וולף מגיבים לאיסור החדש של רבני מודיעין עילית 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן