גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
לרגל הצמיחה האדירה בפעילות המתחם, נוצר צורך בתפקיד מנכ”ל שירכז ויוביל את שלל הפעילויות. בשל ימי האבלות על חורבן בית המקדש, המינוי ייכנס לתוקף רק לאחר תשעה באב
EITAN DUBKIN
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

באמפרסנד אין רגע דל. לרגל הצמיחה האדירה בפעילות של המתחם, כולל אינספור ביקורים של ראשי המשק ותעשיית ההייטק הישראלית, ואף משלחות רבות מחו”ל, לצד מספר רב של אירועים, סדנאות, קורסים, ושלל פעילויות, נוצר צורך בתפקיד של מנכ”ל למתחם שיוכל לרכז ולהוביל את שלל הפעילויות הללו.

בתקופה האחרונה בעלי המתחם ראיינו מספר רב של מועמדים עד שנמצא המועמד המתאים ביותר לתפקיד. לאחר מספר פניות למשה פרידמן, מבעלי המתחם, הוא החליט לבשר אתמול לחברי הקהילה כי החל מיום י”א באב, לאחר תום תשעת הימים, עומד להתמנות מנכ”ל חדש למתחם, הלא הוא איתן דובקין, מנהל השלוחה החרדית של הבצפר שיושבת במתחם אמפרסנד מיום הקמתו.

“אני מניח שכולכם כבר מכירים את איתן ויודעים איזה מקצוען הוא מהליגה הלאומית, וגם איש אציל ומיוחד”, כתב פרידמן לחברי הקהילה. “איתן הוא איש אשכולות עתיר ניסיון והישגים, היה מצוות ההקמה וניהל את המחלקה החרדית של משרד הפרסום הגדול בישראל – מקאן אריקסון, הקים ומנהל את השלוחה החרדית של הבצפר של איגוד חברות הפרסום, ועוד. אנחנו מאד נרגשים שאיש מדהים כמו איתן, בקליבר הזה, עומד להצטרף למסע שלנו ועומד להתמנות למנכ”ל של המתחם. כל זאת לאחר תשעת הימים בעזרת השם. בימים אלו אנחנו מתרכזים באבלות על חורבן הבית ולא עוסקים במינויים. שיהיה לכולנו בהצלחה, בעזרת השם”, חתם פרידמן.

ומה היה לאיתן דובקין לומר על זה? “בעזרת ה’ נעשה ונצליח. אין ספק שמתחם אמפרסנד הוא שער הכניסה של מנכ”לים ואנשי עסקים הבכירים בעולם ומשמש כחלון הראווה של המגזר החרדי לעולם העסקים הבינלאומי. עובדה זו מסייעת לקהילת אמפרסנד ותורמת רבות לציבור החרדי”. תגובה מיוחדת של דובקין לגולשי פאשקעוויל צולמה בוידאו ותתפרסם אי”ה בסרטון השבועי מבית פאשקעוויל.

מנכ"ל חדש למתחם אמפרסנד: איש הפרסום איתן דובקין 1

בקבוצת הווטסאפ של חברי המתחם נרשמו תגובות מפרגנות במיוחד לרגל הצעד החשוב, ופה אחד הביעו אמון מלא כי דובקין יערוך במתחם שינויים נוספים ברוח ההתקדמות המאפיינת את המקום וכניסתו לתפקיד תעשה רק טוב.

בביקור מיוחד שערך משה פרידמן במשרדי פאשקעוויל, הוא התייחס למינוי המפתיע ואמר כי מקום שמייצר הזדמנויות למאות אנשים ומתווך אלפי רעיונות לשיפור עולם ההייטק ושילוב המגזר החרדי בתוכו, מאייש כעת תפקיד חדש שהיה נחוץ ונצרך: מנכ”ל מקצועי עם רקורד עשיר וקבלות מוכחות בשטח, כזה שיביא למינופו של המתחם ולהצעדתו קדימה.

“אולי נדמה שאין כבר מה לשפר ולאן להתקדם, אבל אנחנו תמיד עם הפנים לעתיד וחולמים כל הזמן על התפתחות והתרחבות”, סיכם פרידמן, “בקרוב נשתדל לבשר לקוראי פאשקעוויל בשורות טובות ומעניינות”.

מנכ"ל חדש למתחם אמפרסנד: איש הפרסום איתן דובקין 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן