מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
לאה פריד בדקה במערכת לניטור מדיה של פאשקעוויל איזה עיתון קיבל הכי הרבה פרסומות בחודש יולי וחזרה עם תוצאה מעניינת
מרכז העניינים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

‘מרכז העניינים’ – רשת המקומונים המובילה במגזר החרדי – מובילה את הפרסום בחודש יולי על פי דירוג מערכת ניטור מדיה מבית פאשקעוויל.

משרדי הפרסום המובילים בפרסום בעיתון זה בחודש יולי הם בולטון פוטנציאל, גל אורן, מימד, בראשית ובריליאנט. אחד הקמפיינים הבולטים היה של מזרחי טפחות, עליו כתבנו בהרחבה בשל זכייתו כקמפיין המוביל בחודש יולי בכלל העיתונות החרדית.

“אנחנו שמחים לראות את הקו הזה שמטפס ועולה”, אומר מנכ”ל העיתון חנוך רפופורט בשיחה עם פאשקעוויל. “המפרסמים מבינים שהם מקבלים מוצר איכותי שמוכר, אנחנו משקיעים בהפצה בסדר גודל ארצי ומגיעים ל-135 אלף בתי אב בתוך תיבות הדואר. הם רואים את התוצאות בשטח וחוזרים שוב ושוב”.

רפופורט משתף אותנו בפרויקט עליו הוא עובד בשעת כתיבת שורות אלו: “את תופסת אותי בשיא העבודה על מוסף בין הזמנים שלנו. אנחנו מוציאים מוסף מיוחד בשם ‘בעין-הזמנים’ – היוצא לראשונה כתוספת לעיתון הרגיל. יהיו בו פעילויות לילדים כמו תשבצים, תשחצים, חידודי לשון, מסלולי טיולים וכל מה שרלוונטי לחופשה”. המוסף יופץ בתיבות הדואר ברחבי הארץ בתקווה לשעשע את ילדי ישראל ולהעביר להם את החופשה בנעימים.

'מרכז העניינים' הוא העיתון עם הכי הרבה פרסומות בחודש יולי 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן