דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
בחברת ‘גיל גרופ’ יזמו רעיון מקורי: לא עוד ישיבת צוות אפרורית, אלא מפגש הכולל תוכן יוצר עניין והפעלה למשתתפים באמצעות תחרות פרזנטציות בין החטיבות השונות
GIL GRUP (4)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ישיבה שבועית או חודשית של צוות העובדים זה עניין שבשגרה במקומות עבודה, אלא שהמפגש החודשי האחרון בחברת ‘גיל גרופ’ קיבל הפעם טוויסט מעניין. כלל החטיבות, הכוללות את גיל פרסום, גיל פרינט, גיל סטריט, גיל גיפט, נדרשו להציג פרזנטציה מקורית ויצירתית המסקרת פעילות חצי שנתית של החטיבה.

מול הפרזנטציות שהוצגו, ישבו חבר שופטים שכלל את דוד גלפרין, יו”ר ובעלים של גיל גרופ; שושי יפה, מנכ”לית גיל גרופ ורובי כהן, המנהל הנכנס של חטיבת גיל פרסום, שעבורו זאת הייתה הזדמנות לראות את טיב ה”תוצרים” של כלל החטיבות ובפרט של חטיבת הפרסום עליה החל לפקד.

לאחר הצגת הפרזנטציות, אשר כללה תקרובת עשירה ומפנקת שהוגשה למשתתפים, הודיעו השופטים על החטיבה הזוכה, הלוא היא חטיבת גיל פרסום, שהמצגת שלה, בדמות סרטון של ילדי העובדים המציגים את הנתונים של המצגת באופן משעשע ומקורי, כבשה את כולם.

במהלך הישיבה הוצגו העובדים החדשים של החברה, שמצבת העובדים שלה הולכת ומתרחבת מיום ליום, במטרה לערוך להם היכרות עם כלל העובדים.

יו”ר גיל גרופ, דוד גלפרין, הגיב לאחר פרסום הזכייה: “את הגביע לקחה החטיבה שיצירתיות זה חלק מהדי.אן.אי שלה והאמת שהייתי יותר מופתע אם חטיבת הפרסום לא הייתה המנצחת”. הוא הוסיף כי “צריך לזכור שהמטרה הסופית של התחרות היא לגבש את העובדים ולחזק את קשרי העבודה ביניהם, שזהו אינטרס חשוב של כל עסק”.

יצירתי: בקבוצת 'גיל גרופ' יזמו מפגש צוות עם תחרות בין החטיבות 1 יצירתי: בקבוצת 'גיל גרופ' יזמו מפגש צוות עם תחרות בין החטיבות 2 יצירתי: בקבוצת 'גיל גרופ' יזמו מפגש צוות עם תחרות בין החטיבות 3 יצירתי: בקבוצת 'גיל גרופ' יזמו מפגש צוות עם תחרות בין החטיבות 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן