WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
ההתרחבות לקומה נוספת מסמנת את ההתרחבות המשמעותית של המשרד והגדלת צוות העובדים כמו גם את היקף העבודה שגדל באופן משמעותי בשנים האחרונות. כל הפרטים
GIL PRINT (3)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בימים אלה נכנסים עובדי חטיבת הדפוס ‘גיל פרינט’ וחטיבת המתנות הממותגות ‘גיל גיפט’, אל משרדיהם החדשים בקומה החדשה, השלישית במספר, שעברה לאחרונה שיפוץ מאסיבי בהשקעה גדולה. המראה שקידם את פניהם לא הפתיע אותם: עובדי חטיבת הדפוס, המבינים דבר או שנים בעיצוב, עיצבו בעצמם את הקומה האמורה לשרת אותם.

מעיניהם של המבקרים במקום לא נעלם העיצוב הייחודי והמרהיב של המשרד החדש, תפיסת החלל ותכנון פינות העבודה של העובדים במשרד, המתאפיין בניצול חלל מתוחכם ותכנון נכון של מרחב האמור להכיל מספר גדול של עובדים. 

על מנת לחסוך בזמן היקר של העובדים, עבודת השיפוצים נעשתה במהירות שיא של שבועיים ימים, כאשר בימים כתיקונם עבודת שיפוץ דומה עשויה לארוך כחודשיים. לצורך כך העבודה נעשתה במשמרות לאורך כל שעות היממה, מסביב לשעון. התגובות הנלהבות של עובדי החטיבות השוכנות בקומה המשופצת אומרות הכל. “בעיקרון אני טיפוס שלא אוהב שינויים ומעדיפה את הקיים והמוכר, אבל כאן הפתיעו: אני אוהבת את הפינה החדשה שלי ופתאום מרגישה שהעבודה נעשתה הרבה יותר אנרגטית וקלילה”, מספרת בת שבע, מנהלת תיקי לקוחות בחטיבת גיל פרינט.

לפני כשנה נעשה שיפוץ רחב בקומה השנייה, בו שוכנת כעת חטיבת גיל פרסום, כאשר גם שם הושקעו משאבים רבים ועבודת עיצוב ואדריכלות מרובת חשיבה על מנת למקסם את תנאי השטח לבניית מרחב נוח ונעים יותר לעובדי הקומה, כמו גם חלל מעוצב ואסתטי, כראוי למשרד העוסק בפרסום ומיתוג. 

“ההתרחבות לקומה נוספת מסמנת את ההתרחבות המשמעותית של המשרד והגדלת צוות העובדים כמו גם את היקף העבודה שגדל באופן משמעותי בשנים האחרונות”, אומר דוד גלפרין, יו”ר ובעלים של קבוצת גיל גרופ, “המצב החדש והמבורך חייב את הגדלת מרחב העבודה של הצוות ושדרוג סביבת העבודה של החטיבות הוותיקות והחדשות”.

עולים קומה ומתרחבים: קומה שלישית למשרדי גיל גרופ 1 עולים קומה ומתרחבים: קומה שלישית למשרדי גיל גרופ 2 עולים קומה ומתרחבים: קומה שלישית למשרדי גיל גרופ 3 עולים קומה ומתרחבים: קומה שלישית למשרדי גיל גרופ 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן