כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מעניין לראות שמטה ההסברה של יהדות התורה פועל בצורה מפוצלת ולא ראי הקמפיין של אגודת ישראל כראי הקמפיין של דגל התורה. אז מי מנצח בקטגוריית “מופעים ואירועי תרבות”?
YAHADUT HATORA 1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הבוקר פורסמו במקביל שני סרטונים בנושא תרבות חרדית ושלטון בג”ץ, כתגובה לפסיקה של בית המשפט על ביטול ההופעה של מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ בחיפה. מעניין לראות שמטה ההסברה של יהדות התורה פועל בצורה מפוצלת ולא ראי הקמפיין של אגודת ישראל כראי הקמפיין של דגל התורה. צוות ההסברה גם מפוצל ורק הסיסמה “ברגע האמת – כל קול קובע” משותפת לקמפיין הכללי של יהדות התורה.

הנה הסרטון של אגודת ישראל, שהופק על ידי אלחנן נוסבוים ומטה ההסברה של אגודת ישראל:

וזה כבר סרטון שיצא ממטה ההסברה של דגל התורה, בניהולו של שבתאי מרקוביץ. הסגנון הרבה יותר מודרני, יש התייחסות ישירה לאינטרנט (חיפוש בגוגל זו פעולה בקונצנזוס הליטאי, כנראה) ומסר שלא משתמע לשתי פנים: אם נמשיך ככה, בקרוב נחזור לימי אנטיוכוס ולא נוכל ללמוד תורה בפומבי.

לנוכח הסרטון הזה עלתה מחשבה של כפירה בראשי ולראשונה אמרתי לעצמי ולכם: “אוקיי, הלכתם רחוק מדי. כשמתחילים עם הגזמות כאלה, מנותקות לגמרי מהמציאות, כנראה שהאתגרים האמיתיים שאנחנו חווים היום לא מספיק חמורים”.

לעומת זאת, הסרטון של גפני שיצא אף הוא ממטה ההסברה של דגל התורה, עושה את העבודה כמו שצריך. גפני מגיב בחריפות כדרכו בקודש ומבטיח לטפל בבעיית שלטון בג”ץ מהשורש. בסרטון התמציתי והקולע הזה, ח”כ גפני מספק ביטחון ומותיר רושם של אדם אחראי שיטפל באמת בבעיות האקוטיות שלנו. סופסוף יבוא חבר כנסת חרדי וידאג למופעי תרבות מותאמים למגזר החרדי. יקרה? לא יקרה? זה לא מה שחשוב. הסרטון מעולה והוא עדיף עשרת מונים על פני “לימוד תורה בסתר”.

לסיכום: שני סרטונים של דגל התורה (אחד לא מספיק טוב והשני טוב מאוד) מול סרטון אחד (מעולה) של אגודת ישראל. בשקלול כל הנתונים – בנושא שלטון בג”ץ, יש שוויון בין הצדדים. טוב שיש את גפני.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן