דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
שמחי רובינשטיין מפרסום ‘פוקוס’ מספר על הקמפיין של שוקולאב ולאה פריד מחכה לבוס אכפתי שיפנק במארז לרגל יום ההולדת הקרב ובא
CHOCOLOVE (8)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קמפיין מתוק במיוחד של שוקולאב מבית היוצר של משרד הפרסום ‘פוקוס’, מנסה להטמיע הרגלים חדשים לשימוש בשוקולד באמצעות זמנים מיוחדים.

זה לא עוד פרסום של פרלינים בעיצובים דרמטיים או שילובי צבעים שמושכים את העין אלא העצמת חוויות רגשיות בזמנים שונים באמצעות מוצר רגשי, במקרה דנן – שוקולד’ ועל ידי כך לגרום להעלאת מודעות לתרבות הענקת מתנות מתוקות בהזדמנויות שונות באמצעות מהלך פרסומי הנושא את הכותרת “שוקולאב-טיים”.

הקמפיין עלה במגוון פלטפורמות, ביניהן גם בדיגיטל. בשלב הראשון שוקולאב הזמינה אותנו לשתף סיפורים אישיים מהחיים על רגעים קטנים של שוקולאב, מחוות שעשו לנו את היום או סתם לספר מהו השוקולד האהוב עלינו ביותר – ובתמורה חילקה עשרה מארזי שוקולאב מפנקים מדי שבוע.

“אפשר לקחת שוקולד ולאכול אותו כלאחר יד”, מסביר שמחי רובינשטיין מנכ”ל פרסום ‘פוקוס’ את האסטרטגיה מאחורי הקמפיין, “אבל כשעוצרים רגע ומתבוננים בסיטואציה בזום-אין, פתאום מבינים ששוקולד הוא מוצר עם רגש והחוויה שלו יכולה להיות עוצמתית כל כך שאנשים יכולים לראות בה אפשרות שדרוג כל חוויה רגשית ומיוחדת שהם חווים”. 

שמחי אומר שהופתע מכמות התגובות שהקמפיין קיבל. “כבר בתחילת הקמפיין קיבלנו מאות תגובות של אנשים שחשוב להם לשתף את רגעי השוקולאב הקטנים שלהם. אין ספק שהקמפיין הזה משמעותי לאנשים שרוצים לעשות טוב אחד לשני”.

השלב הבא בקמפיין והמעניין לא פחות, שם דגש על נקודות במהלך החיים. “זה יכול להיות פרסום על רגעים פשוטים, כמו ארוחות שבת שמקנחים בצלחת שוקולדים מיוחדת ויפה במקום סוכריות ג’לי”, מסביר שמחי את הרעיון. “לכל אחד יש זמן שוקולאב משלו – כלומר לכל אחד מאיתנו יש חוויות מסוימות שהוא רואה צורך להעצים ולשדרג כדי שיוכל להרגיש יותר.

“בחרנו לקחת מגוון אנשים מכל סוג וגיל בזמן שהם חווים חוויה של רגש מסוים, להעביר את אותו רגע בסלואו-מושן ולספר מה עובר עליהם כשהם מחליטים להעצים אותה עם השוקולאב”. למשל, סיטואציה של הפסקת אוכל בבית הספר. הרגע: יום שלישי, 10 בבוקר, הגיע הזמן לארוחת עשר, אני מחכה שכל הילדים יצאו מהכיתה. פותח את תיק האוכל שלי ומוציא מתוכו שלושה פרלינים בשלושה צבעים שונים שאמא שמה לי בבוקר. חושב על האמא המיוחדת שיש לי, נותן ביס קטן ומתענג על מגוון הטעמים ועל הרגע שהופך למתוק. 

עוד אומר שמחי כי “המטרה בקמפיין הזה היא להעלות את המודעות לעובדה שקוביית שוקולאב יכולה להספיק כדי לתת את תשומת הלב הנכונה במקום הנכון ובזמן הנכון. חבילת פרלינים מעוצבת לאישה בערב חג עושה את אותה עבודה שתכשיט יוקרתי יכול לעשות. ברגע שאנשים יבינו ששוקולאב זה לא רק רגע מתוק, הם יוכלו ליהנות מחוויית מתנה אחרת ויוקרתית לא פחות”.

לא נותר לנו אלא לייחל לבוס אכפתי ורגיש שיזכור את יום ההולדת הקרב ובא וישלול מאיתנו את המשך הדיאטה שבהחלט כבר עברה כל גבול כשיפנק בחבילת פרלינים מעוצבת כיאה וכיאות.

כמה מילים על הקמפיין הכי מתוק שתראו השבוע בעיתונים 1 כמה מילים על הקמפיין הכי מתוק שתראו השבוע בעיתונים 2 כמה מילים על הקמפיין הכי מתוק שתראו השבוע בעיתונים 3 כמה מילים על הקמפיין הכי מתוק שתראו השבוע בעיתונים 4כמה מילים על הקמפיין הכי מתוק שתראו השבוע בעיתונים 5 כמה מילים על הקמפיין הכי מתוק שתראו השבוע בעיתונים 6 כמה מילים על הקמפיין הכי מתוק שתראו השבוע בעיתונים 7 כמה מילים על הקמפיין הכי מתוק שתראו השבוע בעיתונים 8 כמה מילים על הקמפיין הכי מתוק שתראו השבוע בעיתונים 9

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן