גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
בהרצאה מיוחדת של ניר שרעבי, מהנדס שיווק דיגיטלי, תשמעו איך ניתן למשוך לקוחות בלי להשקיע כסף בפרסום ועד כמה זה קל להפיץ את המסר באינטרנט. סיפורו של יזם אינטרנט שנפל וקם 
nir sharabi
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

“אחרי למעלה מחצי שנה של מסחר באמזון, מחקר תכנון ביצוע והשקעה של הרבה כסף (חמש ספרות) העסק שלי קרס (זה שמבוסס על מכירות באמזון) נפל, אפשר להגיד נסגר (לפחות בינתיים) בתוך 7 שעות והחלטתי לכתוב ולתעד את מה שגרם לזה על מנת שלכם זה לא יקרה”.

במילים אלה נפתח הפוסט הויראלי של ניר שרעבי, מומחה לשיווק ממוקד תוצאות, המוגדר באתר האינטרנט שלו כ”מהנדס שיווק דיגיטלי”. הפוסט שזכה לחשיפה רחבה באתרים מובילים כמו מאקו, כלכליסט ודה מרקר, מככב בתוצאה הראשונה האורגנית בגוגל, כשמחפשים את צמד המילים “מכירות באמזון”.

לעולם האינטרנט והתוכן בדיגיטל, הוא הגיע אחרי שירות צבאי משמעותי ביחידה טכנולוגית בחיל האוויר. כשהשתחרר, התחיל לעבוד בתחום שבו עסק בשירות הצבאי, ובמקביל גילה את עולם התקשורת הדיגיטלית והיכולת להפיץ את המסר בצורה גלובלית.

ככל שהעמיק בחקר האינטרנט ויצירת הקהלים, הוא הבין את מקומו העיקרי של התוכן במסגרת ההליך השיווקי, והיכולת שלו להניע את הקהלים הרלוונטים להגיע למסרים שלנו, בעיקר בזמן שהם צריכים ומחפשים את המוצרים או השירותים שלנו.

במסגרת חקר האינטרנט הוא הקים את העסק שלו באמזון, מתוך הבנה שתהליך הקמת העסק באמזון מקביל לתהליך הקמת עסק אמיתי, החל מתכנון והקמה ועד לשיווק וניהול לקוחות, מה שיכול לתת לו את ההתנסות הראשונית וסיפוק יצר היזמות שבער בתוכו.

הרצון לגדול במהירות וחוסר שימת לב לפרטים קטנים במערכת הקידום של אמזון, גרמה לכך שהוא “שרף” את העסק במהירות עצומה, הפסיד את כל הסחורה במחיר אפסי ונותר עם חובות לאמזון. את הכישלון באמזון, הוא החליט להפוך לצמיחה אישית “ניסיתי להיעזר במספר פורומים מקצועיים בחו”ל, אבל ידעתי שהפתרון יבוא רק מראש ישראלי”, הוא אומר.

כיום, ממשרדו שבמתחם היזמות והעסקים לחרדים בירושלים, ביזמקס, הוא מפעיל מערכת ליצירת תוכן בדיגיטל, עם פודקאסטים, סרטוני יוטיוב (סרטון ההדרכה שלו על אלמנטור, מופיע ראשון בחיפוש המילה אלמנטור וכבר צבר כ-15,000 צפיות), בלוגים ואתרי וורדפרס.

“היום אני מבין שכדי לפעול ברשת בצורה נכונה, צריך שיהיה קהל. אם יש לך קהל, אתה הופך לאוטוריטה”, אומר ניר שרעבי. “התוכן מייצר הד שגורם לו להתפשט ולמגנט עוד ועוד קהלים שבהמשך הופכים להיות לקוחות שיכולים להיות לידים בלחיצת כפתור ובלי לשלם על פרסום”.

את הידע הרב שהוא צבר ב-11 השנים האחרונות, הוא הפך למותג מאסטרפרס שהוא פלטפורמה ליוצרים דיגיטליים, אנשי מקצוע ובעלי עסק המעוניינים בקורסים וסדנאות לבניית, עיצוב ושיווק אתרי אינטרנט בכוחות עצמם. לצד מאסטרפרס, הוא מפעיל גם את מאסטרפרס דיגיטל, סוכנות דיגיטל מבוססת תוכן.

עבור המתעניינים בסיפור האישי ובידע הרב שהוא צבר לאורך השנים, ניר מעביר הרצאה מרתקת שנושאת את השם המבטיח “לקוחות בלחיצת כפתור”. בהרצאה הוא מסביר כיצד ניתן למשוך לקוחות בלי להשקיע כסף בפרסום ועד כמה זה קל להפיץ את המסר באינטרנט. 

ההרצאה הקרובה תתקיים במתחם ביזמקס, רחוב הצבי 15 ירושלים, ביום שלישי הקרוב כ”ד אלול 24.09.19, בשעה 17:00

להרשמה לחצו כאן

בואו להחכים: האיש הזה ילמד אתכם איך להביא לקוחות בלחיצת כפתור 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן