גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
הבחירות האחרונות הוכיחו שכשהם רוצים, הם יודעים להסביר את עצמם טוב מאוד. הגיע הזמן שהמפלגות החרדיות יפעלו לטובת הסברה חרדית ויהודית. טור דעה
avi nizri
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בבחירות האחרונות נעשתה הסברה מצוינת של יהדות התורה וש”ס ברשתות החברתיות. חבל שזה רק בתקופת הבחירות. הגיע הזמן להמשיך בהסברה במשך כל השנה.

אינני מבקש לשכנע את השכן החילוני בצדקת דרכי, אך בזמן שמפלגות אחרות חוגגות על המגזר החרדי ועל הבורות של הבוחרים שלהן, מפרסמות דברי הסתה ופייק ניוז על המגזר החרדי כדבר שבשגרה – צריך שיהיה מי שיטפל בזה.

בזמן שמתפרסמים אלפי פוסטים ברשתות החברתיות נגד המגזר החרדי, ורובם מלאים בשקרים על תקציבים כוזבים, שריפת דגלים וזריקת אבנים – צריך שיהיה מי שיציג את האמת לציבור.

בזמן שנתונים על תקציבים מעוותים על ידי אנשי ציבור חדשות לבקרים – צריך שיהיה מי שינגיש בזמן אמת מידע לציבור,  כדי שנוכל לראות (ולשתף!) לאן באמת הולך תקציב המדינה ולאן באמת נשפכים המיליארדים הלא מיותרים.

בזמן שרבע פוסט על בני דודינו מקפיץ מדינה שלמה, ועשרות הכפשות על המגזר החרדי זוכות לשתיקה רועמת – צריך שמישהו יעשה עם זה משהו.

בזמן שאתרים ועיתונים מפרסמים כזבים ומעלים על נס “תמונת אילוסטרציה” של חרדי בכתבות הכי שליליות – צריך שיהיה מי שיתבע את עלבוננו.

בזמן שפוליטיקאי מצליח לגייס מעל חמישה מנדטים רק על סמך הצהרות שקריות ומסיתות, מישהו צריך להתעורר!

ובכן – הגיע הזמן למטה הסברה משותף למפלגות הדתיות והחרדיות, בו ישבו אנשי ההסברה, יועצי תקשורת ומשפטנים שידעו לתבוע את עלבוננו, להרתיע מפרסום פייק ניוז על מגזר שתורם לא פחות משאר המגזרים ואולי אף יותר.

ואתם, פוליטיקאים חרדים – הקדישו את יועצי התקשורת שלכם לא רק לקידום האישי שלכם. בבחירות האחרונות הבנתם את הכוח של הרשתות החברתיות ובחרתם לפרסם שם את סרטוני ההסברה שלכם כי “הציבור שלכם נמצא שמה”.

ואתם לגמרי צודקים, אבל אנחנו לא נמצאים שם רק בערב בחירות. אנחנו שם במשך כל הקדנציה וכל מה שאנחנו רואים זה תעמולה נגדנו – ללא מענה ראוי.

האם ההסברה שלכם תעצור את ההסתה והשנאה התהומית של חלק מהעם כלפינו? אני בטוח שלא. אבל חלק ניכר מהשנאה לא נובעת מניכור אלא מבורות.

רוצים בבחירות הבאות עוד מנדט אחד או שניים?

הגיע הזמן שהמפלגות החרדיות יפעלו לטובת הסברה חרדית ויהודית.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. הבעיה שהפוליטיקאים לא יודעים יך לענות לאפיקורוס. אני למשל בתור בע”ת שלמד באוניברסיטה, מצליח בויכוחים שלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן