WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
משה שלזינגר, מנהל שיווק למגזר החרדי במכבי, מספר על שינוי התפיסה בכל מה שקשור לאירועי הווי לעובד החרדי. גולדי גלהר: “העובדים מרוצים והמעסיקים רואים תוצאות בשטח”
מכבי (4)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אירועי גיבוש מותאמים לעובדים חרדים דורשים מומחיות רבה ולמרות הנכונות הגדולה של מעסיקים להתאים את האירועים שלהם גם לעובדים חרדים, הניסיונות הללו נחלו שוב ושוב כישלון חרוץ. מנהלי ועדי עובדים בחברות גדולות וסתם מעסיקים שרצו בעבר לפנק את העובדים, נתקלו תמיד באתגר הקשה לפיצוח: איך משלבים את העובדים החרדים בימי עיון או גיבוש?

דוגמה טובה לשינוי המדיניות בחברות הגדולות ניתן למצוא למשל במכבי שירותי בריאות, שהחליטו לאחרונה לעשות ימי גיבוש מיוחדים לעובדים החרדים. המיזם החדש הינו שיתוף פעולה בין משה שלזינגר, מנהל שיווק למגזר החרדי במכבי, לבין מנכ”לית תרבותא גולדי גלהר. לאחרונה יצאו עובדים חרדים של מכבי בקבוצות קטנות לימי גיבוש מדהימים הכוללים פינוקים קולינריים ברחבת הכותל, מסע בזמן במשקפות מציאות מדומה, סיור מודרך עם טאבלטים ברובע היהודי, ארוחת צהריים מפנקת במסעדת שף יוקרתית ועוד.

מיכל צרפי, רכזת פרויקטים למגזר החרדי במכבי, מספרת: “במומחיות רבה ועם הקשרים הרבים שלה, תרבותא נתנה לנו בעצם פלטפורמה שלבד לא הצלחנו להגיע אליה. היה ביקוש של מאות עובדים חרדים מרחבי הארץ להצטרף לימי הגיבוש המיוחדים שערכנו. זו גאווה גדולה עבורנו. מדובר במהלך ראשון שהובלנו עבור העובדים החרדים, שבו הארגון זרם איתנו במטרה לתת התאמה מלאה לעובדים החרדים ואגף משאבי אנוש הקציב תקציב מיוחד לפעילות ברוכה זו. בזכות שיתוף הפעולה עם תרבותא יכולנו לצאת עם זה לדרך”.

תרבותא היא חברת הפקות ותוכן אשר פועלת למען עובדים חרדים במסגרות כלליות ויוצרת קשרים רבים עם ועדי עובדים של הארגונים הגדולים ביותר בארץ, מספקת שירותי רווחה עבור חברות עסקיות המעסיקות עובדים חרדים ומציעה מגוון הפקות ואירועים לארגונים גדולים וקטנים כאחד.

את תרבותא הקימה גולדי בעקבות הכרותה עם עולם התעסוקה החרדי כמנהלת משאבי אנוש בין היתר באימג’ סטור, שם, עבדה הרבה על תהליכים ארגוניים תוך חברתיים, וכן בחטיבה החרדית של חברת כח האדם manpower בשילוב של נשים חרדיות בתעסוקה עם לקוחות החברה כמו שטראוס ופלאפון, תוך כדי ניהול קשר ישיר עם המעסיקים.

“עברתי עם החברות הללו תהליכים כמו חיבור ארגוני, שימור עובדים, תהליכי משוב וכן ניסיונות לשיתופי פעולה בין העובדות החרדיות למעסיקים שלא תמיד הבינו את הצרכים הנדרשים לתעסוקה בתוך המגזר המורכב שלנו”, מספרת גולדי על דרכה להיכרות המעמיקה עם העובדות החרדיות. “בעצם זיהיתי הזדמנות שהרבה חברות המעסיקות עובדים חרדים אולי יודעות לתת להם את המענה לעבודה המקצועית אבל לא יודעות לספק להם את חיי החברה והחיבור לתרבות הארגונית. אם זה ימי גיבוש או סדנאות של מיומנויות רכות שגורמות לעובדים להיות חלק מהארגון”.

לדבריה, היא נתקלת כל הזמן בוועדי עובדים וחברות שעדיין לא שינו את התפיסה העסקית מבחינת ההתאמה למגזר. “הם נתקלים במבוכה בכל מה שנוגע לימי גיבוש, שעות הווי, סמינרים לימודיים וכו’ – כאשר התוצאה הישירה היא שהעובד החרדי לא משתתף בהם. מבחינתי, הפקת אירועים מותאמים למגזר זה דבר בסיסי ביותר ואת התוצאות שלהם המעסיקים רואים בשטח”, מסכמת גולדי.

משה שלזינגר מאשר את הדברים ואומר: “מצאנו שותפה סוף הדרך. השילוב הנכון של תכנים מקצועיים אותם מספקת מכבי לאירועי הווי בהפקתם של תרבותא יוצר את המקסימום שמעסיק יכול לבקש. יש תוכניות לערוך עוד ימי גיבוש כאלה לעובדי מכבי וכן לחברות-הבת כמו מכבי דנט, מכבי פארם ועוד”.

מטיילים למהדרין: עובדים חרדים במכבי השתתפו בימי גיבוש מיוחדים 1 מטיילים למהדרין: עובדים חרדים במכבי השתתפו בימי גיבוש מיוחדים 2מטיילים למהדרין: עובדים חרדים במכבי השתתפו בימי גיבוש מיוחדים 3 מטיילים למהדרין: עובדים חרדים במכבי השתתפו בימי גיבוש מיוחדים 4 מטיילים למהדרין: עובדים חרדים במכבי השתתפו בימי גיבוש מיוחדים 5 מטיילים למהדרין: עובדים חרדים במכבי השתתפו בימי גיבוש מיוחדים 6 מטיילים למהדרין: עובדים חרדים במכבי השתתפו בימי גיבוש מיוחדים 7מטיילים למהדרין: עובדים חרדים במכבי השתתפו בימי גיבוש מיוחדים 8

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן