מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
בסבסוד משמעותי ועם התחייבות לעמדת עבודה ללא תשלום, יפתח אחרי החגים קורס PPC למתקדמים ב’מרכז אחים’ בבני ברק תחת ההכוונה המקצועית של מקס דיגיטל. מומלץ להירשם!
digital-marketing
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קצת מצחיק לקרוא כתבות שפרסמנו כאן לפני שנתיים וחצי על תחום “הדיגיטל המתפתח במגזר החרדי”. נדמה שהתחום חי וקיים כבר עשר שנים או יותר. משרדי דיגיטל נפתחים כפטריות אחר הפרינט וכל הזמן אנחנו רואים מודעות דרושים: דרוש איש PPC תותח על חלל לעבודה מיידית.

לפני שנתיים וחצי פרסמנו כאן כתבה על קורס חדש שיכשיר אנשי PPC לעבודה ויתן להם כלים להשמה בטוחה. הקורס שנפתח אז בירושלים ביוזמתו של אשף הדיגיטל שמחה מרגליות – מנכ”ל מקס דיגיטל, ומי שמוביל בשנים האחרונות את מהפכת הדיגיטל במגזר החרדי – יועד לנשים חרדיות בלבד ומיד בסיומו התלמידות השתלבו במקומות עבודה שווים במיוחד.

מאז אותו קורס, הפרסום החרדי בדיגיטל הלך וצמח, משרדים ותיקים פתחו מחלקות דיגיטל ולצידם נפתחו משרדים ייעודיים לדיגיטל במגזר החרדי, אבל הכשרה מקצועית ויסודית – עדיין אין. מנהלי המשרדים משוועים לעובדים חרדים שיידעו לערוך ולפלח נתונים, לטרגט קהלים ולנהל קמפיינים מתקדמים בדיגיטל.

בדיוק לוואקום הזה חברו מיזם התוכן החרדי ‘סמארטי’ ו’מרכז אחים ליזמות ועסקים’ בבני ברק לשמחה מרגליות מנכ”ל ומייסד מקס דיגיטל, כדי לפתוח קורס בבני ברק שיכשיר גברים חרדים שמכירים את עולמות הדיגיטל ומעוניינים להתמקצע ולרכוש ידע מעמיק מהטובים ביותר בתחום.

“הבשורה המשמעותית ביותר של הקורס המקצועי הזה”, אומר אהרון גפני מנכ”ל מרכז אחים, “שבמהלך הלימודים, מעבר ללימוד הפלטפורמות הדיגיטליות לניהול קמפיינים, במסגרת הלימודים ילמדו גם על הפרקטיקה המעשית שבניהול קמפיינים ויקבלו הדרכה מקצועית על צורת ההתנהלות היומיומית בניהול קמפיינים ללקוחות, וזאת כדי להעניק לבוגרי הקורס את הביטחון המלא ואת הפרקטיקה המקצועית בעולם העבודה האמיתי. בנוסף, בוגרי הקורס יקבלו עמדת עבודה וחברות במתחם אחים למשך חודשיים, ללא תשלום. דבר כזה לא קיים בשום מקום אחר”.

מדוע בחרתם לסבסד קורס PPC לגברים?

“בשנים האחרונות אני עוסק בתעסוקת חרדים במגוון דרכים ופלטפורמות. במסגרת הפעילויות שאנחנו עורכים במתחם העסקים החרדי בבני ברק, אנחנו מעניקים על בסיס קבוע סדנאות, הרצאות וכלים מקצועיים כדי להוביל פריצות דרך וחדשנות תעסוקתית שיסייעו לחברי המתחם הקיימים ולאלו שיבואו בעתיד, למצוא חיבורים נוספים, עבודות נוספות והיכרות עם מגוון האפשרויות לקידום אישי ועסקי”.

לדברי גפני, מיזם ‘סמארטי’ ו’מרכז אחים’, מהווים כר נרחב לשיתופי פעולה בין עולמות תוכן מקצועיים ומעשירים לבין צרכים של יזמים ואנשי עסקים חרדים.

“את הקורס החדש אנחנו פותחים לאחר הבנה של הפוטנציאל הרב שעדיין לא נוצל בעסקים בתחום הדיגיטל במגזר החרדי”, הוא אומר, “התקווה שלנו היא שהקורס הנוכחי שמובל על ידי שמחה מרגליות והמרצים הכי טובים בתחום ה-PPC, יכניס עובדים מצטיינים חדשים לשוק שבהמשך יפתחו עסקים עצמאיים שימלאו את החלל הקיים בענף הדיגיטל החרדי”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן