מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
12 סטרטאפים חרדים, מתוך מאות מועמדים יזכו למעטפת מקצועית במשך חצי שנה כדי לקדם את היוזמות שלהם מרעיון למוצר. רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים: “החיבור של החרדים להיי-טק הוא חיבור שיתרום לאוכלוסייה החרדית אך גם יחזק את הכלכלה של ישראל”
kamatech (5)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

האקסלרטור החרדי של מעוף קמא-טק הושק ביום חמישי האחרון בבני-ברק, במעמד הרב אברהם רובינשטיין, ראש עיריית בני ברק; רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה; תומר לשם, מנהל מעוף בני ברק; ומשה פרידמן’ מנכ,ל קמא-טק.

האקסלרטור מופעל על ידי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה בסיוע משרד העבודה והרווחה באמצעות מעוף, עיריית בני ברק ומנוהל מקצועית ע”י עמותת קמא-טק.

אקסלרטור הינו תוכנית האצה לסטארטאפים, האורכת כחצי שנה ומציעה למשתתפים מעטפת מקצועית תומכת, ליווי והכוונה בהקמת המיזמים וקידומם אל עבר שוק המטרה, תוך סיוע באיתור לקוחות, שיתופי פעולה וגיוס השקעה ראשונה.

למחזור הראשון של התוכנית נבחרו 12 סטרטאפים חרדים, מתוך מאות סטרטאפים שהגישו מועמדות. התוכנית תעניק לסטרטאפים החדשים מעטפת מקצועית ותומכת, ליווי וחיבור של חברות הייטק המובילות בישראל, וזאת במטרה לקדם את היזמים, לסייע להם לצמוח, לגדול ולהתפתח בשוק התחרותי.

האקסלרטור בבני ברק הינו חלק מיוזמה רחבה הכוללת מתחמי אקסלרטורים הפועלים במימון משרד הכלכלה והתעשייה. במסגרת התכנית הוקמו כ-20 אקסלרטורים ברחבי הארץ, מקרית שמונה ועד אילת אשר מופעלים ע”י מעוף –מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים.

מעוף בחרה בעמותת קמא-טק לניהול המקצועי של האקסלרטור. לעמותת קמא-טק ניסיון רב שנים בהפעלת תכניות מעין אלו והינה בעלת קשרים נרחבים בתעשיית ההיי-טק המקומית ומכירה היטב את צורכי המגזר החרדי.

ראש העיר בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין: “אני מברך על שיתוף הפעולה הפורה בין כל הגורמים השותפים במלאכה, בראשם הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף, משרד הרווחה ועמותת קמא-טק. אנחנו נמשיך בשותפות המבורכת הזו בהמשך הדרך כיוון שיש לה חשיבות רבה לחיזוק מעמדה של הקהילה החרדית עבור אלו שהוצרכו לצאת לעבודתם ופרנסתם בהוראת רבותיהם”.

מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, רן קויתי נשא דברים ואמר: “אני שמח על שיתוף הפעולה בין מעוף, עיריית בני ברק משרד העבודה ועמותת קמא-טק. זמן רב גיבשנו את האקסלרטור החרדי, והנה בסופו של דבר הוא יצא לדרך. הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מעניקה שירות רחב היקף לעסקים קטנים ובינוניים ברחבי הארץ. יש לנו מערך שלם אשר יודע לתת הכוונה והדרכה באמצעות מעוף. אנו מסייעים ל-35,000 אלף עסקים בשנה, עוזרים להם להתפתח ולהתחזק על ידי ליווי מקצועי. הפרויקט של המאיצים הטכנולוגיים (האקסלרטורים) מתמקד ופונה לאוכלוסיות אשר נמצאות בפריפריה, לרבות האוכלוסייה החרדית. לדעתי, החיבור של החרדים להיי-טק הוא חיבור שיתרום לאוכלוסייה החרדית אך גם יחזק את הכלכלה של ישראל. לבקשת ראש העיר, אנחנו נסייע לאותם יזמים שלא התקבלו לאקסלרטור באמצעות הליווי והסיוע שאנו יודעים לתת באמצעות מעוף”.

משה פרידמן, מנכ”ל עמותת קמא-טק: “מדובר בשילוב כוחות מרגש ועוצמתי עבורנו. אנחנו מאמינים ביזמים וביזמות החרדיים, ויותר מכך ביכולתם להצליח ולפרוח גם בסביבת הסטרטאפ התחרותית שיש כיום. אנחנו בטוחים שעכשיו בשיתוף של משרד הכלכלה והתעשייה, מעוף ועיריית בני ברק זה יהיה מכפיל כח מאד משמעותי ונוכל לתת תנופה אדירה לסטרטאפים החרדים. בעזרת השם נמשיך לפעול לקידום הסטרטאפים החרדים בכל הזירות”.

תומר לשם, מנהל מעוף בני ברק הוסיף: “בהמשך ישיר לפעילות האקסלרטור, בעקבות עידוד עיריית בני ברק אנו עתידים לפתוח קורסים ייעודיים בעולם הסטרטאפים מותאמים לאופי האוכלוסייה החרדית. עלותם תהיה מסובסדת משמעותית מעלות קורס כזה במקומות אחרים. בנוסף יינתנו ליזמים ליווי פרטני אחד על אחד על מנת לזקק את הרעיון הטכנולוגי ולהביא אותו לכדי ביצוע במידת האפשר”.

צילום: יעקב נחומי

האקסלרטור החרדי של מעוף קמא-טק יוצא לדרך 1 האקסלרטור החרדי של מעוף קמא-טק יוצא לדרך 2 האקסלרטור החרדי של מעוף קמא-טק יוצא לדרך 3 האקסלרטור החרדי של מעוף קמא-טק יוצא לדרך 4האקסלרטור החרדי של מעוף קמא-טק יוצא לדרך 5

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן