גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
תחום עיצוב מוצרים, הוא התחום החם של עולם העיצוב והתקשורת החזותי • בקורס חדש שיפתח במתחם העסקים והחדשנות לחרדים – ביזמקס, ילמדו מעצבים חרדים מכלל מקצועות העיצוב את רזי מקצוע עיצוב המוצר • כל הפרטים
design (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כמעצבים פעילים, אתם בוודאי מכירים את זה שלא אחת יש לכם רעיון למוצר ואתם רוצים לממש ולהפוך אותו למציאות. אם גם אתם רוצים לדעת כיצד ליצור, לעצב ולפתח מוצרים, קורס עיצוב מוצר שיתקיים במתחם ביזמקס בירושלים יפתח עבורכם דלת לעולם המרתק והמגוון של עיצוב מוצרים.

עם העלייה בשנים האחרונות בשימוש בטכנולוגיות תכנון באמצעות מחשב (CAD – Computer Aided Design), נפתח עולם העיצוב ליותר ויותר מעצבים גרפיים, מעצבי פנים ומומחים משאר מקצועות העיצוב, גם לתחום עיצוב המוצרים בעזרת המחשב.

ואכן עולם העיצוב בעזרת מחשב כבר אינו כלי סגור למהנדסים בלבד, אלא פורמט פתוח ונגיש למגוון תחומים ואנשי מקצוע המעוניינים להרחיב את סט הכלים שלהם, להעמיק את הידע שלהם, ולבחון אפשרויות חדשות עבורם בעולמות הטכנולוגיה המתקדמות ופורצות הדרך.

מעצבי מוצרים: השלב הבא של המעצבים החרדים 1

קורס ‘מעצבים מוצר’ שיפתח בחודש הקרוב במתחם ביזמקס, הוא קורס ייחודי ואינטנסיבי שיעסוק בכל ההיבטים המחברים בין עולמות העיצוב לעולמות ההנדסה, העיצוב החישובי ומדעי המחשב. את הקורס יוביל ד”ר אלישי עזרא צור, מרצה ויועץ למדעי המוח במכון ויצמן למדע, ראש המעבדה להנדסה נוירו-ביו-מורפית במרכז האקדמי לב, מרצה לבינה מלאכותית, מודלים מתמטיים, הנדסת תוכנה וביולוגיה חישובית ומייסד התוכנית לחדשנות על תחומית באוניברסיטה העברית.

תכני הקורס שיכלול 5 מפגשים, מבוססים על חומרי הלימוד של ‘אוטודסק’ – התאגיד האמריקני הגדול לתוכנות בתחומי העיצוב, האדריכלות, ההדמיות והתקשורת. בוגרי הקורס יזכו לתעודת הסמכה רשמית של ‘אוטודסק אקדמי’.

אליהו דינוביץ, מנהל הקהילה במתחם ביזמקס, אומר כי בשנים האחרונות יש התקדמות מקצועית אדירה בקרב העוסקים במקצועות העיצוב והתקשורת החזותית בציבור החרדי. “גם בחממת ביז-אפ הפועלת אצלנו בביזמקס, אנו עדים לקפיצה שעושים היוצרים החרדים בתחומים אלה הן מההיבט העסקי והן בהיבטים מקצועיים”.

לדבריו, “קורס ‘מעצבים מוצר’ המיועד למעצבים חרדים מכלל מקצועות העיצוב עם ניסיון משמעותי בתחום, יסייע להם לרכוש עוד ידע חדשני שיהפוך אותם לנותני שירותים אטרקטיביים בעידן המודרני”.

לעוד פרטים לחצו כאן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן