מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
קצת מגוחך לראות בעידן הדיגיטאלי המהיר את דואר ישראל עדיין נלחם בקידמה ובטכנולוגיה באמצעות שירותים נחמדים שהיו נכונים לעשורים קודמים.
post-israel
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קצת מגוחך לראות בעידן הדיגיטאלי המהיר את דואר ישראל עדיין נלחם בקידמה ובטכנולוגיה באמצעות שירותים נחמדים שהיו נכונים לעשורים קודמים. יש מקרים שכל תקציב פרסום שבעולם לא יכסה על סוכנויות דואר עם כוח אדם עלוב, ציוד טכנולוגי של שנות ה 60, מיקום סניפים לא ברור ורמת שירות של משרדי ממשלה. אבל נו, אולי הערשל קצת יתעשת ובאמת יגיע מחר.

הערשל'ה וחצקע'ל יצאו לדרך 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

12 תגובות

  1. מסתבר שמה שהיה הוא שיהיה אבל לא לעולם חוסן בסוף זה יתנקם בבולטון!

  2. הדואר..

    סיפור עצוב שהמדינה מתקשה למצוא לו סוף.

    לא מזמן ראיתי כותרת על בנק הדואר, “ידידותי מתמיד, אבל עדיין לא בנק”

    מצפים לישועה.

    שבויי עמך בית ישראל.

  3. יש לכם מושג כמה פעמים הייתי צריכה לקרוא את הכתוב ע”ג המכתב כדי לקלוט מה שבערל כתב לחצקל???
    מישהו אולי ניסה לשכנע אותנו באמצעות המשפט ‘קח היום שלם מחר’
    אבל ‘שלח היום קבל מחר’ מה נסגררררר???

    מאמינה שנמאס כבר לכולם לטחון על כל נושא השמערל געצל בערל וחצקל
    אז אני לא יוסיף על זה מילה…

  4. כמה צודק כותב הפוסט,
    יעידו כמויות ההודעות על דבר דואר שממתינות לי ואני מתעלם מהם,
    אנילא מוכן לבזבז מחצית יום בשביל לנסוע לשכונה השכנה, לעמוד בתור משפת המדרכה, להתקדם בעצלתיים אל פקיד מנומנם שיקבל משכורת אפילו אם יחייך אלי אבל גם אם לא ובסוף לקבל הודעה מטומטמת כל שהיא שיכלה להגיע אלי במייל או בטלפון,
    ומה לעשות שאין אףמודעה שתשכנע אותי בעניין

  5. לא יודע אבל הקרעים שעל קצה המעטפה נראים לי בצד הלא נכון!

  6. אחד הדברים הידועים בעולם הפרסום היא שמשרדי הפרסום בולטון,ואפיקים רמת הקרייטיב שלהם ירודה מאד.
    אבל מצד שני הם החברות המובילות בתקציבי הפרסום (לפחות ב- TGI האחרון)
    אז איך זה קורה ?
    על כורכך יענו הלמדנים שלא רמת הביצוע הקרייטיבית היא זו מה שקובעת.
    אלא דברים אחרים לגמרי הם אלו שקובעים. ודו”ק. . .

  7. כשהרשל’ יפנים שאצל יוסל’ אלונל’ כל רגע בדוארל’ זה עצביםל’
    אולי הוא יחשוב על משו יותר טוב לעשות עםהכסףל’ חוץ מלשלם לחצקל’ ולבערל’

    להוסיף פקידות אולי?!

  8. בלי להיכנס לסוגיא האם הדואר באמת נותן את שירות ראוי או לא.
    מקומם אותי לראות את הניקים הקבועים, כשרק עולה לאוויר מודעה של בולטון הם ישר מתקיפים.
    חברה’לך, כשתקלטו שהקובע בפרסום הוא מדד התוצאה, ולא דעתם המלומדת (נכבדת ככל שתהיה) של חברי פאשקעוויל, שהם אמנם מומחים לפרסום, אבל הם שוכחים את כל העולם הקטן, שבעיקר אליו פונים הערשל וחצק’ל…
    או אז תתחילו להתייחס לכל מודעה בצורה כנה, ובטוחני שדעתכם תהיה אובייקטיבית יותר, וממילא מקובלת יותר, ומקוממת פחות.

    ואם אתם חולקים על מבחני התוצאה של בולטון פוטנציאול , אז אגלה לכם, שהלקוחות של בלטון טוענים אחרת… ועם עובדות לא כ”כ קל להתווכח.

    ודרך אגב, אשאל לכם חידה:

    איזה פרסום לדעתכם מכר יותר? החולץ פקקים הקרייאטיבי של מקאן אריקסון? או הפקק הפשוט של גל אורן? ושוב: מבחן התוצאה, ולא יופי המודעה.

  9. עו”ד, באמת שרציתי להיות סנגור, אבל קריאייטיב מוכר. וכאן אין קריאייטיב.

    ואגב, הרשלה היה דמות לא חכמה במיוחד בסיפורים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן