דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
הקמפיין המיוחד שעלה בשבועות האחרונים בעיתונות בחו”ל, מעודד הצטרפות ללימוד הדף היומי תחת הסלוגן “יהודי של דרשו”. צפו בגלריה המדהימה
DIRSHU (13)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אם עד היום הייתם רגילים לפגוש בעיקר קמפיינים המנסים למכור לכם מוצרי צריכה, או להתרים אתכם למוסדות, בשבועות האחרונים קוראי העיתונים החרדיים בארה”ב ובאירופה פגשו קמפיין מסוג מאוד שונה תחת הסלוגן “ווייל ער איז א דרשו איד!” (בגלל שהוא יהודי של דרשו), המעודד את הציבור להצטרף לקהילת לומדי הדף היומי בבבלי ובהלכה, וזאת לקראת סדרת מעמדי סיום הדף היומי שיתקיימו במהלך החורף הקרוב ברחבי תבל.

בסדרת המודעות המושקעת, נראות סצנות שונות מחיי היום-יום של יהודי הנמנה על ציבור הלומדים של ‘דרשו’, או כפי שהוא מכונה בקמפיין “א דרשו איד”. אם זה יהודי הלומד במהלך נסיעה באוטובוס, או מלמד בת”ת המנצל את זמן ההפסקה ללימוד, או סצנה שבה נראה אב הנפרד מבניו ויוצא עם ספר הלימוד לבתי הכנסת, וסצנה מרגשת של משפחה המכינה מסיבת הפתעה לאביהם המסיים את הש”ס.

מיוחד לגולשי פאשקעוויל: הקמפיין המבריק שמרגש את יהדות ארה"ב ואירופה 1מיוחד לגולשי פאשקעוויל: הקמפיין המבריק שמרגש את יהדות ארה"ב ואירופה 2

מיוחד לגולשי פאשקעוויל: הקמפיין המבריק שמרגש את יהדות ארה"ב ואירופה 3מיוחד לגולשי פאשקעוויל: הקמפיין המבריק שמרגש את יהדות ארה"ב ואירופה 4

“מדובר בקמפיין מיוחד במינו שלא עשינו כדוגמתו בעבר”, אומר מנכ”ל חברת dartmedia דיוויד קאופמן. “המטרה הייתה לחשוף את הצופה לעולמו המאושר של מי שמשלב לימוד תורה באופן קבוע בחייו במסגרות של דרשו. מצד אחד הצגנו סצנות מחיי היום יום, שממחישות את ההילה המיוחדת שיש ללומד התורה, מצד שני הצגנו גם נקודות השיא שממחישות את הערכה העצומה של בני המשפחה לאביהם המקדיש זמן ללימוד בקביעות. אם זה באמצעות מסיבת סיום שהכינו לו, או פרידה שמחה שלהם מאביהם היוצא ללימוד הקבוע”.

גורמים בהנהלת דרשו העולמית הגיבו בסיפוק נוכח האפקט העצום של הקמפיין. “יש היענות מרשימה של הציבור להצטרף לסדר הלימוד החדש של הדף היומי שיחל בחודשים הקרובים בע”ה. הציבור מצטרף הן למסלולים בבלי, והן למסלול דף היומי בהלכה. יש כאן הזדמנות של פעם בשבע שנים, להצטרף למשהו שיש לו כוח אדיר וכל עם ישראל עומד מאחוריו. המטרה היחידה של דרשו הוא להוסיף עוד ועוד תורה, ולגרום לכמה שיותר יהודים להצטרף לסדר לימוד קבוע, ולחיות חיים מאושרים יותר ומלאים יותר”.

את הקמפיין הייחודי והמושקע מוביל ארגון ‘דרשו’ – הארגון התורני הגדול בעולם, שיקיים בחורף הקרוב סדרת מעמדי סיום מפוארים בהשתתפות מאות אלפים בקצוות תבל. שני מעמדי סיום ענקיים בישראל; בירושלים ובמרכז, מעמד ענק בניו ג’רזי שבארה”ב, מעמד בשילוב הקונוונשן השנתי של הארגון בלונדון, מעמד היסטורי במנצ’סטר, מעמד בהשתתפות כל הקהילות בצרפת שייערך בפריז, ומעמדים מפוארים בדרום-אפריקה ובבלרוס.

למעשה, לאורך כל השנה ארגון ‘דרשו’ מלווה את ציבור הלומדים באמצעות מערך הבחינות האדיר שהוא מפיק והמלגות בהיקפים של עשרות מיליוני דולרים המוענקים לעשרות אלפי הנבחנים של במסלולים השונים ברחבי העולם. יש לציין, שעד היום נבחנו במסגרת מיזמי הבחינות של דרשו 219 אלף נבחנים בשלל המסלולים של הארגון.

מיוחד לגולשי פאשקעוויל: הקמפיין המבריק שמרגש את יהדות ארה"ב ואירופה 5מיוחד לגולשי פאשקעוויל: הקמפיין המבריק שמרגש את יהדות ארה"ב ואירופה 6 מיוחד לגולשי פאשקעוויל: הקמפיין המבריק שמרגש את יהדות ארה"ב ואירופה 7 מיוחד לגולשי פאשקעוויל: הקמפיין המבריק שמרגש את יהדות ארה"ב ואירופה 8 מיוחד לגולשי פאשקעוויל: הקמפיין המבריק שמרגש את יהדות ארה"ב ואירופה 9 מיוחד לגולשי פאשקעוויל: הקמפיין המבריק שמרגש את יהדות ארה"ב ואירופה 10מיוחד לגולשי פאשקעוויל: הקמפיין המבריק שמרגש את יהדות ארה"ב ואירופה 11

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן