מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מחפשים מעצבות? אולי תמצאו כאן כמה מועמדות רציניות לתפקיד. השתתפנו באירוע הגשות גמר ויצאנו מופתעים. צפו בעבודות נבחרות
SIUR MOHOT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני כמה ימים השתתפנו באירוע הגשות גמר של קורס מיתוג וארט דיירקשן מבית סיעור מוחות. איזי נסלרוד, ארט דיירקטור ומעצב ראשי בסטודיו DA COLONY ויהודית יפרח, בעלים של מותג בפרסום, ישבו בחזית הכיתה ובחנו בדקדוק כל עבודה ומהצד ראינו איך הם יושבים פעורי פה לנוכח הרמה הגבוהה והמלוטשת של התלמידות. חרף זאת, כדרכם של בוחנים המצדיקים את תפקידם, הם נתנו פה ושם ביקורת מעשית עטופה בהמון פלפל, מתוך כבוד והערכה לעבודות המצוינות של בוגרות קורס הדגל של בית הספר לעיצוב.

גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 1

קורס הדגל של סיעור מוחות נותן תוצר מיוחד ושונה שלא קיים בשום קורס או בית ספר אחר: זהו קורס שנבנה ונוצר בהתאם לדרישות השוק. מדהים לגלות את אחוזי ההשמה הגבוהים כשהתלמידות משתלבות במשרדי פרסום עוד במהלך הלימודים (!). רק לאחרונה בוגרות הקורס הזה השתלבו במשרדים הנחשבים, עטי רובין, שרה קרנינג ואפרת שושן בפרסום גל אורן, רחלי קליינמן בפרסום גיל, פניני קמפינסקי וציפורה שרייבמן בפרסום אותנטי, יהודית גפני והודיה ברזילי בקידום פלוס ודסי הרוש בפרסום בורדו.

ומה עם שאר התלמידות בקורס? האמת שלא כולן ממהרות להשתלב במשרדים קיימים ובוחרות לנסות את מזלן כבעלות עסק עצמאיות. אולי זה לא מתאים לכל אחת, אבל אלו שזה מתאים להן – עושות את זה ובגדול.

גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 2

בשיחה שערכנו עם מרים שרביט, מנהלת בית הספר שמובילה את הקורסים המקצועיים והמעודכנים בסיעור מוחות, אמרנו שחלק ממשרדי הפרסום מתלוננים על הדרישות המוגזמות של תלמידות סיעור מוחות כשמגיעות לראיונות עבודה. זה נכון שהן מגיעות עם ידע שמקבלים רק בסיעור מוחות, אבל עדיין הן חדשות בתחום ואי אפשר להתחיל במשכורות גבוהות בתחילת הדרך.

שרביט האזינה ברוב קשב ואמרה שהיא מדרבנת את תלמידותיה להתחיל לעבוד במשרדי פרסום ועיצוב מיד אחרי הלימודים אפילו בשכר ממוצע יחסית כדי להתמקצע יותר ולהכיר את השוק מקרוב בעולם המעשה. לדבריה, נכון שהבנות לומדות את המקצועות הלכה למעשה ומסיימות את הלימודים עם תיקי עבודות מפוארים, אבל עדיין ההמלצה שלה היא לקבל מיומנות וניסיון במשרדים ותיקים גם בתמורה למשכורת ממוצעת.

“יש תופעה שחוזרת על עצמה מדי שנה, שהתלמידות בקורס הזה משתלבות במשרדי פרסום תוך כדי לימודים”, אומרת שרביט. “אני לא אומרת שמאה אחוז מהתלמידות משתלבות במשרדי פרסום אבל אלה שרוצות ויש להן את הכלים המתאימים, משתלבות כבר במהלך הלימודים. מחלקת ההשמה שלנו עובדת שעות נוספות והתוצאות מדברות בעד עצמן”.

לפני סיום האירוע, יהודית יפרח סיכמה בדרכה האופיינית: “הכי היה בא לי להגיד שאני לא יכולה לבוא. יום חמישי, הכנות, כי כאילו היינו כבר בסרט הזה, באמת. וכאילו ראינו כבר עבודות, אז מה כבר אפשר לחדש ולגרום לי לבוא, לצאת ביום חמישי ולעשות את הדבר הזה? רמה מטורפת! אני לא אומרת סתם, באמת, מרים מכירה אותי ויודעת שכשאני צריכה אז אני אומרת ואני לא מנסה ליפות מצבים. אבל מבחינת רמה מקצועית, צורת ההגשה, שאפו! אני באמת שמחה שבאתי, היה לי כיף, תודה רבה”.

גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 3

איזי נסלרוד, האריך בדברי עידוד ופרגון במהלך ההגשות ובסוף האירוע סיכם בקצרה: “מה שאתן צריכות לעשות עם הפוטנציאל שלכן זה לממש אותו. לכל אחת יש את הדרך שלה. יש לי את הכבוד ואת העונג להגיע, זה גורם לי סיפוק והיום אני מרגיש שאני מקבל בחזרה גם בעצם הנוכחות שלי כאן. תמשיכו ללמוד כל החיים, אני מעודד אתכן ללמוד תמיד כלים נוספים, קורסים נוספים, דברים חדשים. אתן מכניסות בכיס הקטן כמה מהקולגות שלי. לכו תמצאו את הדרך להשפיע מבחינה תרבותית, אתן פורצות דרך, שאו ברכה”.

אז אם אתם מעסיקים שמחפשים מעצבות מוכשרות ומוכנות לעבודה, צרו קשר עם מחלקת ההשמה של סיעור מוחות והם ישמחו לשדך לכם את העובדת המתאימה.

(לפרטים על הקורס לחצו כאן)

צפו בחלק מהעבודות שהוצגו באירוע הגמר

גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 4 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 5 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 6 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 7 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 8 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 9 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 10 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 11 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 12 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 13 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 14 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 15 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 16 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 17 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 18 גלריה: בוגרות קורס מיתוג וארט דיירקשן הציגו עבודות גמר מדהימות 19

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. כרזות לסרטים?
    כאילו מה??
    עאלק בית ספר חרדי.

  2. כשרונים בטירוף!

  3. בנוגע לתגובת החיה..

    “כרזות לסרטים?
    כאילו מה??
    עאלק בית ספר חרדי.”

    אתם פשוט רושמים שטויות!
    דבר ראשון זה מדהים שאחת שגולשת באינטנט ועוקבת בפאשקוויל יהיה לה הסגות על מי שמעצב לסרטים שהוא לא חרדי?!
    ושנית זה עבודת שיעורי בית לעיצוב תמונות והמקום עם הכי הרבה השראה זה עטיפות דיסקים
    ושלא נדבר על כך שזה עיצוב לעטיפה לסרט שלא קיים וכנראה שגם לא יהיה קיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן