גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
“יהיו כתבות מרתקות, מאגר שיעורים ראשון מסוגו וברכות המפרסמים למסיימי הש”ס. זה המקום של כל מפרסם להוכיח חיבור אמיתי לאירוע נדיר שתופס את כל המגזר החרדי על כל גווניו”
chavruta
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשעות האחרונות קיבלנו הודעה שנשלחה למשרדי פרסום ולמפרסמים, על מוסף מודפס איכותי בשם ‘חברותא’ שעתיד לצאת לאור על ידי ‘מרכז העניינים’ לרגל סיום הש”ס העולמי.

בהודעה נכתב כי מוסף ‘חברותא’ יוצא לרגל סיום הש”ס, המתקיים בסיום 2,711 דפי גמרא שנלמדו מדי יום במשך שבע וחצי שנים עד כיבוש הפסגה. במוסף יהיו כתבות וידיעות מהשטח, סיפורים גדולים עם תוכן איכותי, עיצוב מוקפד, נקי ונעים לעין, לוח שיעורים יומיים עדכני וראשון מסוגו בעולם וברכות המפרסמים למסיימי הש”ס.

עו”ד חנוך רפופורט, מנכ”ל ‘מרכז העניינים’, מסביר כי “מדובר באירוע שתופס את כל הציבור החרדי, גברים נשים וילדים, מכל תתי המגזרים. כולם מעורבים בזה. בזאת חנוכה נחלק את המוסף המיוחד בכל רחבי הארץ ובנוסף נקים עמדות חלוקה באירועים המרכזיים והגדולים של סיומי הש”ס ברחבי הארץ”.

לדבריו לא מדובר במוסף תורני אלא בכזה שנושק לעולם התורני ומקיף אותו סביב הנושא של לימוד גמרא. “יהיו כתבות מרתקות בהובלת העורך הראשי יצחק נחשוני ויסוקרו כל האירועים הגדולים”, אומר רפופורט ומוסיף: “זה המקום לכל מפרסם שרוצה לקחת חלק באירוע נדיר שמעסיק את כל הרבדים של החברה החרדית ללא יוצא מן הכלל.

“אגד יכולה להכניס מודעה בנושא ‘ובלכתך בדרך’ ושופרסל יכולה לברך את מאות אלפי הלומדים ולהוכיח חיבור אמיתי למגזר. אני מאמין שזאת ההזדמנות הכי טובה לכל מפרסם להוכיח חיבור לנושא עם ערך מוסף במגזר החרדי, אירוע מהותי וציון דרך משמעותי. זה נוגע בכל אחד מאיתנו וזה המקום למפרסמים להיות שם”.

זה קורה פעם ב-2,711 ימים: מוסף 'חברותא' לרגל סיום הש"ס 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן