דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
איציק קרומבי, מנכ”ל ביזמקס – מרכז החדשנות החרדי שיזם את ועידת ההייטק החרדי 2020 שתיערך השבוע בירושלים, לא מתחמק מ-13 שאלות קשות. הנה כל מה שאתם רוצים לדעת על המגזין החדש
WhatsApp Image 2020-01-07 at 13.50.11
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

“במשך שנים, כל פעם שאני פותח עיתון חרדי, אני שואל את עצמי למה אין כתבות על חדשנות, על הייטק ועל טכנולוגיה”, כתב אמש איציק קרומבי בפייסבוק ומיד המשיך לפתרון הבעיה: “BizTech, מגזין החדשנות והטכנולוגיה החרדי. גיליון מס’ 1 יופץ במהלך ועידת ההייטק החרדי 2020”.

היי איציק, ברכות על השקת המגזין החדש!

“תודה רבה”.

באמת שאלת את עצמך למה אין כתבות על הייטק?

“כן, זה נושא קרוב ללבי, תחום העיסוק שלי מאז שאני זוכר את עצמי. הרבה זמן חיפשתי כתבות על חדשנות, על טכנולוגיה, על הייטק. אלו נושאים שלא מסוקרים בתקשורת החרדית. לקראת ועידת ההייטק הגדולה החלטנו להפיק מגזין נושא ברמה גבוהה כדי להעמיק ולדון בתחום ההייטק החרדי. אנחנו מדברים על נושא תעסוקה, גיוון בתעסוקה, הכשרות ושילוב חרדים וממצים את התחום הזה ישר והפוך, כמו שאומרים”.

מי כותב במגזין?

“העורך הראשי הוא אבי גרינצייג ותוכל למצוא כתבות של חיים פרידלנדר, שמעון ליברטי, אברהם חסידה ועוד. בנוסף לכתבות המעמיקות ולסקירות המקיפות, תוכל למצוא במגזין טורים של נשיא המדינה ושל בכירי תעשיית ההייטק בישראל”.

יש מקום לכולם: הכירו את המגזין החדש שיעסוק בחדשנות, טכנולוגיה והייטק 1

מן הסתם של משתתפי הוועידה?

“נכון, אבל המגזין עומד בפני עצמו בלי קשר לאירוע”.

איפה נוכל למצוא את המגזין?

“הוא יחולק בוועידה ותהיה הפצה בנקודות אסטרטגיות כגון חברות הייטק גדולות שמעסיקות נשים חרדיות, חללי עבודה משותפים לחרדים, מכללות וכדומה”.

מי קהל היעד של המגזין?

“אנחנו פונים לקהל חרדי. המטרה של הוועידה בכלל וגם של המגזין, היא להעמיק את השיח ולהגביר את המודעות גם בתוך הציבור החרדי פנימה ולא רק בקרב המעסיקים ומשרדי הממשלה. שאנשים יבינו מה זה אומר להיות הייטקיסט, כמה חשוב להשתלב בהייטק, במה זה תורם לכלכלה. ברגע שתהיה מודעות – אנחנו מאמינים שהשילוב יהיה יותר מוצלח וקל”.

יש תמונות נשים במגזין?

“כן”.

זו אמירה משמעותית. מי שהולך להייטק חוצה גבולות שלא נחצו במקומות אחרים?

“רוב מוחלט של עובדי ההייטק בציבור החרדי הן נשים. התמונות כמובן צנועות לחלוטין. המגזין לא יופץ בתיבות דואר או במקומות שלא נוהגים להכניס אליהם עיתונים עם תמונות נשים. הגיליון הראשון נועד להפצה בעיקר בוועידה ומובילי דעת קהל,  בגיליונות הבאים נחשב מסלול מחדש”.

מי המו”ל של המגזין?

“ביזמקס – קרן קמח, הרשות לפיתוח ירושלים ואחים גלובל”.

אתם מתכננים להוציא מגזין חודשי?

“לא. לפני שאנחנו מקבלים החלטות, נמתין לתגובות מהציבור אחרי שייחשפו לגיליון הראשון. בכל מקרה, המחשבה היא להוציא פעם ברבעון”.

יש בכלל ביקוש לדבר כזה?

“כאמור, נמתין לתגובות. תמיד אמרו שאין ביקוש לאיכות, ואין ביקוש למגזין נישתי ואין מקום להעמקה ולאיכות. מגזין ‘המקום’ שיצא לאחרונה ומיזמים נוספים שאנחנו מכירים מוכיחים אחרת. אם יש לך בשורה ויש קהל של אנשים שזה מעניין אותם – אין סיבה שזה לא יהיה. ככל שיש חרדים בהייטק, יש מקום גם למגזין נישתי בנושא”.

אתם מלינים על כך שאין מספיק חרדים בהייטק. זה לא סותר את התזה הזאת?

“אנחנו אומרים שיש קצת וצריך לעבוד קשה כדי שיהיה יותר. לפעמים יש תחושה שהמצב בשוק הזה טוב, אבל המספרים שאנחנו שואפים וצריכים להגיע אליהם – אנחנו רחוקים מהם מאוד”.

תהיה גם גרסה דיגיטלית?

“חלק מהכתבות יעלו באתר כיכר השבת”.

זה אומר שאתם לא פותחים במבצע לרישום מינויים?

“לא בשלב הזה. אנחנו רוצים להגיע לקהל רחב ככל שאפשר. יש חסויות ואנחנו רוצים פשוט להגביר מודעות ולהביא את הבשורה לקהל כמה שיותר רחב”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן